Wat er vooraf ging:
Ik reed gisteren laat op de fiets naar huis toen er plotseling een auto de hoek om kwam scheuren, deze waarde man reed met zo'n goddeloze snelheid dat ik vol op de rem moest.
Hierdoor kieperde m'n fiets om en werd ik tegen de grond gelanceerd, en schoof ik nog een stuk over de stenen bijna tegen de auto in kwestie aan.
Toen ik eindelijk thuis was kon ik geen kleerschuren vinden, dus ging ik er maar vanuit dat alleen m'n handen open lagen. Even goed wassen en daarna vlug m'n bed in.
Vannochtend met m'n beurse lichaam onder de douche, en ik had de tijd om eens te kijken wat de schade precies was. Ik was vaker onderuit gegaan dus ik verwachtte wel wat blauwe plekken, wat van die onderhuidse schaafwonden en toch wel wat sneeën en andere rottigheid op m'n handen.
Helemaal niks

Alleen een sneeën en schaafwonden op m'n handen die je bijna niet ziet.
Klacht:
TS is hard gevallen en heeft er niets
zichtbaars aan overgehouden. Geen stoere verhalen voor m'n vriendin. Wel de algehele lamlendigheid, pijn en beursheid die men heeft na een dergelijk ongeval.
Klacht2: Auto reed na het "ongeluk" snel achteruit een zijstraat in en was bleef zelfs niet kijken of ik nog wel opstond.
edit: aangepast omdat mensen de klacht niet helemaal begrepen. Het gaat erom dat het allemaal wel enorm veel pijn doet, maar je er dus niets van ziet.
[ Bericht 4% gewijzigd door Cruise.Elroy op 07-10-2009 12:29:36 ]