Volgens mij ook, maar het is toch niet echt netjes dat ze je meteen op non-actief zetten hiervoor?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:29 schreef Flurry het volgende:
ze zijn gewoon een commercieel bedrijf en zijn helemaal niet verplicht om je te helpen volgens mij
Je bent toch niet verplicht om alles aan te nemen wat ze je aanbieden?quote:
De losse klussen op onregelmatige basis zijn er nog wel steeds, het is toch niet terecht dat ze me die ook niet meer willen aanbieden?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, dat mag. Als jij categorisch callcenter werk weigert en er weinig anders beschikbaar is, dan heeft het geen zin om voor jou nog langer op zoek te gaan.
Netjes niet, maar wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:36 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar het is toch niet echt netjes dat ze je meteen op non-actief zetten hiervoor?
[..]
Je bent toch niet verplicht om alles aan te nemen wat ze je aanbieden?
Klopt, maar wanneer jij steeds nee blijft zeggen hebben ze logisch genoeg een keer genoeg daar van.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:36 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar het is toch niet echt netjes dat ze je meteen op non-actief zetten hiervoor?
[..]
Je bent toch niet verplicht om alles aan te nemen wat ze je aanbieden?
Maar wat zit je dan steeds te zeiken bij het uzb? Je weet toch dat ze je daarvoor bellen? Als er meer werk beschikbaar was zou je wel vaker/meer gevraagd worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:38 schreef Mysterion het volgende:
[..]
De losse klussen op onregelmatige basis zijn er nog wel steeds, het is toch niet terecht dat ze me die ook niet meer willen aanbieden?
Net alsof dat er toe doet in dit topicquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef APK het volgende:
Gaat het om inbound callcenterwerk of om het ongevraagd lastig vallen van mensen?
Sommige mensen hebben gewoon niet het talent voor dat laatste.
Het gaat om het zelf telefonisch benaderen van bestaande klanten van een telecombedrijf. Outbound dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef APK het volgende:
Gaat het om inbound callcenterwerk of om het ongevraagd lastig vallen van mensen?
Sommige mensen hebben gewoon niet het talent voor dat laatste.
Het uitzendbureau moet geschikte mensen sturen, je gaat toch ook niet een of ander anorexia-meisje de beveiliging van Wilders laten doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
Net alsof dat er toe doet in dit topic
Een meisje wat op commando iemand onder kotst werkt beter dan een paar gorilla's.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:50 schreef APK het volgende:
[..]
Het uitzendbureau moet geschikte mensen sturen, je gaat toch ook niet een of ander anorexia-meisje de beveiliging van Wilders laten doen.
TS geeft in de OP aan geen enkel callcenter werkt te willen doen, en dat consequent te weigeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:50 schreef APK het volgende:
[..]
Het uitzendbureau moet geschikte mensen sturen, je gaat toch ook niet een of ander anorexia-meisje de beveiliging van Wilders laten doen.
Vind ik ook heel raar. Bovendien heb ik al toen ik me bij het uzb inschreef aangegeven niet beschikbaar te zijn voor callcenterwerk, dus ik snap echt niet waarom ze er nu opeens moeilijk over doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:50 schreef Flurry het volgende:
Op zich wel raar trouwens.... heel veel mensen willen dat werk niet doen, anders hadden geen mensen nodig. Staan die dan allemaal ook als "non-actief" aangemerkt?
Ja tuurlijk. Ze hebben je toch geen baangarantie gegeven bij inschrijving?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:26 schreef Mysterion het volgende:
Ik werk via een uitzendbureau waar ik op onregelmatige basis klussen voor doe. Dat bevalt op zich wel, maar ik ben toch op zoek naar iets waar ik meer uren per week kan maken. Momenteel ben ik zo'n 30 uur per week beschikbaar om te werken.
Af en toe informeer ik bij het uitzendbureau of ze niet iets voor meer uren hebben, en steevast krijg ik dan te horen dat ze doorlopend op zoek zijn naar callcentermedewerkers voor 12-24 uur per week. Ik wil absoluut geen callcenterwerk doen en dat geef ik ook steeds als antwoord.
De laatste keer dat ik vroeg of ze nog werk hadden, werd mij verteld dat ze mij op non-actief hebben gezet. Omdat ik veel uren beschikbaar ben, maar toch steeds weer die callcenterbaan weiger waarvan ik weet dat ik daarmee de uren kan maken. Ik hoef er nu niet meer op te rekenen dat ze mij nog benaderen voor werk.
Kunnen ze dit zomaar maken?
Zit wat in.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
TS geeft in de OP aan geen enkel callcenter werkt te willen doen, en dat consequent te weigeren.
Daarom doet het er niet zoveel toe wat voor soort het is
Misschien moet je het aan het uzb zelf vragen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:52 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Vind ik ook heel raar. Bovendien heb ik al toen ik me bij het uzb inschreef aangegeven niet beschikbaar te zijn voor callcenterwerk, dus ik snap echt niet waarom ze er nu opeens moeilijk over doen.
Hoewel inbound wel moeilijk te vinden is. Was zelf ook aan het zoeken niet al te lang geleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:55 schreef APK het volgende:
[..]
Zit wat in.
Ik zit zelf ook te denken om mij in te schrijven bij een uitzendbureau, inbound zou ik geen problemen mee hebben.
Vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |