Ah. dus nu zeg je eigenlijk dat beide zenders nogal op elkaar lijken?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:26 schreef Sersjee het volgende:Weezer
ninja-edit: o nee, da's bij de buren! Jurgen van den Berg ftw!
Eigenlijk zeg ik dat het laten aanmeten van een bril wellicht verstandig is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah. dus nu zeg je eigenlijk dat beide zenders nogal op elkaar lijken?
Zo onwijs mee eens! Het zgn. gevoelige toontje wat ze ook meent te moeten aanslaan, vreselijk!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rot toch gvd op met dat Miss Montreal gedrocht![]()
![]()
.
Ik schakel 'em net overquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En Every Breathe You Take nu op KX.
Erg prettig voor de economie in Grunn dat het glazen huis daar komtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:25 schreef -Hans- het volgende:
Timooooo. Leuk shirt
Vers Glazen Huis nieuws: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=85548
Gaat echt een feestjuh worden
quote:De Top 2000 start dit jaar al op eerste Kerstdag, 25 december om 12.00 uur. De elfde editie van de het Radio 2-evenement dreigde in tijdnood te komen, daarom is besloten er twaalf uur aan vast te plakken. Het is niet meer haalbaar om 2000 platen in 144 uur te draaien want de lengte van hedendaagse platen is toegenomen, zegt een woordvoerder.
Zendermanager Kees Toering: Toen de Top 2000 tien jaar geleden begon stonden er relatief veel korte platen uit de jaren 60 in de lijst. Die nummers hebben een lengte van twee, drie minuten. Naarmate de tijd voortschreed zijn er steeds meer “jongere” platen in de lijst gekomen en die zijn gemiddeld een stuk langer.
Volgens Toering kwam het steeds vaker voor dat platen voortijdig werden afgebroken. Dat is zonde. De presentatoren kregen steeds minder tijd om de platen aan en af te kondigen en de reacties van luisteraars voor te lezen. We willen dit voorkomen door twaalf uur eerder met de Top 2000 te beginnen.
Dit jaar kunnen luisteraars weer stemmen op de toplijst. Dat kan van 16 november tot en met 4 december. Vorig jaar maakte Radio 2 vanwege de jubileumeditie de tussenstand op van tien jaar Top 2000.
De woordvoerder: Sinds de millenniumeditie in 1999 is de Radio 2 Top 2000 uitgegroeid tot een ’sentimental journey’ waaraan miljoenen mensen plezier beleven via radio, televisie en internet. De Top 2000 trok in 2008 via radio, televisie en internet 10,6 miljoen mensen. Dat is 75% van de Nederlandse bevolking van tien jaar en ouder. Hiermee brak het crossmediale evenement van de publieke omroep opnieuw een record.
Vooral omdat de cafes het komende jaar na Serious Request haast onbereikbaar zullen zijn vanwege de enorme bouwput die er komtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Erg prettig voor de economie in Grunn dat het glazen huis daar komt.
Wat ik me dan weer afvraag: hoe weten ze nu al dat al die langere platen ook dit jaar in de lijst terecht zullen komen??quote:
Ja, dat inderdaad ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Erg prettig voor de economie in Grunn dat het glazen huis daar komt.
uuhhm, geen idee eigenlijk waar Vindicat naar toe zal verhuizenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Vooral omdat de cafes het komende jaar na Serious Request haast onbereikbaar zullen zijn vanwege de enorme bouwput die er komt
Serious Request zal 1 van de laatste dagen zijn dat we de oostwand nog kunnen zien want die zal toch echt binnen een jaar tegen de vlakte gaan
Hans weet jij trouwens waar Vindicat heengaat? aangezien die Societeit ook tegen de vlakte gaat?
Broekie! lees net over je baan. Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:12 schreef Broekie het volgende:
Volgens mij loopt Dalet vast...
Dank jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Broekie! lees net over je baan. Gefeliciteerd man. Erg fijn nieuws in deze tijden van economische crisis.
quote:
En dit ook..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:20 schreef on_air het volgende:
Wist niet dat dit ook op 3FM voorbij kwam.
Zou wel een stunt zijn! De reacties op Twitter zijn vooral 'WTF', 'ONEEEEEEEEE'. Beetje zielig wel om puur op de bandnaam liedjes de grond in te boren...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
K3 mag wel Megahit worden. Toffe plaat..
Verwacht dat hier de reacties ook wel grappig zullen zijn..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn! De reacties op Twitter zijn vooral 'WTF', 'ONEEEEEEEEE'. Beetje zielig wel om puur op de bandnaam liedjes de grond in te boren...
Ik ben voorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Nou hij is erg aanstekelijk en je kan hem makkelijk meezingen en als nog een pluspunt het heeft Josjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Ik blijf er nog steeds bij dat ik Josje ergens van ken. M'n zusje roept het ook. We hebben alleen allebei geen idee waarvan...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou hij is erg aanstekelijk en je kan hem makkelijk meezingen en als nog een pluspunt het heeft Josje
Die Koe is baas van de FNV, en wilt de AOW op 65 houden. Maar die kop van haar, plus wat ze uitkraamt kan ik niet uitstaan. Overal is ze nu op de buis op welke zender je ook de tv aanzet.quote:
helaasch hebben de heren DJ natuurlijk al gekozen vanmiddag...ben wel benieuwd, want die van Snowpatrol blijft echt niet hangen....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Toch nog een paar medestanders dus om K3 Megahit te krijgen op 3FM. Prachtig!. We (mensen die voor zijn) gaan ervoor
. De plaat blijft idd behoorlijk hangen, maar dat zijn volgens mij al hun liedjes wel
.
Weet wie ze isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Die Koe is baas van de FNV, en wilt de AOW op 65 houden. Maar die kop van haar plus wat ze uitkraamt kan ik niet uitstaan. Overal is ze nu op de buis
Snowpatrol vind ik echt vreselijk suf.. totaal niet boeiende muziek, imho.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
helaasch hebben de heren DJ natuurlijk al gekozen vanmiddag...ben wel benieuwd, want die van Snowpatrol blijft echt niet hangen....
Ik gok op 30 Seconds To Mars.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
helaasch hebben de heren DJ natuurlijk al gekozen vanmiddag...ben wel benieuwd, want die van Snowpatrol blijft echt niet hangen....
Nee idd... "Dominoes" daarentegenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou, zo lelijk klink ik nou toch weer niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, is dat Maricha die je hoort schreeuwen tijdens ' We Are Golden! ' ?
lekker daar blijven!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een onweer hier bij Brussel![]()
. Veel flitsen en BOEM!
Marc Marie kan pas gillen zag ik net bij DWDDquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
nou, zo lelijk klink ik nou toch weer niet?
ach laat die man nou is lekker met rust.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nieuwe sinlge van MJ komt as maandag uit...mischien een verrassing?
Ik hoor net dat het al iig tot in Helmond getrokken is.quote:
jezus Hans, ga je mond eens spoelen....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Snowpatrol vind ik echt vreselijk suf.. totaal niet boeiende muziek, imho.
Bovendien ben ik er ook niet gerust op dat Agnes Jongerius de argeloze werknemer zal helpen. Eerst dat vijfde autootje, de rest zien we later wel...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet wie ze is, maar erger me sowieso kapot aan het 65/67 geneuzel. Paniekerig gedoe om die 2 jaar extra, maar dat is natuurlijk wel een beetje erg kort door de bocht al doet o.a. zij (SP ook wel) alsof de wereld vergaat
.
Ik heb er niets op tegen, maar de nummers zijn niet zo heel erg speciaal dat ik meteen hele albums loop te kuiken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Snowpatrol vind ik echt vreselijk suf.. totaal niet boeiende muziek, imho.
Ik heb eigenlijk helemaal niets met die Top 2000...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 vindt 12 uur extra Top 2000 geen probleem. Hij zit alleen met de vraag hoe hij dit moet managen op 24 en 25 december...
TopSR is dan ook erg leukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niets met die Top 2000...
SR daarentegen
Zolang Giel maar ontbreekt in het Glazen Huis tenminste
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:19 schreef Broekie het volgende:
PetShopsAlarm! Kom op Domien, je vergeet hem!
is het dan niet in stereo als ie op de radio is?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
The Killers!
Pet Shop Boys!
Kan het alarm niet in stereo gaan klinken voor platen als deze...?
Geen idee, ik vind 'm altijd zowel links als rechts hetzelfde klinken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is het dan niet in stereo als ie op de radio is?
Haha, neuh joh!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
nou, zo lelijk klink ik nou toch weer niet?
Sorry TVquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jezus Hans, ga je mond eens spoelen....
Snow Patrol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dat is heel fijn juist, als je doof bent aan 1 oor mis je zo niksquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind 'm altijd zowel links als rechts hetzelfde klinken.
thezapster zit er al ongeduldig op te wachtenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb net foto's van mn ratties gemaakt...die kleintjes zijn rap zeg![]()
denk t ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
thezapster zit er al ongeduldig op te wachten
wordt door valerius weer fijn omzeep geholpenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Future Presidents... wat wordt er in Nederland tegenwoordig toch heerlijke internationaal klinkende muziek gemaakt....
wil de mais al een beetje drogen ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
denk t ook![]()
die andere namen die ik had bedacht vonden we te moeilijk
nu heten ze Peppie en kokkie
Valerius vind ik ook goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt door valerius weer fijn omzeep geholpen
ik ook van jouquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee he, onzin is een paar deuren terug.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil de mais al een beetje drogen ?
Ik snap 'm nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Shit, mijn PC is gecrasht.
Gelukkig weet Caro wel raad...
Ja die link had ik ook bedacht... maar dan vind ik hem bij nader inzien niet zo grappigquote:
quote:Domien, Wed 07 Oct 21:14 via Tweetdeck
@Broekie Zeg even dat ik mn wachtwoord kwijt ben en geen zin heb een nieuwe aan te vragen, want dan krijg ik weer jshgfsww88.. ;-)
dan moet je de postmailer hebben, en als dat niet werkt omdat je emailadres veranderd is moet je forum@fok.nl mailenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Broekie het volgende:
Arme Domien is z'n wachtwoord vergeten.
Je wist gisteren Domien z'n password?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet je de postmailer hebben, en als dat niet werkt omdat je emailadres veranderd is moet je forum@fok.nl mailen![]()
Ik wist ehm trouwens gisteren
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je wist gisteren Domien z'n password?
awwwwwquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vraag ook nooit een account aan als je dronken bent, doe ik ook nooitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
je mist de puntjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vraag ook nooit een account aan als je dronken bent, doe ik ook nooit![]()
en gewoon overal als wachtwoord 5384deweetz!@! ofzo, dat is makkelijk...
het moet ook juist niet makkelijk zijn voor anderenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je mist de puntjes
of iig ik vind dat niet echt makkelijk
Mijn spoilers, wat doe je?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zie je. bax88AMyr7b. Wtf joh?
dank jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:@Broekie: Een of andere idioot heeft mn wachtwoord geradenwil je dat ook ff zeggen... want nu moet ik weer een mail sturen
![]()
roflmaopimpquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
video only is wel te doenquote:
Daar houden we je aan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Morgen K3.
K3=tof! teminste hun nieuwe liedje en sinds zaterdag ken ik de rest ook welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
asjeblieft niet... daar weet ik echt geen song van
doe dan eentje met een heel bekend intro![]()
asjeblieft... ik hoop dat dat sarcastisch wasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:31 schreef themauster het volgende:
[..]
K3=tof! teminste hun nieuwe liedje en sinds zaterdag ken ik de rest ook wel
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
asjeblieft... ik hoop dat dat sarcastisch was
kennen ze nietquote:
Das gek toen ik nog voor de klas stond als stagiair onderwijsassistent kenden alle kinderen K3 (en de jongens Chipz!)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
kennen ze niet
Axel wil nu wel steeds mee naar Ajax, daar moet ik maar eens wat mee doen binnenkort
nee, hoor daar helemaal niets over bij hem en z'n klasgenootjes. Misschien is 4 jaar nog te jong?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Das gek toen ik nog voor de klas stond als stagiair onderwijsassistent kenden alle kinderen K3 (en de jongens Chipz!)
Als je nou eens hun nieuwe nummer luistert helemaal! dan begrijp je wat ik bedoelquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
kennen ze niet
Axel wil nu wel steeds mee naar Ajax, daar moet ik maar eens wat mee doen binnenkort
We zijn inmiddels ook jaartjes verder er zullen nu wel nieuwe rages zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, hoor daar helemaal niets over bij hem en z'n klasgenootjes. Misschien is 4 jaar nog te jong?
die komt al helemaal uit volendamquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je nou eens hun nieuwe nummer luistert helemaal! dan begrijp je wat ik bedoel
Edit en ook even naar de nieuwe dame kijkt Josje![]()
Ik zou mijn kinderen dat niet aandoenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Direct goed muzikaal aangepakt dus. Zal die leuk vinden naar ons aller Ajax
.
josjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die komt al helemaal uit volendammja, ik luister veel, maar 538 en nederlandstalig zijn genres waar ik liever niet in de buurt kom
inderdaad!! K3 is leuk en vernieuwendquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je nou eens hun nieuwe nummer luistert helemaal! dan begrijp je wat ik bedoel
Edit en ook even naar de nieuwe dame kijkt Josje![]()
Jij woont ook niet in de bewoonde wereldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen dat niet aandoenAjax is de duivel net als Heerenveen en Twente mijn kinderen zullen later voor Groen-Wit gaan
Ik wist niet dat jij in Breda woont.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen dat niet aandoenAjax is de duivel net als Heerenveen en Twente mijn kinderen zullen later voor Groen-Wit gaan
Green White Army-FC Groningenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in Breda woont.
Zit hier in het Noorden, maar dat stelt echt geen piep voor.. Volgens mij is het nu zelfs droogquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Mensen, wat een baggerweer in midden en noord Limburg
ik niet helaasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef Maricha het volgende:
Heeft iemand dat net gezien op de webcam en toevallig opgenomen? Hilarisch.....Domien had ineens alleen de microfoon in zn handen, los van de standaard
iets van gezien jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef Maricha het volgende:
Heeft iemand dat net gezien op de webcam en toevallig opgenomen? Hilarisch.....Domien had ineens alleen de microfoon in zn handen, los van de standaard
hij is al de 2e vandaag Giel vanochtend ook zag ik op 101 tvquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef Maricha het volgende:
hier in Amsterdam ook droog, maar midden en noord Limburg heeft te maken met een zeer plakkerige band zware buienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit hier in het Noorden, maar dat stelt echt geen piep voor.. Volgens mij is het nu zelfs droog.
in gouda zijn ze net voorbij gegaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier in Amsterdam ook droog, maar midden en noord Limburg heeft te maken met een zeer plakkerige band zware buien
Nog geen drup indd en het is windstil maar ik wil heel graag regen en harde wind vannnacht slaap ik beter opquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit hier in het Noorden, maar dat stelt echt geen piep voor.. Volgens mij is het nu zelfs droog.
Oef, dat ziet er niet best uit! check net de Buienradar, maar diep roze hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier in Amsterdam ook droog, maar midden en noord Limburg heeft te maken met een zeer plakkerige band zware buien
Temperatuur zal nog wel een beetje omlaag gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Nog geen drup indd en het is windstil maar ik wil heel graag regen en harde wind vannnacht slaap ik beter op
zijn dat jouw beesiesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Peppie
[ afbeelding ]
en Kokkie
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat als het richting hier gaat het ineens inzakt of richting DUITSLAND gaatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Temperatuur zal nog wel een beetje omlaag gaan. Maar de regen lijkt al aardig richting Duitsland te zijn verplaatst
. Viel dus allemaal wel mee.. Terwijl het Noorden veel regen zou krijgen, maar dat viel wel mee.
Jup, erg vaak iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat als het richting hier gaat het ineens inzakt of richting DUITSLAND gaat
De opname van de webcam liep hier toevallig nog. Zal zo even kijken of er wat van te zien is geweest op de cam.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef Maricha het volgende:
je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:40 schreef cosmick het volgende:
Wel weer die kuttige single-edit natuurlijk.
Ja, doet me ook aan iets anders denken.. die melodie... hmm.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:44 schreef Againzender het volgende:
Dit nummer heeft idd wel een vrij hoog 'Learning to fly' gehalte
Oja, Boston's "Don't look back" op de een of andere manier.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, doet me ook aan iets anders denken.. die melodie... hmm.
Yep, vier dagen langquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu al? Mijn werkweek is afgelopen ochtend pas begonnen!
Mijn weekend is afgelopen vrijdag begonnen en eindigt maandag middagquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn weekend is afgelopen vrijdag begonnen en eindigt maandag middag.
Nu ik weer: volgende week nog 3 daagjes werken en dan elf dagen 'weekend'quote:
Na deze week heb ik nog maar 80 uur staan voor de rest van dit jaarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nu ik weer: volgende week nog 3 daagjes werken en dan elf dagen 'weekend'
Ik een dag of 17quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Na deze week heb ik nog maar 80 uur staan voor de rest van dit jaar.
gaan we weer naar de griekse godsdienst toequote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:22 schreef borisz het volgende:
Ik moet wat bekennen, ik heb de aarde niet geschapen maar ik heb de aarde gescheiden
Sorry KLIK
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:22 schreef borisz het volgende:
Ik moet wat bekennen, ik heb de aarde niet geschapen maar ik heb de aarde gescheiden
Sorry KLIK
Giel draaide deze week ook e.e.a. dancemix van Papillon en die klonk ook erg goed. Geen idee trouwens of dat de Tietso-mix wasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren een errrug fijne Tiësto-mix van Papillon op Studio Brussel gehoord![]()
![]()
En dan nu graag een linkje naar haar profiel ipv alleen een fotoquote:
Hans blijft graag anoniemquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee Hanske, ik ging eens kijken of ik een foto van jou kon vinden (wel leuk om een gezicht bij de naam te zien enzo), maar kan echt niks vinden! Blijf je liever incognito, of...?
Zal niet lang meer duren want als ze tijdens Serious Request in Groningen Queen draaien staat er toch 1 keihard te stuiteren op de Grote marktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans blijft graag anoniem, hij begint net te wennen aan 2.0 zijn
Voorlopig nog even neit hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee Hanske, ik ging eens kijken of ik een foto van jou kon vinden (wel leuk om een gezicht bij de naam te zien enzo), maar kan echt niks vinden! Blijf je liever incognito, of...?
Precies, langzaam aan beginnenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans blijft graag anoniem, hij begint net te wennen aan 2.0 zijn
Hahahaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren want als ze tijdens Serious Request in Groningen Queen draaien staat er toch 1 keihard te stuiteren op de Grote markt
Ik heb überhaupt nog niks van die nieuwe zendercoördinator gemerkt. Issie al begonnen? Of issie alweer wegquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
normaliter was september toch de maand van de veranderingen binnen 3fm, heb er afgelopen maand weinig van gemerkt.
Lekker vrolijk plaatje iddquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Jammer hoor Hans...
Wel lekker plaatje!
2.0 zijn is meer naar buiten treden door twitter,hyves,facebook (overige varianten), deel je levenquote:
Oh, right!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
2.0 zijn is meer naar buiten treden door twitter,hyves,facebook (overige varianten), deel je leven
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Heey Bren, moet jij niet een foto-van-jezelf hier plaatsen van bij de apenheul?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn god zeg... over charmant gesproken.
Wat een plaat man, geweldig! Alicia Keysquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:30 schreef Againzender het volgende:
Is dit de nieuwe JayzHeb het volgens mij een tijdje geleden al gehoord
vind er geen hol aan. zal wel MH worden dusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een plaat man, geweldig! Alicia Keys
Klopt, het is blijkbaar een rustig jaartje. Grootste veranderingen waren DerRudy en Bring It On.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
normaliter was september toch de maand van de veranderingen binnen 3fm, heb er afgelopen maand weinig van gemerkt.
En daarbij, hoe lang is die man nu al helemaal in dienst?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het is blijkbaar een rustig jaartje. Grootste veranderingen waren DerRudy en Bring It On.
Als je net in dienst bent, heb je toch meestal grootse plannen, wil je die uitvoeren en vóer je die ook uit. Of moet ie eerst een introductietraject van een jaar doorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En daarbij, hoe lang is die man nu al helemaal in dienst?
ik dacht dat de meeste veranderingen na SR kwamenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het is blijkbaar een rustig jaartje. Grootste veranderingen waren DerRudy en Bring It On.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |