Evac klinkt geweldig!quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:55 schreef wdn het volgende:
Armored Spider here I am
edit: Armored Spider that was me
edit: en tower knight ook maar even
zo kom ik snel aan 20k voor evac
Daar ben ik net doodgegaan.quote:
Ga terug naar de plek waar die Red Eyed Knight stond in 1-1.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef hugecooll het volgende:
Waar kan je die Mausoleum Key gebruiken?
(Nee, niet mijn schuld dat ie dood ging, lol)
Er staat in die ruimte nog een mannetje....ik durfde niet naar binnen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga terug naar de plek waar die Red Eyed Knight stond in 1-1.
Hier is een deur die je met die sleutel kan openen.
Ik wilde nog niet teveel gaan spoileren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
Er staat in die ruimte nog een mannetje....
Wapens upgraden, Spells en Miracles kaufen of abusen voor soulsquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef Chocobo het volgende:
Vraag,.. wat moet je met die Demon's Souls (eindbaas souls) doen,... heb er nu 3 in mijn inventory, maar durf ze niet te gebruiken
Lekker boeie en NG cashenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik had een Demon Soul verbruikt bij een vendor voor White Magic![]()
Had ik echter bij een witch moeten doen voor de sterkste Dark Magic Attack![]()
Hoe de neuk moest ik dat nou weten
Thanks,.... kan ik meteen even lezen wat de fuck World tendency betekentquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wapens upgraden, Spells en Miracles kaufen of abusen voor souls
Ow chocoREMEMBER THIS BY HEART : http://demonssouls.wikidot.com/
De miracle: anti magic field is daar heel goed. Dan kunnen ze geen magic op je gebruiken. 1 nadeel: jij ook nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef torn_Machina het volgende:
Ik wil nog steeds een keer met 3-1 beginnen, maar ik durf nog steeds die octopus demonen niet aan te vallen
Anti-Magic Field is datquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:30 schreef Griebus het volgende:
[..]
Disturb magic spell (ik weet de echte naam niet meer) is daar heel goed. Dan kunnen ze geen magic op je gebruiken. 1 nadeel: jij ook niet
heb het al gecorrigeerdquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Anti-Magic Field is datEn dat is een Miracle, geen Spell.
Waar zit je dan ergens? Oosten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:37 schreef Griebus het volgende:
[..]
heb het al gecorrigeerdlastig, met iPhone op wifi om half 7 in de ochtend
Nu pas?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Na NG++++++++ en nu NewG is het toch wel redelijk easy en makkelijk stiekemVooral met een Royal (het verschil tussen thief en royal is echt INSANE de eerste paar lvl's). Net even door 2.1/3.1 en 4.1 gelopen zonder enige verassingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |