Slechts 200 km. Mijn werkgever is de hoofdsponsor van het filevrije gebeuren, als ik rond 8:30 op het werk zou zijn zou ik op tv komen zeiden ze, zo maar eens kijken dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:05 schreef Jarno het volgende:
Maar die filevrije dag is ook een succes met 67 files he?
quote:
Ik kijk nooit Hart van Nederland.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Slechts 200 km. Mijn werkgever is de hoofdsponsor van het filevrije gebeuren, als ik rond 8:30 op het werk zou zijn zou ik op tv komen zeiden ze, zo maar eens kijken dus.
Die kut Jarno die ff de moraalridder ging uithangenquote:
Ja, daar zit ik ook te F5-en.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die kut Jarno die ff de moraalridder ging uithangen
Ik zit nog te wachten op die super_fucker in R&P FB, maar die heeft zeker nog niet door dat het topic dicht is.
Check.quote:
Ik heb het te druk J te druk !quote:
Ik voel me vandaag wel iets beterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:42 schreef Joene het volgende:
Mogguh , ik wil een bed , een dekbed, en er onder liggen en een winterslaap.
Ja ik heb een herfstdepressie ofzo
ik die 27 , als ik hem win mag je er ook wel 1quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:44 schreef Joene het volgende:
[..]
ik die 27 , als ik hem win mag je er ook wel 1
Pics.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ben ik even optijd in college
Ik zal het onthouden J.!quote:
Om 9 uur dan he! Om 9 uur!!quote:
Nu terug krabbelen hequote:
Neuk jij altijd na dat je suikerbrood hebt gegeten ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:01 schreef Jarno het volgende:
Zo, suikerbrood is op. Wie wil er neuken!
Niet áltijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Neuk jij altijd na dat je suikerbrood hebt gegeten ?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
Nog 600 599 posts en ik heb 66666 posts!!!!!!!!1111112222223333333
66666666666666666 is wel mooi !quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
Nog 600 599 posts en ik heb 66666 posts!!!!!!!!1111112222223333333
Zal ik eerst ff een R&P topicje doen dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:26 schreef Joene het volgende:
Mooi stop momentje J weer is om dood te gaan ?
Misschien kan je gewoon ff met Banny overleggen of die een trigger instelt dat je auto-geband wordt op 666666666 pots?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik eerst ff een R&P topicje doen dan?
Boodschappenlijstje zeker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:29 schreef Tally het volgende:
Als ik er nie meer ben he dan zullen jullie me nie missen he
Ik laat voor jullie allemaal een briefje achter
Zo liev vind ik jullie!
Nee ik zal zorgen dat ik genoeg in huis heb voor de broodjes!quote:
*op het lijstje schrijft* J. wil suikerbrood.quote:
*knip en plak* voor J. en J.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:32 schreef Joene het volgende:
Doe je dan zo een briefje van
Lieve J,
Jammer dat we in dit leven niet geneukt hebben !
Ik wacht op je met mijn benen wijd daar boven
Liefs
T
Koelere.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
*op het lijstje schrijft* J. wil suikerbrood.
Dat moet ik echt zelf halenA. weet waarschijnlijk niet eens wat het is.
Hoelang kan je dat goed houden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Koelere.
En wel van die goeie van de bakker he!
Zal ik het anders maar zelf meenemen? Dat we een BYOB-achtige crema doen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoelang kan je dat goed houden?
5 dagen er na word ik pas gecremeerd
Neem worstjes mee!! Dan kan je ook nog BBQ-en!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik het anders maar zelf meenemen? Dat we een BYOB-achtige crema doen?
Ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:39 schreef Joene het volgende:
Zo als zegmaar een amerikaanse party , bring your own shit idd
Als je nou een Mac had konden we die iTunes DJ functie eens uitproberen dan!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.
Zal ik zelf voor de muziek zorgen?
J. het word geen Hazes dan hoor
O maar dan moet ik dus even wachten met springen tot ik mijn Macje hebquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je nou een Mac had konden we die iTunes DJ functie eens uitproberen dan!!!
Mag ik niet eens Waarom zeg Mij Waarom draaien op je zelfmoord party ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.
Zal ik zelf voor de muziek zorgen?
J. het word geen Hazes dan hoor
Nee dat zou mijn moeder niet trekken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Mag ik niet eens Waarom zeg Mij Waarom draaien op je zelfmoord party ?
Als ik hem heb J heb jij hem ook J.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:56 schreef Jarno het volgende:
Heb je trouwens al een Koekel Weef account J?
Gloeiende gloeiende.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik hem heb J heb jij hem ook J.
Gisteravond weer even heerlijk gelachen om Koning nol !quote:
Mja ik doe dan niet mee!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:58 schreef Joene het volgende:
naar aanleiding van al dat suicide gebrabbel en de briljante ideetjes hier .
Zullen we een bedrijf oprichten in Zelfmoord & Afscheidsparty's ?
Zo gezellig vrolijke boel , laatste avond , pilletje van drion toe voor de betreffende persoon ?
Met pillen ben ik niet zo goed heb ik gemerkt!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:16 schreef Joene het volgende:
ik maak een fullservice zelfmoord bedrijf
We hadden bijna een puike R&P rel A! Bijna!!quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
We hadden bijna een puike R&P rel A! Bijna!!
Welke was dat? Dan gaat -ie op de lijst.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Zit ik gisteren een nieuw spel te doen. Ik posten in het daarvoor bestemde topic wat ik er van vind. Gaat die mongool van een moderator roepen dat ik niet moet SC'en ?????
Volgende keer even bellen J. Je hebt m'n nummer toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:41 schreef Jarno het volgende:
Als jij er was geweest had het gegarandeerd gierend uit de klauw gelopen.
één of andere Strolliequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welke was dat? Dan gaat -ie op de lijst.
Broodje Bal met Saté ofzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:41 schreef Jarno het volgende:
Ik ga zo eens lunchen, lijkt me een veel puiker plan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |