Snowpatrol vind ik echt vreselijk suf.. totaal niet boeiende muziek, imho.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
helaasch hebben de heren DJ natuurlijk al gekozen vanmiddag...ben wel benieuwd, want die van Snowpatrol blijft echt niet hangen....
Ik gok op 30 Seconds To Mars.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
helaasch hebben de heren DJ natuurlijk al gekozen vanmiddag...ben wel benieuwd, want die van Snowpatrol blijft echt niet hangen....
Nee idd... "Dominoes" daarentegenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou, zo lelijk klink ik nou toch weer niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, is dat Maricha die je hoort schreeuwen tijdens ' We Are Golden! ' ?
lekker daar blijven!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een onweer hier bij Brussel![]()
. Veel flitsen en BOEM!
Marc Marie kan pas gillen zag ik net bij DWDDquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
nou, zo lelijk klink ik nou toch weer niet?
ach laat die man nou is lekker met rust.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nieuwe sinlge van MJ komt as maandag uit...mischien een verrassing?
Ik hoor net dat het al iig tot in Helmond getrokken is.quote:
jezus Hans, ga je mond eens spoelen....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Snowpatrol vind ik echt vreselijk suf.. totaal niet boeiende muziek, imho.
Bovendien ben ik er ook niet gerust op dat Agnes Jongerius de argeloze werknemer zal helpen. Eerst dat vijfde autootje, de rest zien we later wel...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet wie ze is, maar erger me sowieso kapot aan het 65/67 geneuzel. Paniekerig gedoe om die 2 jaar extra, maar dat is natuurlijk wel een beetje erg kort door de bocht al doet o.a. zij (SP ook wel) alsof de wereld vergaat
.
Ik heb er niets op tegen, maar de nummers zijn niet zo heel erg speciaal dat ik meteen hele albums loop te kuiken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Snowpatrol vind ik echt vreselijk suf.. totaal niet boeiende muziek, imho.
Ik heb eigenlijk helemaal niets met die Top 2000...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 vindt 12 uur extra Top 2000 geen probleem. Hij zit alleen met de vraag hoe hij dit moet managen op 24 en 25 december...
TopSR is dan ook erg leukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niets met die Top 2000...
SR daarentegen
Zolang Giel maar ontbreekt in het Glazen Huis tenminste
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:19 schreef Broekie het volgende:
PetShopsAlarm! Kom op Domien, je vergeet hem!
is het dan niet in stereo als ie op de radio is?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
The Killers!
Pet Shop Boys!
Kan het alarm niet in stereo gaan klinken voor platen als deze...?
Geen idee, ik vind 'm altijd zowel links als rechts hetzelfde klinken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is het dan niet in stereo als ie op de radio is?
Haha, neuh joh!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
nou, zo lelijk klink ik nou toch weer niet?
Sorry TVquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jezus Hans, ga je mond eens spoelen....
Snow Patrol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()