video only is wel te doenquote:
Daar houden we je aan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Morgen K3.
K3=tof! teminste hun nieuwe liedje en sinds zaterdag ken ik de rest ook welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
asjeblieft niet... daar weet ik echt geen song van
doe dan eentje met een heel bekend intro![]()
asjeblieft... ik hoop dat dat sarcastisch wasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:31 schreef themauster het volgende:
[..]
K3=tof! teminste hun nieuwe liedje en sinds zaterdag ken ik de rest ook wel
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
asjeblieft... ik hoop dat dat sarcastisch was
kennen ze nietquote:
Das gek toen ik nog voor de klas stond als stagiair onderwijsassistent kenden alle kinderen K3 (en de jongens Chipz!)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
kennen ze niet
Axel wil nu wel steeds mee naar Ajax, daar moet ik maar eens wat mee doen binnenkort
nee, hoor daar helemaal niets over bij hem en z'n klasgenootjes. Misschien is 4 jaar nog te jong?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Das gek toen ik nog voor de klas stond als stagiair onderwijsassistent kenden alle kinderen K3 (en de jongens Chipz!)
Als je nou eens hun nieuwe nummer luistert helemaal! dan begrijp je wat ik bedoelquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
kennen ze niet
Axel wil nu wel steeds mee naar Ajax, daar moet ik maar eens wat mee doen binnenkort
We zijn inmiddels ook jaartjes verder er zullen nu wel nieuwe rages zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, hoor daar helemaal niets over bij hem en z'n klasgenootjes. Misschien is 4 jaar nog te jong?
die komt al helemaal uit volendamquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je nou eens hun nieuwe nummer luistert helemaal! dan begrijp je wat ik bedoel
Edit en ook even naar de nieuwe dame kijkt Josje![]()
Ik zou mijn kinderen dat niet aandoenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Direct goed muzikaal aangepakt dus. Zal die leuk vinden naar ons aller Ajax
.
josjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die komt al helemaal uit volendammja, ik luister veel, maar 538 en nederlandstalig zijn genres waar ik liever niet in de buurt kom
inderdaad!! K3 is leuk en vernieuwendquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je nou eens hun nieuwe nummer luistert helemaal! dan begrijp je wat ik bedoel
Edit en ook even naar de nieuwe dame kijkt Josje![]()
Jij woont ook niet in de bewoonde wereldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen dat niet aandoenAjax is de duivel net als Heerenveen en Twente mijn kinderen zullen later voor Groen-Wit gaan
Ik wist niet dat jij in Breda woont.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen dat niet aandoenAjax is de duivel net als Heerenveen en Twente mijn kinderen zullen later voor Groen-Wit gaan
Green White Army-FC Groningenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in Breda woont.
Zit hier in het Noorden, maar dat stelt echt geen piep voor.. Volgens mij is het nu zelfs droogquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Mensen, wat een baggerweer in midden en noord Limburg
ik niet helaasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef Maricha het volgende:
Heeft iemand dat net gezien op de webcam en toevallig opgenomen? Hilarisch.....Domien had ineens alleen de microfoon in zn handen, los van de standaard
iets van gezien jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef Maricha het volgende:
Heeft iemand dat net gezien op de webcam en toevallig opgenomen? Hilarisch.....Domien had ineens alleen de microfoon in zn handen, los van de standaard
hij is al de 2e vandaag Giel vanochtend ook zag ik op 101 tvquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef Maricha het volgende:
hier in Amsterdam ook droog, maar midden en noord Limburg heeft te maken met een zeer plakkerige band zware buienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit hier in het Noorden, maar dat stelt echt geen piep voor.. Volgens mij is het nu zelfs droog.
in gouda zijn ze net voorbij gegaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier in Amsterdam ook droog, maar midden en noord Limburg heeft te maken met een zeer plakkerige band zware buien
Nog geen drup indd en het is windstil maar ik wil heel graag regen en harde wind vannnacht slaap ik beter opquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit hier in het Noorden, maar dat stelt echt geen piep voor.. Volgens mij is het nu zelfs droog.
Oef, dat ziet er niet best uit! check net de Buienradar, maar diep roze hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier in Amsterdam ook droog, maar midden en noord Limburg heeft te maken met een zeer plakkerige band zware buien
Temperatuur zal nog wel een beetje omlaag gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Nog geen drup indd en het is windstil maar ik wil heel graag regen en harde wind vannnacht slaap ik beter op
zijn dat jouw beesiesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Peppie
[ afbeelding ]
en Kokkie
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat als het richting hier gaat het ineens inzakt of richting DUITSLAND gaatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Temperatuur zal nog wel een beetje omlaag gaan. Maar de regen lijkt al aardig richting Duitsland te zijn verplaatst
. Viel dus allemaal wel mee.. Terwijl het Noorden veel regen zou krijgen, maar dat viel wel mee.
Jup, erg vaak iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat als het richting hier gaat het ineens inzakt of richting DUITSLAND gaat
De opname van de webcam liep hier toevallig nog. Zal zo even kijken of er wat van te zien is geweest op de cam.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef Maricha het volgende:
je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:40 schreef cosmick het volgende:
Wel weer die kuttige single-edit natuurlijk.
Ja, doet me ook aan iets anders denken.. die melodie... hmm.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:44 schreef Againzender het volgende:
Dit nummer heeft idd wel een vrij hoog 'Learning to fly' gehalte
Oja, Boston's "Don't look back" op de een of andere manier.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, doet me ook aan iets anders denken.. die melodie... hmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |