video only is wel te doenquote:
Daar houden we je aan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Morgen K3.
K3=tof! teminste hun nieuwe liedje en sinds zaterdag ken ik de rest ook welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
asjeblieft niet... daar weet ik echt geen song van
doe dan eentje met een heel bekend intro![]()
asjeblieft... ik hoop dat dat sarcastisch wasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:31 schreef themauster het volgende:
[..]
K3=tof! teminste hun nieuwe liedje en sinds zaterdag ken ik de rest ook wel
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
asjeblieft... ik hoop dat dat sarcastisch was
kennen ze nietquote:
Das gek toen ik nog voor de klas stond als stagiair onderwijsassistent kenden alle kinderen K3 (en de jongens Chipz!)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
kennen ze niet
Axel wil nu wel steeds mee naar Ajax, daar moet ik maar eens wat mee doen binnenkort
nee, hoor daar helemaal niets over bij hem en z'n klasgenootjes. Misschien is 4 jaar nog te jong?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Das gek toen ik nog voor de klas stond als stagiair onderwijsassistent kenden alle kinderen K3 (en de jongens Chipz!)
Als je nou eens hun nieuwe nummer luistert helemaal! dan begrijp je wat ik bedoelquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
kennen ze niet
Axel wil nu wel steeds mee naar Ajax, daar moet ik maar eens wat mee doen binnenkort
We zijn inmiddels ook jaartjes verder er zullen nu wel nieuwe rages zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, hoor daar helemaal niets over bij hem en z'n klasgenootjes. Misschien is 4 jaar nog te jong?
die komt al helemaal uit volendamquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je nou eens hun nieuwe nummer luistert helemaal! dan begrijp je wat ik bedoel
Edit en ook even naar de nieuwe dame kijkt Josje![]()
Ik zou mijn kinderen dat niet aandoenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Direct goed muzikaal aangepakt dus. Zal die leuk vinden naar ons aller Ajax
.
josjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die komt al helemaal uit volendammja, ik luister veel, maar 538 en nederlandstalig zijn genres waar ik liever niet in de buurt kom
inderdaad!! K3 is leuk en vernieuwendquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je nou eens hun nieuwe nummer luistert helemaal! dan begrijp je wat ik bedoel
Edit en ook even naar de nieuwe dame kijkt Josje![]()
Jij woont ook niet in de bewoonde wereldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen dat niet aandoenAjax is de duivel net als Heerenveen en Twente mijn kinderen zullen later voor Groen-Wit gaan
Ik wist niet dat jij in Breda woont.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen dat niet aandoenAjax is de duivel net als Heerenveen en Twente mijn kinderen zullen later voor Groen-Wit gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |