abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:00:37 #1
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_73448895
Naar welk album heb je reikhalzend uitgekeken en toen 'ie er was.... hmm... tegenvaller.
Of gewoon ronduit slecht of nog erger . En waarom?

Mijn persoonlijke tegenvaller is deze:

The Who - Face Dances

The Who is mij met de paplepel ingegoten. Na het overlijden van Keith Moon was het natuurlijk al de vraag hoe ze daarvan zou herstellen. Toen kwam de single 'You Better You Bet' uit en had ik plots toch goede hoop. Maar zelden zo'n tegenvallend album gehoord als Face Dances. Niet zo raar misschien; maar toch... Ik heb 'm laatst weer eens gedraaid, maar ik kan mijn mening helaas niet bijstellen: slappe hap.
pi_73449376
Boys Noize - Power

Weliswaar gedownload, maar toch valt ie me tegen. Zit weinig pit in vergeleken met z'n vorige albums.
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:45:20 #3
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_73450027
Only by the night van Kings of Leon. Wat een hoop slechte nummers staat daar op zeg
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 11:58:13 #4
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_73452259

Dit soloalbum van Mick Jones...tja...ik weet nu wel dat er niet alleen in The Clash, maar ook in Foreinger een Mick Jones zat.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_73452576
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:14:42 #6
135509 schaap001
pi_73452767
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:58 schreef belsen het volgende:

Dit soloalbum van Mick Jones...tja...ik weet nu wel dat er niet alleen in The Clash, maar ook in Foreinger een Mick Jones zat.
AUW!

goeie ja, dat valt dan vies tegen!
pi_73454383

U2 had het veel beter gekund. Ondanks Magnificent als één van de betere U2 nummers een matig album helaas.
pi_73454519
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:58 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]

pi_73454561
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_73469636

Hier ging het goed fout met QR. Als gevolg van het alto/grunge tijdperk? De sound was flink veranderd.
Alles daarvoor was ronduit meesterlijk, dit was echt een domper.

En natuurlijk al het werk na het Black album van Metallica, maar dat heeft geen verdere toelichting nodig
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:24:43 #11
135509 schaap001
pi_73479554
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:12 schreef Sartana09 het volgende:
[ afbeelding ]

Hier ging het goed fout met QR. Als gevolg van het alto/grunge tijdperk? De sound was flink veranderd.
Alles daarvoor was ronduit meesterlijk, dit was echt een domper.
en ik vond Promised Land al een behoorlijke stap terug: maar met deze ben ik ook definitief afgehaakt.

ik zet Rage For Order nog maar eens op
pi_73485778
Na het geweldige Labour Of Love II kwam UB40 met een studio-album dat me zwaar tegenviel: Promises And Lies. Een paar nummers, zoals de cover Can't Help Falling In Love With You en de single Higher Ground zijn wel oké, maar de rest is erg matig. Het laatste nummer heet heel toepasselijk: Sorry. En dat was ook wel op z'n plaats.

Waar ik ook niet doorheen kwam, was "Come With Us" van de Chemical Brothers. De track Star Guitar is leuk, maar de rest is echt bagger.
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 14:15:01 #13
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_73486051
Toen incubus na S.C.E.I.N.C.E. en make yourself ineens kwam met

ook het tweede album van HED(PE) en het tweede album van One minute silence en het tweede album van System of a down, het tweede album van limp bizkit. Eigenlijk alle 2de albums van de meeste nu-metal dingen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_73486140
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:23:00 #15
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_73486329

Na POP een grote domper.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:30:19 #16
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_73486571
No Line on the Horizon - U2 zwaare tegenvaller, had meer verwacht
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_73486654
muse-the resistance
pi_73488096
Chinese Democracy was niet helemaal wat ik ervan gehoopt had...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_73489537
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen incubus na S.C.E.I.N.C.E. en make yourself ineens kwam met

[ afbeelding ]

ook het tweede album van HED(PE) en het tweede album van One minute silence en het tweede album van System of a down, het tweede album van limp bizkit. Eigenlijk alle 2de albums van de meeste nu-metal dingen
Ik had niets met hun echt oude stijl... ik vind Make Yourself en Morning View de betere albums... Incubus veranderd wel meer van 'stijl'!

Mijn grootste domper?

Linkin Park - Minutes To Midnight

Toen pijnlijk duidelijk werd hoe weinig muzikaal talent de band bezit....
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:10:01 #20
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_73490016
Jay-Z - The blueprint III

Misschien is het niet zo slecht maar ik vergelijk het met zijn eerdere albums The Blueprint en de voor mij classic Reasonable Doubt en dan is het gewoon kut eigenlijk. Ik was eigenlijk ook niet verrast.

En alles wat Nas heeft uitgebracht na Illmatic. Vind het niet allemaal slecht maar Illmatic vind ik zo goed

De laatste van Ghostface Killah is ook slecht, gaat hij opeens allemaal R&B crap doen dat past totaal niet bij hem.

Power van Boyz Noize zoals eerder genoemd in dit topic en Romborama van The Bloody Beetroots verwachte ik ook veel meer van maar deze vind ik beide niet echt grote tegenvallers.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_73492515
Interessant topic. Ik ga er eens over nadenken, welke plaat ik nou de meest teleurstellende vond uiteindelijk.... Heb al wel wat in gedachten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 17:28:29 #22
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_73492589
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_73500565
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:15 schreef Cynic het volgende:
Chinese Democracy was niet helemaal wat ik ervan gehoopt had...
Maar dat was dan ook geen geen album waar je naar uitkeek neem ik aan...

Je wist op voorhand al dat dat niks meer kon worden.
pi_73500646
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:24 schreef schaap001 het volgende:

[..]

en ik vond Promised Land al een behoorlijke stap terug: maar met deze ben ik ook definitief afgehaakt.

ik zet Rage For Order nog maar eens op
Ik kan het me goed voorstellen, Promised land was al een andere sound maar op een of andere manier heb ik hem toch grijsgedraaid.

Met American Soldier gaat het weer een stuk de goede kant op.
pi_73504928
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef Sartana09 het volgende:

[..]

Maar dat was dan ook geen geen album waar je naar uitkeek neem ik aan...

Je wist op voorhand al dat dat niks meer kon worden.
Nee, ik had serieus gehoopt dat het een heel goed album zou worden. Maar ik had ook niet van te voren al die uitgelekte nummers gehoord, ik wacht altijd tot het album er is. En dat viel wel tegen ja...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')