SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zit ik daar zo een beetje leanback te chillen en naar smatjes te knipogen, staat er een verschrikkelijk dik vies manwijf met een pittig kort kapsel naar me te zwaaien. Wat blijkt? Bleek het een oud collega te zijn. EN LELIJKPaar jaar geleden deed ik vakantiewerk bij DHL en daar werkte zij ook. Toen was het een mooie 19jarige blondine. Strak figuur, leuk koppie maar nu
![]()
Klacht: Oud collega is nu een manwijf![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:51 schreef Remsjo het volgende:
Ik kwam net zo van de stad af hea want ik moest pasfoto's laten maken. Ik denk ik rol hem ff naar de Jumbo, 2 blikjes Rode Stier kopen. Kom ik de winkel uit nadat ik 2 blikjes gekocht had, loop ik zo superstoer naar het busstation, ga ik daar op de bus zitten wachtenStond je in op die pasfoto's ook zonder shirt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zit ik daar zo een beetje leanback te chillen en naar smatjes te knipogen, staat er een verschrikkelijk dik vies manwijf met een pittig kort kapsel naar me te zwaaien. Wat blijkt? Bleek het een oud collega te zijn. EN LELIJKPaar jaar geleden deed ik vakantiewerk bij DHL en daar werkte zei ook. Toen was het een mooie 19jarige blondine. Strak figuur, leuk koppie maar nu
![]()
Klacht: Oud collega is nu een manwijf
Terwijl je op de bus zit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:55 schreef Penisbaard het volgende:
Krijg je als je met een ontbloot bovenlijf je mannentietjes aan iedereen laat zien op straat
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
-edit-
Die oneliners kennen we. De enige pauper ben jij.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:51 schreef Remsjo het volgende:
Ik kwam net zo van de stad af hea want ik moest pasfoto's laten maken. Ik denk ik rol hem ff naar de Jumbo, 2 blikjes Rode Stier kopen.
om wat te worden?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Tja, sommige mensen kiezen er nou eenmaal op latere leeftijd voor om vegatrisch te worden.
Vegatrisch, lol. Heb het al verandert.quote:
Het is nog fout.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Vegatrisch, lol. Heb het al verandert.
FAILquote:
quote:
Wat nou FAIL?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Tja, sommige mensen kiezen er nou eenmaal op latere leeftijd voor om vegatarisch te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |