abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248979
Heb ik dat nu alleen of heeft niemand al die tijd wat gezien. Technische problemen?? Heeft sbs iets voor ons te verbergen? Wie weet hierover meer te vertellen.
  woensdag 23 februari 2000 @ 03:17:00 #2
2582 1Steen
hoogbegaafd kind
pi_248980
Same here, Coos, met DBView dan.
Error-melding is: Invalid Name, dat er op duidt dat ze bij SbS6 een ander stream-inlogadres hebben ingevoerd. Ook VOO deed dat wel eens, om alternatieve viewers te boycotten, maar dan zou je via de officiële site wél beeld moeten krijgen. Dat heb ik nog niet geprobeerd, omdat mijn compu dat niet trekt.
pi_248981
quote:
op 02-23-2000 om 02:00 AM schreef Coos het volgende:
Heb ik dat nu alleen of heeft niemand al die tijd wat gezien. Technische problemen?? Heeft sbs iets voor ons te verbergen? Wie weet hierover meer te vertellen.
Nou ik heb daar al vanaf het begin last van, af en toe heb ik een minuut of zo beeld en dan loopt alles vast. Mediaplayer geeft dan de melding: Geen netwerkverbinding met server: Fout C00D0029. Weet iemand wat dat is??

pi_248982
De streams zijn erg slecht. Onderhoud zegt SBS steeds. Die meldingen krijg je omdat de server uit de lucht is
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248983
Nu dertien uur later nog geen stream!! Ook niet op de SBS site!
Heeft iemand wel beeld en zo ja, waar dan??
pi_248984
Er is wel beeld geweest. Ik heb geen beeld, Hiz ook niet. In Belgie schijnen ze wel beeld te hebben. Oliebol heeft net heel even beeld gehad. Dit zuigt enorm.
Dit heeft Oliebol gemaakt:
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  woensdag 23 februari 2000 @ 15:23:00 #7
568 Juul
Is gewoon lief
pi_248985
Ik heb wel beeld, via debusop6 start mediaplayer moeiteloos op, alleen jammer dat het poetertje steeds blijft hangen....
The Bitch is Back!
pi_248986
Ik heb perfect beeld en geluid ineens !
Blijft zich verbazen
pi_248987

Ook ik via de kabel in amsterdam heb nu weer beeld en zeer goed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')