Ik vind het toch niet zoquote:
Is gewoon ff wennen joh.quote:
Ik zal het nog een paar keer herhalen aankomende dagen.quote:
Uhm ik ben daar veel te strak voorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mits ik mijn vuist genoeg inglijmiddel.
Eg niequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:59 schreef Armageddon het volgende:
Straks Operation Flashpoint 2 speulen op de 360
ik lees net dat je live met Syl gaat spelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:59 schreef Armageddon het volgende:
Straks Operation Flashpoint 2 speulen op de 360
Ehm........okequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Omschrijf [voornoemde hutspot] + bereidingswijze eens?
Goeie smoesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik heb al een eetafspraak voor heuteabend..
Volgens mij krijg ik vegetarisch te eten, dus het runderlapje wordt node gemist.quote:
ik lust welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:47 schreef Foxy-lady het volgende:
Nog liefhebbers van hutspot?
Ik heb geloof ik voor een heel weeshuis
ik snap de keuze weer wel dan natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:58 schreef Foxy-lady het volgende:
A. heb jij een sneltoets op de afstandsbediening ingesteld voor spice?
je dochter krijgt het namenlijk voor elkaar om met een druk op de knop de tv op die zender te zetten
Ja want ik ben uiteraard supersnel in DHquote:
Had leuk geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja want ik ben uiteraard supersnel in DH![]()
![]()
Zou wel leuk zijn als het spontaan kon he
Vegetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik vegetarisch te eten, dus het runderlapje wordt node gemist..
pcies , vleesch willen wequote:
Ik ben ingeschreven bij een uitzendbureau, die kunnen me geen werkgarantie gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef Joene het volgende:
[..]
pcies , vleesch willen we
Hoe was je banen jacht gegaan gister?
Goh !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik ben ingeschreven bij een uitzendbureau, die kunnen me geen werkgarantie geven
Zou kunnen, maar misschien ben ik een zeikerd daar maak je lange dagen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan ik me voorstellen, ja.
Zou je niet leuk in het kdv kunnen gaan werken waar Celine op zit of gaat zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |