Ik vind het toch niet zoquote:
Is gewoon ff wennen joh.quote:
Ik zal het nog een paar keer herhalen aankomende dagen.quote:
Uhm ik ben daar veel te strak voorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mits ik mijn vuist genoeg inglijmiddel.
Eg niequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:59 schreef Armageddon het volgende:
Straks Operation Flashpoint 2 speulen op de 360
ik lees net dat je live met Syl gaat spelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:59 schreef Armageddon het volgende:
Straks Operation Flashpoint 2 speulen op de 360
Ehm........okequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Omschrijf [voornoemde hutspot] + bereidingswijze eens?
Goeie smoesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik heb al een eetafspraak voor heuteabend..
Volgens mij krijg ik vegetarisch te eten, dus het runderlapje wordt node gemist.quote:
ik lust welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:47 schreef Foxy-lady het volgende:
Nog liefhebbers van hutspot?
Ik heb geloof ik voor een heel weeshuis
ik snap de keuze weer wel dan natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:58 schreef Foxy-lady het volgende:
A. heb jij een sneltoets op de afstandsbediening ingesteld voor spice?
je dochter krijgt het namenlijk voor elkaar om met een druk op de knop de tv op die zender te zetten
Ja want ik ben uiteraard supersnel in DHquote:
Had leuk geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja want ik ben uiteraard supersnel in DH![]()
![]()
Zou wel leuk zijn als het spontaan kon he
Vegetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik vegetarisch te eten, dus het runderlapje wordt node gemist..
pcies , vleesch willen wequote:
Ik ben ingeschreven bij een uitzendbureau, die kunnen me geen werkgarantie gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:06 schreef Joene het volgende:
[..]
pcies , vleesch willen we
Hoe was je banen jacht gegaan gister?
Goh !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik ben ingeschreven bij een uitzendbureau, die kunnen me geen werkgarantie geven
Zou kunnen, maar misschien ben ik een zeikerd daar maak je lange dagen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan ik me voorstellen, ja.
Zou je niet leuk in het kdv kunnen gaan werken waar Celine op zit of gaat zitten?
Omdat je die katers zat word?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom denk je dat ik eigenlijk toch wel weer een baan wil, J.
Nou het enige waarom ik een baan zou willen als ik werkeloos was is om de money JKquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom denk je dat ik eigenlijk toch wel weer een baan wil, J.
Ik barst van de tegenzin J!quote:
Je bent echt te goed voor deze wereld eigenlijk J.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:39 schreef Jarno het volgende:
Gelijk ff iemand in R&P een hart onder de riem gestoken. Zo ban ik he.
Dat komt dan goed uit want ik heb er ook genoeg van , misschien kunnen we een clubje beginnen ?quote:
Neem ik FL wel op sleeptouw. Als een soort vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit want ik heb er ook genoeg van , misschien kunnen we een clubje beginnen ?
Van mensen met frisse tegenzin of gewoon ruimte maken op de arbeidsplaats voor JK en Foxy ?
Wat had je gezegd wat ge-edit was dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:43 schreef Joene het volgende:
ik heb overigens ff een relevante vraag +1 gesteld in dat topic. J.
Geen trein he. Sta ik zeker weer 3 uur stil in een weiland straksquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:50 schreef Joene het volgende:
Of die een trein zou koppen of gewoon medicijnen zou nemen
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"It never hurts to help!"
ik heb in elk geval een note mbt de treinkopopmerkingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:00 schreef Jarno het volgende:
GVD nog geen acht uur en we hebben bijna een rel te pakken mensen..
Goed be-zig!
Dat zeg ik! Goed bezig!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:01 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb in elk geval een note mbt de treinkopopmerking
Ja maak jij anders ff een jank topiquequote:
ik niet denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:04 schreef Jarno het volgende:
http://113online.nl/home
Whehe. Wie test die chat ff uit?.
Je ging toch de geile studente uithangen en naar college toe en shit enzo?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:06 schreef motorbloempje het volgende:
arggghik had beter uit kunnen slapen
Zekerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:05 schreef Jarno het volgende:
Maar die filevrije dag is ook een succes met 67 files he?
ja, dat ga ik ook doen..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je ging toch de geile studente uithangen en naar college toe en shit enzo?
Doe je dan ook zo'n kort rokje en open blouse aan zoals in al die Student.Sexparties.23.nzb fims enzo?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat ga ik ook doen..moet over euh... 42 minuten daar ergens zitten, en het is een half uur fietsen
beter blijft het droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |