abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248988
Streamverslag van 23-02. Post hier alleen verslagen. Opmerkingen en commentaren horen in een ander topic, dat houdt alles lekker leesbaar. En wie wil, aanvullingen zijn absoluut welkom
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248989
Goedemorgen allemaal. Ik heb weer een (matige) stream, dus we gaan het weer proberen vandaag. Kon gister wel op tijd naar bed een keertje

9:25 Bullent en Seki zijn wakker en staan in de keuken.
De stream is slecht, geluid valt weg en beelden staan vaak stil.

9:30 Bullent is met kokend water bezig. Op de achtergrond is Seki bezig met zich een beetje aan het opknappen en aan te kleden.
Het is nog erg rustig voor de rest
Het ontbijt is klaar. "Eet smakelijk jochie" zegt Seki tegen Bullent.
Seki en Bullent hebben het over parodie op reclames.
Nu vraagt Seki wie het boek gaat lezen. Seki vond het een goed boek.
S:"Als mn zus weet dat ik in 1 week zo'n boeke gelezen heb, belt ze gelijk een psychiater voor een afspraak. Ik heb mn hele leven alleen maar stripboeken gelezen."
Seki zit achter de laptop en is een beetje ongeduldig. Hij ziet steeds het zandlopertje (Windhoos he? )
S:"Ik kan in ieder geval zeggen dat als ik weer ben, ik met een computer over weg kan"

9:40 Seki rookt vanaf zn 17e en is slechts af en toe gestopt. Zijn longen waren bij de laatste controle in Papendal nog perfect. Hij gaat weer een sigaretje roken.

Streams zijn waardeloos vanmorgen.

9:45 Seki loopt buiten rond en steunt en kreunt de hele tijd. Hij is nu met de wasmachine bezig

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248990
9:55 Seki is weer binnen in de bus. Seki zit achter delaptop en Bullent helpt hem even. Hij is ondertussen ook aangekleed.
Ze horen wat, maar weten niet wat het is. Seki denkt dat het de claxons van de heftrucks zijn.
Tis erg saai op het moment.

10:15 Ik ben niet echt aan het opletten, maar er gebeurt niets bijzonders. Seki heeft het over de dingen die hij met zn zoontje meegemaakt heeft en hoe zijn oontje bang was door 3D film en Disneyland.
Seki gaat zn blaren doorprikken en gooit sterilon er op. Af en toe wat gekreun en gesteun van Seki.
"Klaar is Kees, oftewel Seki". Want kan die Seki kreunen zeg. Hoor ik bijna liever Willeke.

10:25 Seki zit wat op de hometrainer te fietsen. Wat kan die kreunen man. Niet om aan te horen. Mooi moment om ff te gaan douchen!

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248991
10:55 Het is nog steeds rustig, maar ik hoor nu ook meer stemmen. Onder andere die van Esmeralda, die nu in de keuken staat.
De redactie heeft gewaarschuwd dat het de eerst volgende keer prijs is. Seki weet niet waar het op slaat. Het gaat over de microfoons die ze gelijk om moeten doen.
Seki baalt dat niet iedereen doet wat ie moet doen.
Es, Sekki en Bullent zijn de bus aan het schoonmaken. Van Bart ontbreekt ieder spoor.

11:00 Seki kon niet slapen. "Hoe komt dat" vraagt Es
Ik hoor Antonette nu ook praten."ik heb het vanovend warm gehad jongen". Zij ligt nog in bed.
A:"ik weet niet hoeveel ik heb geslapen. Ik ga vandaag de fitnessaparaten proberen."
Bart heeft ontbijt gemaakt. Ant wilde dat ook doen, maar dat mocht niet werd haar gister gezegd. Bart:"Dat moet je niet vragen, dat moet je gewoon doen"
Aziz is nu ook wakker. Ik hoor weer geblaat
Esmeralda is wat aan het zingen.

11:05 Aziz is buiten aan het roken. Antonette staat in haar slip en nachthemd bij de deuropening. Antonette heeft heerlijk geslapen "Als ze me niet wakker hebben gemaakt, dan had ik nu nog geslapen"
Antonette vraagt of Aziz wat gezioen heeft van de onderbroek enzo. FF niet goed opgelet, sorry.
Antonette heeft het over dat ze het misschien over vingeren hebben gehad. Het geluid valt
steeds weg, dus moeilijk te volgen.

11:15 Antonette speelt:"Weeeeh, ik vind de grapjes niet meer leuk, ik wil naar huis"
Antonette vraagt voor wie het eten is. Antonette:"Ik wou dat ik kon poepen. Heb ik al twee dagen niet meer gedaan. Alleen zondag met de zenuwen"
Antonette:"Eet jij kaas met hagelslag op brood? hahahaha"
Antonette gaat eerst ff fietsen zegt ze en dan pas douchen. Anders moet ze twee keer douchen.
Seki is aan het zuigen.

11:20 Antonette is koffie aan het inschenken.
Aziz gaat nu douchen. Antonette had koffie ingeschonken. Aziz:"ik ben zo klaar" Antonette:"Esmeralda niet hehehe"
Bullent en Aziz mogen nog een shagje zegt Antonette.
Het gaat nu over de schone was. Bullent zoekt schone sokken.

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248992
Antonette, Aziz en Esmeralda liggen nog in bed. Ze hebben het erover dat ze nog niet willen opstaan. Vooral Aziz is erg moe. Antonette zegt tegen hem dat hij dan maar niet de hele nacht moet zitten pokeren. Aziz zegt dat ze niet gepokerd hebben, maar dat ze hebben zitten eten. (Geluid valt trouwens vaak weg). Ik hoor het woord 'fitnessapparaten' vallen en op de achtergrond zegt Bülent nu ook wat. Van hem mogen de slapers lekker blijven liggen.

Het geluid is vandaag weer belabberd. Het valt steeds weg.

De 'slapers' praten nu over leuke plekken om te wonen. Ze heeft het over wonen in 'de vesting'. Ze gaan nu over naar het onderwerp hoe moeilijk het is om goed uit te rusten in de bus. Ze vinden het moeilijk, vooral de vorige week dat ze de hele tijd moesten werken. Antonette en Aziz praten nu weer over het strippoker, Antonette vindt het jammer dat ze Jop niet uit z'n onderbroek heeft kunnen krijgen.

Bülents sokken zijn volgens hem bijna allemaal verdwenen. Aziz is nu toch ook maar opgestaan. Ze praten een beetje over het weer. Volgens Antonette kan de mist nog wel optrekken. Het liedje Koffie van Rita Corita wordt nu gezongen. wie er nog koffie wil.

pi_248993
De busbewoners hebben kennelijk een standje gekregen dat ze niet meteen hun zenders omdoen als ze opstaan. Antonette zegt dat je het zo makkelijk vergeet als je net uit bed komt.

Ga effe douchen zelf

pi_248994
11:25 Antonette vraagt of Seki nog een hoofdmassage wil vanavond. "Is lekker hoor"

Streams staan geregeld stil.

Antonette wil graag het kontje van het brood. Seki:"de bovenste of het onderste?"
Iwan:"heeft iedereen goed in de gaten dat ze de zenders om hebben" Antonette:"Ja maar je vergeet het zo snel als je je bed uit komt"
Seki:"Ja, maar daar hebben ze niets mee te maken"

Antonette tegen Es:"Heb je lekker alle algen uit je haar gewassen?" Ze hebben het over de verwenklinieken.
Es heeft het leuk gehad zegt ze.

11:30 Seki ging om het hoekje zitten Antonette: "Om de camera's te vermijden?" Seki:"nee, lekker rustig"
Ze gaan kijken wie er nog moet chatten. Bullent is nog steeds op zoek naar zn sokken, de witte tennissokken. Seki is er ook een paar kwijt "Maar die komen wel tevoorschijn"

11:35 Es mocht gister met de knuffel van Jop slapen. "Dat was wel lief". Es zet "de vlieger" weer eens in. Aziz valt Es bij.
Seki weet niet wie Jeskefet is. Als hij hoort wat het is zegt hij dat hij dan liever Andre Haze heeft.
Antonette is blij dat ze dr moeder heeft gebeld. Vooral om de onduidelijkheid weg te halen.
Antonette hoopt dat het mooi weer is en ze zonder jas naar buiten kan. Ze heeft een hekel aan een jas.
Seki en Aziz heeft het over Hitchkock films.

11:40 Geluid valt steeds weg Aziz was vannacht steeds weer uit bed. Hij en Jop gingen steeds weg, omdat ze wat opvingen. Waarschijnlijk van Es en Bart. Aziz wil niet meeluisteren, dus dan gaat ie weg.
Es en Antonette gaan zo afwassen. Nee, zegt Aziz, dat ga ik doen. Antonette wil weten of ze wat gezegd in haar slaap heeft. Seki poetst zijn tanden. Ze hebben het over geluiden tijdens het slapen.

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248995
11:50 Esmeralda zit achter de laptop. Seki gaat lootjes trekken wie er mag chatten. Aziz mag gaan chatten. Seki wil graag dat ze controleren dat het eerlijk is. "Nee joh, we geloven je wel"
Seki gaat een sigaretje roken. Ze hebben het over iets. Es:"Het is geen roddel over iemand in de bus, het is een gewoon een persoonlijke kwestie. En dat is alles wat ik erover kwijt wil"

11:55 Aziz schaamde zich voor zn lange nagels gister. Es vond het wel lekker gister. Geluid valt steeds weg, dus het gesprek is niet echt te volgen.
Het mail checken is heel erg langzaam. Es wilde checken, maar het duurt haar te lang. Ze gaat uitloggen om plaatst te maken voor de chat.

12:00 Die streams zijn waardeloos! Aziz en Seki gaan roken. "Geef maar een gil als ze gaan chatten" zegt Seki. Es:"Je weet hoe ik kan gillen he"

12:05 Mijn pc hangt. Sjips.
Chatten is begonnen. Es typt, Aziz zit er naast.

C:"Wat denk je dat Nederland-Duitsland wordt"
Az:"2-1" Hij had zich bijna versproken en 1-2 gezegd.
C:"Es, hoe is het met je hondje?"
Es:"oke" Het hondje heet Cimba
Geluid valt steeds weg
C:"Aziz, ben je Feyenoord fan?"
Az:"Nee, Ajax fan, Seki is Feyenoordfan"
C:"Bullent hoe zwaar was de selectieprocedure bij de politie"
Bul is niet te verstaan, geluid valt weer weg
C:"Iwan, wat vind je de leukste kroeg in Apeldoorn"
Iw:"Rontgencafe"
C:"Aziz, wat ga je doen met een miljoen"
Az:"Ja ja, ik wil graag... Ik zag die cruiseschipe he, ik zou het leuk vinden om daar gebruik van te maken met mn kindje en er iets leuks mee te doen. Samen met vele anderen"
C:"Welk boek heeft Seki net uitgelezen?" (vraag gesteld door ons alle bekende Hiz )
Se:"Bende van Venlo" Seki showt het boek in de webcam
C:"Wil je met carnaval in Maastricht willen zijn?"
Az:"Ja, ik hou wel van carnaval. Maar wij zitten in de bus"
C:"Aziz, hoe ga je verkleed met carnaval"
Az:"Als een soort clownachtige gek"
Ant:"Hoef je je niet voor te verkleden"
Geluid valt steeds weg
Ze hebben het over foto's laten maken, maar is niet te volgen
C:"Iwan, heb je de rozen al verstuurd?"
Iw:"Ja"
C:"Naar hoeveel mensen heb je rozen gestuurd Iwan?"
C:"Zijn er mensen in de bus die het moeilijk hebben"
Iw:"Iedereen heeft het wel eens moeilijk"
Az:"We zijn mensen hoor"
Se:"We beuren mekaar op"
C:"Aziz, heb je gister nog suiker in je thee gekregen?"
Az:"Nee, het was wel vies. Zeg dat maar"
C:"Aziz, ga de bladen nog lezen"
Az:"Ik lees ze nog wel hoor. Dan kan ik ze ontkrachten"
C:"Kunnen jullie nog een mop?"
Az:"www.ienemienie.nl"
C:"Aziz, ik denk dat je gaat winnen"
Es:"We zijn allemaal winnaars als we hier zitten"
C:"Es, wil me leren typen, Leonardo"
Es:"Tuurlijk"
C:"Waarom heeft een aarbei altijd gele sokken aan?"
Iw:"Geen flauw idee"
Aziz:"www.lekkerbelangrijk.nl"
C:"Bullent, hoe is het met je moeder, ze lijkt me heel lief
Bul:"Voor zover ik het weet heel goed"
C:"Is de spanning al te snijden voor de volgende wegstemronde?"
C:"Aziz, waar kom je vandaan"
Az:"Lelystad. Oorspronkelijk, waar betekent dat. Oh, zeg maar Alylya"
C:"Bullent, ben je echt paranormaal begaafd?"
Bul:"ik weet niet"
Az:"Bullent doet aan voodoo"
Bul prikt in een knuffel en Esmeralda doet of ze pijn heeft
Es:"ja"
C:"Wat was er tussen Bart en Esmeralda"
Es:"Serieus gesprek"
Se:"We moeten het via internet vertellen"
Es houdt dr een beetje op de oppervlakte. Es gaat eerst met Bart hierover hebben. Het is ook zijn verhaal zegt Es.
Antonette vroeg of Aziz wegliep vanwege het serieuze gesprek. Nee zegt Aziz: "ik wil gewoon niets oppakken" Antonette dacht dat het weer over haar en Jop ging.
C:"Aziz is niet saai inde bus"
Az:"dank je wel"
Ant:"Er is niemand saai in de bus, ja ik misschien"
C:"Wil je soms niet even alleen zijn"
Az:"Ja"
Ant:"Heb ik niet echt over nagedacht"
Aziz gaat dan naar het toilet.
C:"Rancid vindt Antonette de beste"
Gegil
C:"Niet stiekem roken op het toilet Aziz"
Gelach
C:"Ik wil ook een kus Aziz, Femke"
Es:"en daar wordt dan weer een foto van gemaakt"
C:"Zijn jullie al gewend aan de camera's"
Iedereen:"ja"
Bul:"ik denk dat de camera's aan ons moeten wennen"
C:"Wie is de waakhond vande groep"
Aziz is niet blij met de term hond, ze maken er man van
Es:"Seki is de waakman"
C:"Aziz, heb je een heftruckbewijs"
Az:"Ik heb een certificaat ja"
Bul:"Daar geloof ik nix van"
C:"Es:wat vindt je niet leuk aan de bus"
Ant:"Wegstemmen en geen muziek"
C:"Waar komt je naam vandaan Aziz?"
Az:"Marokko"
Bul:"We moeten voor iedereen een bijnaam verzinnen"
C:"Aziz maak ff een dansje"
Es en Ant zingen "Dans je de hele nacht met mij" Aziz danst
Az:"Ik voel me net een circusartiest"
C:"Ant, hoe voelt het om beroemd te zijn"
Ant:"Ik heb geen idee hoe het is om beroemd te zijn, dat ben ik nog niet"
C:"Aziz, geef Es een dikke knuffel"
Aziz geeft Es een knuffel
C:"Iwan, ben je er en wat is je lievelingsdier?"
Iw:"Ja, ik ben er en ehh" Geluid valt weg
C:"Waar komen alle knuffels vandaan"
Az:"Gekregen van al onze medekandidaten"
C:"Mijn lievelingspony heet ook Iwan"
Iedereen:"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
C:"Aziz ben je wel eens gediscrimineerd?"
Az:"Ik persoonlijk niet"
C:"Ant je bent een lief en verstandig meisje en een beetje gek"
Iw:"Een beetje gek, maar wel lekker"
Ant:"Nou dank je wel dan"
C:"Is er iemand die er last heeft van zweetvoeten?"
Ant:"Nee, want we gebruiken dat spul van Peer uit Waspik"
C:"Wat wordt er gegeten in de bus? Studentenvoer?"
Az:"Nee, hier zitten alleen maar goede koks"
C:"Wat is het irritantste aan de inrichting van De Bus?"
Az:"De douche en de wc"
C:"Aziz, op welke meisjes val jij"
Az:"Op lieve meisjes, kijk niet naar uiterlijk. Wel mooi meegenomen."
C:"Zijn er nog maagden in de bus"
Ant: "Ja, ik en Bart"
C:"Esmeralda ...."
en weer geen geluid
C:"wat voor vragen zouden jullie willen krijgen"
Se:"Hele leuke"
Ant:"van bekenden"
Az:"Verzin maar, maakt niet uit"
C:"Doe jullie nog aan beweging"
Se:"tuurlijk"
Es:"steeds meer"
C:"Aziz, ga je 15 weken volhouden?"
Az:"Ik doe mn best, meer niet"
C:"Seki, wat ...."
Geen geluid

Ze zingen allemaal "een beetje verliefd"

13:10 Einde chat

[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 23 Februari 2000).]

Roodpetje
Bas Fotografie
  woensdag 23 februari 2000 @ 13:19:00 #9
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_248996
"off "topic (?) hebben jullie ook de indruk dat er tijdens het chatten zware censuur word toegepast?

Hizzzz zijn opmerking werd door de busgangers goed ontvangen

Hij plaatste een opmerking over een sympathieke dame, en de busgangers reageerden---> "wie zegt dat?"???
Hizzzzzz

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 23 Februari 2000).]

pi_248997
13:10 Antonette gaat zich maar eens aankleden en gaat de fiets op. Seki roept wat naar de
omstanders.
Aziz:"weet je wat ik tof vind van je. Je kan zo goed met kinderen overweg"
Seki:"Dat kan ik altijd al"
Aziz:"Kinderen zijn goudeerlijk"
Seki:"aan de ene kant ben ik heel lief en behulpzaam. En aan de andere kant ben ik ...."
Ze hebben het over het zonder jas buiten lopen. Antonette gaat altijd zonder jas naar buiten
en bouwt daarom weerstand op.

13:15 Geen stream, geen geluid Maar ff naar SBS6 gemaild

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248998
16:15 Ik heb weer beeld!!!!!!
Seki staat bij het spandoek wat te roepen naar de kinderen buiten de hekken. Ook Iwan gaat nu roepen en zwaaien.
Ik hoor Esmeralda soms met Aziz, maar zie alleen maar Iwan en Seki bij het doek.
Ik hoor iemand mompelen (ik denk Bullent):"het ziet er naar uit dat ze terug komen" Geluiden klinken alsof ze samen onder de dekens liggen, maar dat kan ik niet zien.
Nu heb ik beeld van binnen. Es ligt in de slaapzak, Bullent ligt ook in een slaapzak.

16:20 Iwan:"oma op de stellingen, gaaf" Seki rookt een peuk buiten. Bullent staat er ook bij.

16:25 Iwan gaat even trappen, maar houdt er snel mee op. De werkploeg komt eraan.

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248999
16:30 Iwan en Seki drentelen wat heen en weer. De ploeg komt binnen en wordt onthaald. Ze hebben drie targets gehaald. Seki zegt dat wat de ploeg gedaan is kattepis is. Jop gaat er gelijk tegen in.
Jop "Dit is veel belangrijker, Amaretto" De Oma van Iwan staat buiten. Willeke zwaait en roept nog even.
De boodschappen worden uitgepakt. Bart zit achter de laptop, Jop komt erbij staan. Jop:"en ben je al een beetje beroemd?"
Ze kakelen wat door mekaar. De Story of Prive schijnt bij de werkers geweest te zijn. Ze zijn enthousiast dat ze zo hoog boven de haven stonden.

16:40 Een lekkere drukte. Ze gaan de chatvragen en antwoorden voorlezen. Esmeralda ligt in de slaapvertrekken met denk ik Bart. Ze praten over wat er gebeurt is. Es legt tegen Bart uit dat ze wel naar Bart toetrekt, maar niet de gevoelens niet heeft. Bart heeft er begrip voor, maar ook wel moeilijk. Es:"als jij niet wilt dat het in de groep gegooid wordt dan is het geen punt" Es begrijpt niet waar een derde persoon vandaan moet komen. Een beetje vaag.
Bart probeert het nu een beetje als het een geintje voor te doen. Hij heeft het wel moeilijk om het zomaar te vergeten. Hij slaapt slecht.
Bart:"wat is er in godsnaam mis met mij
Es:"er is nix met je"
Bart:"waarom val je dan niet op mij?"
Es:"ik heb dat gevoel gewoon niet."
Ze praten een beetje wat ze gedaan hebben vandaag.
Bart:"wat een drama"
Es:"als je helemaal in de put zit kan je alleen maar omhoog, maar ik laat je niet vallen hoor"
Bart doet een beetje dramatisch, Es kan daar niet echt tegen.
Bart:"als je wat hebt moet je naar me toe komen"
Es:"jij ook he"
Jop komt ineens binnen en verstoort de twee met zn gebral.
Es vraagt of ze het wel of niet in de groep moeten gooien. Ze besluiten van niet.
Es wil het niet moeilijker maken voor Bart, dus laat hem de keuze. Bart heeft het erover dat hij anders kan gaan doen, zoals negeren. En hij vraagt Es om hem hierop de corrigeren. Hij hoopt niet dat hij deze reaktie niet in De Bus heeft. Ze willen mekaar geen pijn doen.
Bart:"Jij hebt het wel veroorzaakt, maar is niet jouw schuld. Het is mijn eigen schuld"
Es:"en nu?" Bart:"we zien wel, ik ontloop je niet hoor"
Es:"beloof me dat je naar me komt als je er moeilijk mee hebt"
Bart geeft aan dat het moeilijk is om zich open te geven.
Aan het gezicht van Bart is te zien dat hij het heel moeilijk heeft.
Es geeft nogmaals aan dat ze Bart hartstikke aardig vindt, maar geen gevoelens heeft. Es geeft ook nog een keer door dat er in haar ogen niks mis met Bart is "En dat wil ook niet van je horen" Es vindt wel dat ze hem gekwetst heeft. Bart vindt van niet, want ze heeft niet gezoend ofzo met een ander. Hij is wel teleurgesteld "Ik voel me wel zwaar klote".
Jop verschijnt weer op de achtergrond.
Es hoopt niet dat het nu anders gaat worden.
Es heeft pijn van de situatie, omdat ze ziet dat Bart er onder lijdt. Maar ze wil wel dat hij zegt wat hij voelt enzo. Ze wil niet dat Bart zich gaat afzonderen enzo.
Tessa:"Wat is er met jullie?"
Bart:"Nee, nix, gewoon kletsen. Ik neem een koude douche. That's my life"
Es:"de meester is gek op me"
Bart:"dat zijn er meer"
Tessa:"er moet meer sex in de bus komen. Dus Es, mak er wat van toitoitoi"
Es:"Ga jij maar eerst"
Tessa tegen de camera: "kastje dicht?" Camera knikt ja.
Bart geeft nog adviezen over het pannenkoeken bakken: "Niet te hoog gooien"
Bart:"Ik ga een koude douche nemen en me scheren"
Bart:"Ga een koude douche nemen, dan weet je ook wat het volet"
Es slaat Bart:"He nokke, hou op met die vage opmerkingen"

Geluid valt weer eens weg. Het ging ook te goed

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249000
17:15 Bart en Es zitten nog steeds op bed. Bart heeft het over op de bek gaan.
Es:"Je gaat niet op je bek, zo moet je het niet zien"
Es:"ik wil je gewoon helpen, dat het niet te moeilijk wordt"
B:"als mn vrienden dit thuis zien,zeggen ze 'Ja hoor dit is Bart'. Dat is echt zo. Op zich is het wel humor. We zien wel hoe het loopt"
B:"nog een keer slaan en dan stop ik jou onder de kussens"
B:"we zien mekaar na de Bus wel weer, maar dan staan er wel honderd fotografen om heen"

Bart heeft het ook over dat hij het nog af en toe moeilijk heeft met de vorige vriendin.

Bart vraagt aan Tessa of de douche klaar is. Hij wil een warme douche. Bart en Es staan op. Ze geven mekaar een dikke knuffel.
De douche is lauw zegt Tessa nu.

Es vindt het niet leuk dat alles opgenomen is. Morgen kunnen Bart en Tessa uitslapen en daar kijken ze wel naar uit.

17:25 Iwan is aan het afwassen. Esmeralda komt erbij staan. Esmeralda krijgt van de regie te horen dat ze haar zender goed moet doen.
Tes en Es praten over wat ze gedaan hebben Es:"ik was niet zo in topvorm"
Tessa heeft last van de rug.
Es kan morgen chatten zegt ze.

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249001
17:30 Tessa en Es vertellen over de dag. Esmeralda gaat vanavond Antonette verzorgen.
Willeke leest voor:"Ahhhh, agenten bevrijden kat uit blik voer"
Bart is zich aan het scheren. Esmeralda gaat zoeken naar de spullen om pannenkoeken te pakken.
Bullent:"Koken en kokkerellen met Essie en Bul" Ze bespreken de strategie.
Bullent leest de instructies voor.
Jop vraagt zich af voor wie hij het op moet nemen. Is niet echt een touw aan vast te knopen. Hij wil er met iemand over praten.
Seki tegen Jop:"doe het dan, doe het dan"
Jop:"Ze zit continu op mn huid, word ik helemaal gek van" Ik weet niet precies waar het over gaat.
Iedereen wordt nu naar binnen geroepen.
Jop praat met Willeke erover. Het gaat dus tussen hen.
W:"het is niet waar jongen:"
J:"ik loop al 2 dagen op mn tenen"
Alleen W en J staan buiten.
Het gaat bij Jop om een bepaalde blik. Hij voelt net of hij er niet is voor Willeke. Willeke:"nee joh, er is niks" Ze knuffelen mekaar. Het is weer goed ahhhhhhh .

17:40 Antonette leest de krant, Aziz en Jop zitten achter de laptop. Willeke leest weer spannende berichten uit de krant voor.
Leonardo Dicaprio is nu een lastige dikke playboy leest Willeke. "En het was zo'n leuke jongen"
Jop en Seki staan bij de wasmachine te praten over werk. Niet echt goed te verstaan.

Maar mijn maagje knort en ik ga eten en even weg. Een ander mag overnemen!

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249002
19:05 Ben weer even terug. Niemand heeft overgenomen dus, dan maar een gat.
Jop, Iwan, Tessa en Antonette zitten aan een tafel. Ze praten met Seki. Het gaat over zweet en het opgewonden worden daarvan.
Ant:"Na de sex vind ik het wel lekker om te douchen hoor"
Tessa:"Ook van te voren douchen, dan ben je helemaal fris. Dan is de hele erotische geur eraf"

19:10 Jop:"Je hebt me nu wel nieuwsgierig naar die poes"
Gesprekken zijn niet echt te volgen. Jop praat onverstaanbaar en ze kakelen door elkaar.
Willeke en Aziz liggen een beetje lui bij een andere bank. Es en Bul zijn nog pannenkoeken aan het bakken.
Jop:"Het is een keer dat ik iemand verloren ben"

19:15 Jop vraagt of Ant twee emmers water in de wc gedaan heeft. Jop:"hij zit niet vol"
Jop:"we willen weten wat je slechste en beste ervaring op sexgebied is"
Tessa:"Daar ga ik niet op in"
Ant:"Ik had het laatst dat ik het een of twee keer per maand deed, dat is veel te weinig"
Jop:"Ik heb nooit gehad dat een vriendin zei, ik heb er geen zin in. Ik ga ook door de rode zee"
Jop was 14-15 toen hij voor het eerst sex had. Hij had de eerste keer vergeten de condoom af te doen en kwam bij voetballen er pas achter. Hij schept een beetje op.
Ze praten een over hun sexblunders. Om eerlijk te zijn, dit is erg vervelend om te horen. Pfffff.

19:25 Jop kapt het af, omdat Ant en Tessa niet echt over hun blunders willen praten "laat maar, jullie zijn perfect"
En nu gaat het weer over smaakjes. Willeke gaat nu vertellen over haar blunders met de sex.
Ant tegen Es en Bullent:"Hebben jullie al pannenkoeken op?" gaat het gesprek dan eindelijk van onderwerp veranderen?

19:30 Ant:"Ik heb B"
Jop:"Bij jouw hangen ze een beetje en bij Tes staan ze een beetje naar voren."
Jop gaat over de borsten de grootte van de borsten van meisjes die hij gehad heeft.
Tessa wil het onderwerp kappen.
Jop:"Tessa, ik heb nog steeds geen blunder gehoord"
Bullent vraagt of er nog mensen een toetje willen.

19:40 Jop gaat een reisprogramma maken zegt ie. Jop:"John de Mol gaat gewoon een programma in elkaar flansen. Ik heb zoveel goede ideeen. Beetje Jules Unlimited, daar kijkt toch iedereen naar?"
Antonette zal wel voor TMF willen werken. Ze hebben het over Fabienne en dat ze niet echt slim is.
Ant:"Ik ga toch niet naast mn schoenen lopen omdat ik in De Bus gezeten heb?"
Antonette gaat drinken halen.

19:45 Ik ga weer. Doeg!

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249003
21:30

De buspassagiers hebben in de slaapkamer een camera afgedekt met het deurtje van een kastje. Verder hebben ze mensen bij de opdrachtgevers respectloos behandeld.Hebben ze al last van sterallures? Mensen moeten worden behandeld zoals de passagiers zelf behandeld zouden willen worden. De passagiers hebben geleende kleding met verf besmeurd. Ze hebben als groep twee gele kaarten gekregen. Tessa vindt dit onzin, zij vindt dat ze gewoon leuk hebben zitten geinen. De klep van de was-droger combinatie heeft opengestaan. Ook hiervoor zijn de gele kaarten bedoeld. De kaarten liggen op de bestuurdersstoel. Ze moeten de kaarten hardop voorlezen. Jop wil hiervoor niet uit bed komen. De straffen zijn 1 week niet bellen, en een week geen gebruik van de was droog combinatie. Aziz laat een van de gele kaarten zien aan de camera.

Tessa vraagt zich af wat bedoeld wordt met respectloos behandelen. Bülent vertelt het nu aan Jop die toch maar is opgestaan. Bülent zegt dat ze het zich niet persoonlijk moeten aantrekken.

Jop leest nog een keer, en hij vindt ook dat hij alleen een geintje heeft gemaakt. Alleen tegen iemand 'hetzelfde' nadat iemand iets tegen hem in het Fries had gezegd. Iedereen vindt het kennelijk onredelijk. Er mogen nog twee mensen bellen vanavond en Willeke denkt dat ze de was-droger nog snel even moeten gebruiken.

pi_249004
21:30

De buspassagiers hebben in de slaapkamer een camera afgedekt met het deurtje van een kastje. Verder hebben ze mensen bij de opdrachtgevers respectloos behandeld.Hebben ze al last van sterallures? Mensen moeten worden behandeld zoals de passagiers zelf behandeld zouden willen worden. De passagiers hebben geleende kleding met verf besmeurd. Ze hebben als groep twee gele kaarten gekregen. Tessa vindt dit onzin, zij vindt dat ze gewoon leuk hebben zitten geinen. De klep van de was-droger combinatie heeft opengestaan. Ook hiervoor zijn de gele kaarten bedoeld. De kaarten liggen op de bestuurdersstoel. Ze moeten de kaarten hardop voorlezen. Jop wil hiervoor niet uit bed komen. De straffen zijn 1 week niet bellen, en een week geen gebruik van de was droog combinatie. Aziz laat een van de gele kaarten zien aan de camera.

Tessa vraagt zich af wat bedoeld wordt met respectloos behandelen. Bülent vertelt het nu aan Jop die toch maar is opgestaan. Bülent zegt dat ze het zich niet persoonlijk moeten aantrekken.

Jop leest nog een keer, en hij vindt ook dat hij alleen een geintje heeft gemaakt. Alleen tegen iemand 'hetzelfde' nadat iemand iets tegen hem in het Fries had gezegd. Iedereen vindt het kennelijk onredelijk. Er mogen nog twee mensen bellen vanavond en Willeke denkt dat ze de was-droger nog snel even moeten gebruiken.

pi_249005
Ben er even uitgeweest. Jop wil nu weten wie er dan is beledigd. Hij denkt dat de redactie bullshit zit op te schrijven. Willeke zegt dat dat van de kleding wel klopt. Bart vindt het toch allemaal wat overdreven. Hij vraagt aan Antonette of er nog koffie is. Die is op. Er zijn nu meer mensen die koffie willen. Antonette gaat bij Bart op z'n schoot zitten. Ze gaan nu praten over het bellen, Antonette stelt voor dat de mensen met kinderen mogen bellen. Het gesprek komt weer op het wassen, ze willen nog snel even wassen. Jop typt een berichtje in op de laptop. Ze gaan nu snel de was verzamelen om nog even te wassen. Probleem is nu wel dat de was buiten niet wil drogen. Aziz roept de aandacht van de anderen dat ze ook geld kunnen kwijtraken met dit soort dingen. En ze moeten oppassen want ze hebben nog maar een meijer als reserve. Willeke zegt dat ze maar beter kunnen blijven zitten en niets bewegen. Jop 'en ze willen nog meer sex in de bus ook' krijgen we daar zeker een rode kaart voor. Antonette zegt dat ze dan niet meer thuis hoeft te komen.

Bart vertelt nu dat het gewoon per ongeluk is geweest.

Ze bedenken nu een strategie om de week door te komen, ze moeten allemaal hun eigen was met de hand doen. Iwan vindt het probleem van het geld wel meevallen ze hebben zat in voorraad. Aziz wil dat er voorzichtiger ingekocht gaat worden. Bart denkt dat hij het niet zo moeilijk zal krijgen hij snoept toch niet. Aziz wil dat er wel fruit en groente wordt gekocht maar in plaats van brie bijvoorbeeld gewone kaas.

Ze proberen te bedenken wie ze nou beledigd hebben. Seki vertelt dat ze de leidinggevende twee keer hebben gezien en dat er niets raars is gebeurd. De fout is vandaag gemaakt. Ze vertellen nu wat er is gebeurd, Jop was de enige die geen verf op z'n overal had, en toen hadden de anderen hem een veeg over z'n pak gegeven.

Ze zijn behoorlijk opgewonden. Seki is echt pissig als mensen zeggen dat ze het zich niet persoonlijk moeten aantrekken. Hij vindt dat het belachelijk is, als er niemand zich aangesproken voelt, wie is er dan verantwoordelijk ? Jop denkt nu toch dat het een geintje van hem is geweest dat de gele kaart heeft opgeleverd. Bart vindt dat het niet netjes is gegaan (de kaart) hij vindt het tever gaan.

pi_249006
Ze hebben nu 4 gele kaarten in 2 weken, dat heeft kennelijk potentiëel gevolgen voor het halen van de eindstreep. Seki heeft het nu over dingen die hij op de grond heeft gevallen. 'Geen wonder dat ze het hier een zwijnenstal noemen'.

In het vervolg zullen ze briefjes die ze krijgen meteen afgeven aan de regie.

Aziz gaat nu een lijstje maken

geen roddelbladen (maar Willeke wil deze toch eigenlijk wel als zij erin staan)
geen beleg
3 broden
1 pak suiker (nee toch maar twee)
geen snoep
prei
macaronikruiden
paprika (is te duur dus toch maar niet)
uien
tomaten (iwan vindt dat het ook met puree zou kunnen, maar Antonette wil dat het wel gezond is)
krant
melk ?
afwasmiddel
Neutral wasmiddel
eieren
thee

Antonette gaat nu tegen Aziz in die volgens haar Iwan zit af te bekken.

Ze hebben een fles vieux, shuttles en een wekker besteld, daarmee zitten ze nu mee in hun maag. Ze kunnen het niet maken om de vrouw van de winkel te laten zitten met de bestelling.

Aziz vindt dat er maar geen drank hoeft 'het is geen alcoholistenparty'. Er is nog een fles wijn en een fles amaretto over. Voor Bart hoeft het ook niet, maar Iwan vindt het wel lekker toch.

Willeke blijft doorgaan over de gele kaarten ze wil toch wel heel graag weten wie er nou beledigd is. Tessa vindt het gewoon onzin, ook die opmerking van de sterallures. Willeke zegt dat ze 'juist helemaal geen sterallures' heeft. Willeke denkt dat Dreft neutraal is, maar Seki zegt dat het Neutral heet, anders zou het wel Dreft heten.

Antonette heeft een ontstekinkje aan haar oorlel.

Seki is nu bezig met de afwas. Het gesprek valt een beetje stil nu. Aziz geeft Antonette een zoen. Hij verontschuldigt zich bij Seki dat hij iets vies maakt.

Bart maakt nu een lijstje over wie er wil spreken met de psycholoog. Seki valt tegen hem uit dat hij wil spreken met z'n zoon, niet met de psycholoog. Antonette neemt het op voor Bart, die er toch ook niets aan kan doen.

Willeke zegt, waarom schrijf je geen brief, Seki valt weer uit 'WE HEBBEN EEN GELE KAART' en hij heeft z'n brief juist net af. Hij moet hem nu weer open maken. Seki blijft opruimen terwijl de rest zit na te praten. Tessa's hoofd wordt gemasseerd door Antonette.

Antonette vindt het probleem van het snoepen wel meevallen, ze eet het als het er is. En als het er niet is, dan eet ze het niet. Om 9 uur mochten er nog mensen bellen, maar omdat de telefoons er nog niet waren toen de gele kaarten werden uitgedeeld waren deze telefoontjes vervallen.

Seki vraagt of iemand iets (wat weet ik niet) wil eten omdat het niet bewaard kan worden.

pi_249007
0:30 Iedereen behalve Job, Aziz, Antonette en Seki liggen in de slaapkamer.
Job wil een eitje bakken, vraagt aan aziz of ie ook 1 wil Azz zegt dan weer ja, dan weer nee. Seki wil eigenlijk slapen, Job vind dat onzin waarop Seki een beetje geirriteerd raakt en tegen Job:

Seki: iedereen die hier nu nog ronddoold maak ik morgen wakker. Ik wil pitten, julie niet maar sommige komen daardoor niet aan hun slaap toe. vind ik niet erg, maar wel als jij morgen tot 11 uur in bed ligt en ik geen kick mag geven als ik vroeg op ben. Dus vanaf nu maak ik iedereen wakker als ik s'ochtens op sta.
Seki gooit een kussen naar Job en kijkt wat kwaad, Job gaat een beetje praten zonder geluid.

Job besluit geen ei meer te bakken

Even later lijken de gemoederen weer gesust en zegt Seki:Julie moetehn allemaal eens flink naaien, want het stikt hier van de energie.
Antonette: Inderdaad. maar Praatjes vullen geen gaatjes (zegt ze tegen Job).
Job wil tch nog wel eens strippokeren met antonette en hij beloofd dat als hij verliest dat ie echt zijn broek uit doet. Seki zegt hem dat hij er voor zal waken dat hij dat ook echt doet, maar geeft aan antonette ook het advies dat ze moet weten wwaar ze aan begint. Het strippokeren gaat uiteindelijk niet door.
Aziz ligt, zit hangt op antonette, antonette aait aziz
0:39. de vrouwen moesten een zwangerschapstest doen voordat ze in de bus kwamen. Stukje over pas laat erachter komen dat je zwanger bent (na 3 of 4 maanden).

0:40 Seki heeft last van jeuk, en vermoedt dat het de waspoeder is.
Bullent is ook nog op, maar besluit toch te slapen. Hij moet morgen werken.
Seki is nu toch iets aan het eten, Job is verdwenen. Ik zie en hoor hem net meer. Antonette wordt gekriebeld door aziz in de rug.

Job is toch een ei aan het bakken, Seki wil ook wel een ei.
0:44 Seki: Morgen ga ik echt een middagtukkie doen.
0:47 Ant: Seki, wilde jij wel een wedstrijd bodybuilden
Seki, nee wouw ik gaan doen maar toen ben ik naa beneden geflikkerd. (is ooit 4 meter naar beneden gevallen, iets met zijn had gebroken)
0:48 Job en Seki eten nu een ei.
Over bodybuilden. Luister, als ze bovenarmen hebben boven de 40 cm dan gebruiken ze rotzooi
Job: Of een heel smal lijf en dan zulke spieren
0:49 Ant: Ik denk dat aziz geen uitsmijter meer oeft want die slaapt al
Aziz: nee hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 24 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_249008
0.37

Bülent wil een uitsmijter gaan maken. De anderen hebben geen zin omdat ze genoeg hebben gegeten. Seki heeft 3 borden gegeten. Volgens Antonette is het goed voor de potentie. Je hoeft haar niks te vertellen over vieze praatjes. Die vullen geen praatjes, dat weet ze wel. Ze zegt dat Aziz's baby schopt. Antonette vertelt nu dat ze iemand kent die er pas naar 4 maanden zwangerschap achter dat ze zwanger was. Seki vertelt nu over een kind dat na 6 maanden geboren is. Hoe knap het is dat ze dat kunnen. Volgens Antonette kun je zo'n baby in één hand vasthouden.

Verbinding verbroken.

In de tussentijd heeft Bülent toch maar besloten geen uitsmijter te nemen. Hij gaat naar bed. Antonette heeft het nu over masseren. Tessa kan het heel goed. Jop is in de koelkast aan het snaaien. Aziz kriebelt ove Antonettes rug, dat vindt ze lekker. Seki eet een koek of zo. Hij ligt in zijn ondergoed op bed. Aziz ligt lekker tegen Antonette aan, maar hij mar niet in haar kruis liggen.

Seki wil morgen een middagdutje gaan doen. Antonette moet werken en klaagt erover dat niet niet kan slapen overdag. Ze moet dan heel erg moe zijn. Seki gaat even naar de WC. Jop heeft een pizza klaargemaakt lijkt het. Hij heeft ook gezorgd voor broodjes van Aziz. Hij vraagt nu aan iedereen wat ze willen eten morgen. Aziz vetelt nu dat hij vroeger lange krullen heeft gehad.

Jop begint zich uit te kleden, het ziet ernaaruit dat hij ook wil gaan slapen.

Antonette vraagt aan Seki of hij wel eens wedstrijden bodybuilding heeft gedaan. Dat wilde hij wel, maar hij heeft het moeten afbreken door een val. Antonette begint nu over steroïden. Die heeft Seki niet gebruikt, het gaat nu over de bijwerkingen daarvan, pukkels, slechte tanden, slecht humeur. Ze vertelt nu over een man in Arnhem waar ze mee heeft gepraat. Die heeft ze geconfronteerd met het feit dat het allemaal nep was.

Volgens Seki gebruikt iedereen met een armdikte van boven de 40 cm.

Ook Iwan komt nu terug naar de woonruimte. Hij gaat aan een eigen tafeltje zitten.

Jop is ondertussen bezig met het klaarmaken van eten. Aziz ligt heel lekker bij Antonette. Hij zegt dat hij 'dit' echt gemist heeft. Antonette wil zaterdag een schaar hebben om wat te knippen, maar Aziz' haar is al heel erg kort. Oh, ze heeft wel spul bij zich, maar ze weet niet of ze hem mag gebruiken.

Jop smeert boterhammen waar een hele stoot mayo/knoflooksaus opgaat. Het broodje is voor Aziz, hij vindt het heel lief van Jop. Seki vraagt wat er opzit, hij blijkt iets wat er opzit niet te lusten. Aziz neemt ook het tweede broodje. Antonette wil geen hapje omdat ze haar tanden al heeft gepoetst.

Nu zegt Antonette dat ze steeds moet nadenken dat er camera's zijn, ze voelt zich zo ontspannen dat ze vergeet dat ze het niet kan maken om met haar benen wijd te liggen. En dat vindt ze zo lekker.

Iwan zegt dat hij denkt dat het zwaar wordt morgen. Ze moeten 'broodjes' stapelen. Wat voor materiaal is mij iet duidelijk. Iwan zegt dat je gewoon rustig aan moet doen. Hij denkt dat het werk in een loods zal zijn. Aziz vergelijkt het met een spel met blokjes stapelen dat ze hebben gedaan tijdens het weekeinde.

pi_249009
Het gesprek gaat nu over Rob die zo leuk was tijdens het weekeinde. Antonette was verbaasd dat die er meteen uitging. Zij gaat nu ook slapen. Jop, Seki en Aziz zijn over als laatsten. Aziz is blij dat hij niet hoeft te werken.

Antonette komt terug met de mededeling dat er mensen op haar plaats liggen.

Aziz en Iwan hebben allebei een petje achterstevoren opgezet. Wat Iwan zit te doen is niet duidelijk, Jop gaat nu toch echt eieren bakken. Iwan wil het zijne zonder knoflook.

Antonette heeft kennelijk een klacht geuit over de stank in de slaapkamer. Jop vindt dat ze maar een raampje open moet zetten. Koken met sterallures noemt Jop dit. Het rookalarm gaat weer af, voor de zoveelste keer door het koken. Seki is stil maar lijkt zich in zichzelf wel te vermaken.

pi_249010
Iwan wil liever een gewoon gebakken ei dan een omelet, hij houdt niet zo van geroerde eieren. Helemaal niet als daar nesquick in zit. (??)

Ik ga slapen, morgen meer

pi_249011
1:10 Seki: Job, laat je wel beleg over voor de werkploeg morgen ?
Job, Ja ik ben toch bezig.
Seki: Ja maar zij moeten werken, en hebben dus beleg nodig. Niet alles opmaken !
Job: Ja, maar ik ben brood aan het smeren voor de ochtendploeg
Seki, Oooo, dat is lief van je.
Job: Krijg ik nu een kusje van je ?
(Enge irritatie ??)
Seki, waar gaan we volgende week heen ?
Job: Hilvarenbeek
Seki: dat is waar het survival weekend was ? Leuk, zetten ze ons tussen de leeuwen !

1:12 Iwan: Ik ga het weer effe prberen. Ik ga werken.
Job: terusten, werk ze morgen
Job: Sek, je hebt toch morgen vrij ?
Sek: Ja
Job,: dan kun je toch een tukkie doen morgen middag ? (Snuit zijn neus ineens)
Seki zucht eens.....
Job: Ik word verkouden, dat is vervelend.
Aziz: Ik ben blij dat de deur dicht is, als we slapen
Seki: Ik vind het juist minder spannend.
Job vult ook de flessen met melk en sinas. Voor de werkploeg. ??

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 24 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_249012
Jop en Aziz kunnen niet slapen, ze zijn naar buiten gegaan en staan een beetje te dansen en te zingen. Een liedje van een zanger die is 'doorgedraaid' en last heeft van 'sterallures'. Jop heeft het over een kerstopvoering op school waar hij een liedje moest zingen voor 500 mensen. Maar hij is toen niet op komen dagen. Wat gelet op zijn zangprestaties een daad van genade moet zijn geweest.

verbinding verbroken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')