Broekie! lees net over je baan. Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:12 schreef Broekie het volgende:
Volgens mij loopt Dalet vast...
Dank jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Broekie! lees net over je baan. Gefeliciteerd man. Erg fijn nieuws in deze tijden van economische crisis.
quote:
En dit ook..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:20 schreef on_air het volgende:
Wist niet dat dit ook op 3FM voorbij kwam.
Zou wel een stunt zijn! De reacties op Twitter zijn vooral 'WTF', 'ONEEEEEEEEE'. Beetje zielig wel om puur op de bandnaam liedjes de grond in te boren...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
K3 mag wel Megahit worden. Toffe plaat..
Verwacht dat hier de reacties ook wel grappig zullen zijn..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn! De reacties op Twitter zijn vooral 'WTF', 'ONEEEEEEEEE'. Beetje zielig wel om puur op de bandnaam liedjes de grond in te boren...
Ik ben voorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Nou hij is erg aanstekelijk en je kan hem makkelijk meezingen en als nog een pluspunt het heeft Josjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Ik blijf er nog steeds bij dat ik Josje ergens van ken. M'n zusje roept het ook. We hebben alleen allebei geen idee waarvan...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou hij is erg aanstekelijk en je kan hem makkelijk meezingen en als nog een pluspunt het heeft Josje
Die Koe is baas van de FNV, en wilt de AOW op 65 houden. Maar die kop van haar, plus wat ze uitkraamt kan ik niet uitstaan. Overal is ze nu op de buis op welke zender je ook de tv aanzet.quote:
helaasch hebben de heren DJ natuurlijk al gekozen vanmiddag...ben wel benieuwd, want die van Snowpatrol blijft echt niet hangen....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Toch nog een paar medestanders dus om K3 Megahit te krijgen op 3FM. Prachtig!. We (mensen die voor zijn) gaan ervoor
. De plaat blijft idd behoorlijk hangen, maar dat zijn volgens mij al hun liedjes wel
.
Weet wie ze isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Die Koe is baas van de FNV, en wilt de AOW op 65 houden. Maar die kop van haar plus wat ze uitkraamt kan ik niet uitstaan. Overal is ze nu op de buis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |