Ik snap 'm nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Shit, mijn PC is gecrasht.
Gelukkig weet Caro wel raad...
Ja die link had ik ook bedacht... maar dan vind ik hem bij nader inzien niet zo grappigquote:
quote:Domien, Wed 07 Oct 21:14 via Tweetdeck
@Broekie Zeg even dat ik mn wachtwoord kwijt ben en geen zin heb een nieuwe aan te vragen, want dan krijg ik weer jshgfsww88.. ;-)
dan moet je de postmailer hebben, en als dat niet werkt omdat je emailadres veranderd is moet je forum@fok.nl mailenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Broekie het volgende:
Arme Domien is z'n wachtwoord vergeten.
Je wist gisteren Domien z'n password?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet je de postmailer hebben, en als dat niet werkt omdat je emailadres veranderd is moet je forum@fok.nl mailen![]()
Ik wist ehm trouwens gisteren
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je wist gisteren Domien z'n password?
awwwwwquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vraag ook nooit een account aan als je dronken bent, doe ik ook nooitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
je mist de puntjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vraag ook nooit een account aan als je dronken bent, doe ik ook nooit![]()
en gewoon overal als wachtwoord 5384deweetz!@! ofzo, dat is makkelijk...
het moet ook juist niet makkelijk zijn voor anderenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je mist de puntjes
of iig ik vind dat niet echt makkelijk
Mijn spoilers, wat doe je?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zie je. bax88AMyr7b. Wtf joh?
dank jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:@Broekie: Een of andere idioot heeft mn wachtwoord geradenwil je dat ook ff zeggen... want nu moet ik weer een mail sturen
![]()
roflmaopimpquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |