Ja, spreek hem er op aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef Syb-rund. het volgende:
Osio noemt je rund, wat een belediging
Zeg newbie, wil jij mij niet de les lezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alsof je ooit een giraffe op hebt ..
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg newbie, wil jij mij niet de les lezen.
Giraffjes zitten niet op boterhammetjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want hoe weet jij nou wat ik wel of niet op mijn boterham heb gehad
Haha, jij laat je de les lezen door een newbie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg newbie, wil jij mij niet de les lezen.
Ik deed het heel subtiel, dan mag datquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, jij laat je de les lezen door een newbie.
In biefstukvorm welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Giraffjes zitten niet op boterhammetjes
Welneequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, jij laat je de les lezen door een newbie.
Het leek er anders wel opquote:
In het caviahok.quote:
Ja.quote:
Oh ja, dat klinkt wel logischquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Eten wat de pot schaft:
- Hooi
- Brokjes
- Rauwe paprika
Rauwe paprika is wel lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Eten wat de pot schaft:
- Hooi
- Brokjes
- Rauwe paprika
Ja, ze gaan echt geen pizza voor je bestellen.quote:
Deden cavia's dat maar. Dan ging ik er vandaag nog eentje halen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze gaan echt geen pizza voor je bestellen.
Nou, joepiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel.
Hihihi ik mag van m'n verhuurder een hamster op m'n kamer!
Koop een kat en vier het!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel.
Hihihi ik mag van m'n verhuurder een hamster op m'n kamer!
Ik een Russischequote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:21 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb zojuist een heerlijke TURKSE PIZZA gegeten![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deden cavia's dat maar. Dan ging ik er vandaag nog eentje halen.
Nee hoor, je moet dan wel elke dag pizza eten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of heb ik je nu helemaal verkeerd begrepen![]()
?
Maar moet dan die ook per sé door je cavia besteld zijn? Of mag je dan ook zelf doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet dan wel elke dag pizza eten.
Dudequote:
Nou, je moet wel goed je telefoon achter slot en grendel bergen, want anders krijg je om het uur een pizza.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar moet dan die ook per sé door je cavia besteld zijn? Of mag je dan ook zelf doen?
Die cavia weet niet van ophouden zegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, je moet wel goed je telefoon achter slot en grendel bergen, want anders krijg je om het uur een pizza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |