bronquote:AMSTERDAM - Emile Ratelband heeft zijn testament gewijzigd. Eerst zou Moon alles erven en zijn kinderen niks. Nu erft zijn vrouw niets meer van zijn vermogen en is alles voor zijn zeven kinderen.
"Ik dacht: wat heb ik gedaan? Mijn kinderen onterven, dat is kletskoek, dat moet ik niet doen. Nu heb ik het teruggedraaid", aldus de positiviteitsgoeroe in het weekblad Weekend. De bom zou deze week nog wel eens kunnen barsten in huize Ratelband, want Moon weet nog van niets. "Ze hoeft het toch ook niet te weten? Het zijn toch mijn centen? Ja toch? Waarom zou ze er recht op hebben? Het belangrijkste van alles is dat het weer goed is met mijn kinderen."
Emile heeft laten vastleggen dat de erfenis pas verdeeld wordt op het moment dat zijn jongste kind 21 jaar is. "Tot die tijd moet Moon voor de drie kinderen zorgen: Royce, Emilio en Beau. Op het moment dat de jongste 21 is, wordt het vermogen gedeeld door zeven, te weten de zeven kinderen. Simpel toch?"
Dat zei ik net ook van mijn vriend. Maar hij wist niet zeker of dat nu nog steeds zo was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:12 schreef Knarf het volgende:
Volgens mij kun je in Nederland je kinderen helemaal niet onterven. Ze krijgen altijd een kindsdeel.
Ik geloof dat hij twee kinderen met Moon heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Hukkie het volgende:
Heeft hij nou 3 of 7 kinderen?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Hukkie het volgende:
Heeft hij nou 3 of 7 kinderen?
bronquote:Emile Ratelband is voor de zesde keer vader geworden. De 58-jarige positiviteitsgoeroe kreeg met zijn tweede echtgenote Moon (37) een dochtertje. De bevalling liep niet zo goed, het kind moest uiteindelijk met een zuignap worden gehaald en had een soort van hersenschudding.
Royce Romée weegt bijna vier kilo en is 51 centimeter lang. Royce werd geboren op de verjaardag van zijn andere dochtertje Beau Aimée die inmiddels zes jaar oud is. Emile Ratelband heeft uit een eerder huwelijk ook nog vier inmiddels volwassen kinderen. In totaal heeft Emile nu vier dochters (Minou, Georgine, Beau-Aimee en Royce Romée) en twee zonen (Rolls en Charles). Het kleine meisje heeft twee zussen die dertig jaar ouder zijn.
bronquote:De ene rel is huize Ratelband nog niet uit, of de volgende kondigt zich alweer aan. Dochter Minou heeft het helemaal gehad met haar vader. "Hij blijft maar kinderen op de wereld zetten in slechte relaties. Ik hoef zijn vrouw en kinderen ook niet meer te zien."
Twee weken geleden publiceerde weekblad Story het verhaal van Emile Ratelband (60) waarin hij vertelde dat hij zijn testament heeft veranderd. Echtgenote Moon mag na zijn overlijden als executeur testamentair beslissen wat er met Emiles nalatenschap gaat gebeuren. Minou is het er niet mee eens. "Mijn vader heeft hierover niets verteld. Mijn broers weten dit waarschijnlijk ook niet." Minou snapt dan ook niets van haar vaders keuze om zijn testament aan te passen. "Ik houd er eigenlijk helemaal niet van om de vuile was buiten te hangen. Mijn vader doet dat herhaaldelijk en dan erger ik mij er soms aan. Moet heel Nederland meegenieten van het wel en wee in onze familie? Persoonlijk vind ik van niet. Dat hij nu - zonder ons in te lichten - Story vertelt de erfenis aan Moon na te laten, zegt al genoeg."
Als jij je kinderen onterft hebben ze slechts recht op 1/12e deel van de erfenis. Dat was iig een jaar of 5 geleden nog zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:12 schreef Knarf het volgende:
Volgens mij kun je in Nederland je kinderen helemaal niet onterven. Ze krijgen altijd een kindsdeel.
En zij wilde een scheiding etc etc. En toen weer bij elkaar, nog een baby etc. Sjonge jonge.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:17 schreef Noek het volgende:
Ik zie hem ook nog zo vertellen aan heel Nederland dat zijn vrouw in jaloerse () bijna psychotische toestand de benen had genomen. Een heel erg naar min mannetje is het. Ziek gewoon.
Volgens mij heeft en runt hij een snackbar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:52 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Dat die man überhaupt geld kan verdienen met z'n onzin! Wat doet 'ie nou echt???
Twee ratelbandjes oorlog graag.en tap nog maar een paar grappen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij heeft en runt hij een snackbar.
Dat heb ik ook vernomen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:58 schreef antonwachter het volgende:
Was de familie Ratelband geen NSB in de oorlog ?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij heeft en runt hij een snackbar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |