Ik zie maar 2 jongeren, de staatsmedia vergroot het weer uit om even positief in het nieuws te zijn zo vlak voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:07 schreef thloreg het volgende:
De Marokkaanse politie heeft dinsdag en woensdag zeker 276 jongeren
gearresteerd in de strijd tegen jeugdcriminaliteit in de stad Sale.
[ afbeelding ]
De politie trad op in de districten Sidi Moussa, Tabriquet en de oude stad
van Sale, dat bij Rabat aan de westkust van Marokko ligt. .
Van de aangehouden jongeren zijn er 79 aangeklaagd wegens gewelddadige
overvallen, drugssmokkel, openbare dronkenschap en fraude.
Klacht?Nederlandse 'linkse'overheden trekken liever weer een subsidiepot
geld open in de hoop de raddraaiiers tevreden te stellen dan echt hardhandig
op te treden en de orde te bewaren.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zie maar 2 jongeren, de staatsmedia vergroot het weer uit om even positief in het nieuws te zijn zo vlak voor de verkiezingen.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zie maar 2 jongeren, de staatsmedia vergroot het weer uit om even positief in het nieuws te zijn zo vlak voor de verkiezingen.![]()
Dan moet je even op google earth kijken, dan kan je ze allemaal zien...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zitten onze gevangenissen vol met Marokkanen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:07 schreef thloreg het volgende:
Klacht?Nederlandse 'linkse'overheden trekken liever weer een subsidiepot
geld open in de hoop de raddraaiiers tevreden te stellen dan echt hardhandig
op te treden en de orde te bewaren.
Fuck, dinsdag en woensdag 276 aangehouden, dus in totaal 552 aanhoudingen. min 79 resulteert in 463 onschuldigen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:19 schreef Trannellius het volgende:
276-79 = 197 onschuldigen gearresteerd. Ook leuk.
Die zijn aangehouden wegens het beledigen van de prins.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Fuck, dinsdag en woensdag 276 aangehouden, dus in totaal 552 aanhoudingen. min 79 resulteert in 463 onschuldigen.
Daar begint het mee ja... wij moeten blij zijn met deze aandacht, voor je het weet gaan duizenden van zulke raddraaiers op vakantie en dan kost het NL pas echt geld.quote:[b]
[..]
=463 finnen die misschien hum lesje wel geleerd hebben nu en 79 die hun lesje wel krijgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Fuck, dinsdag en woensdag 276 aangehouden, dus in totaal 552 aanhoudingen. min 79 resulteert in 463 onschuldigen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef longinus het volgende:
ze arresteren ze, en sturen ze dan naar Nederland zeker ?
Gewoon een hele probleemwijk opgegpaktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Nu snap ik wel waarom Marokkaanse jongeren Nederlandse agenten uitlachen.
Ging dat maar zoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:44 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Gewoon een hele probleemwijk opgegpakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |