AUW!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:58 schreef belsen het volgende:
Dit soloalbum van Mick Jones...tja...ik weet nu wel dat er niet alleen in The Clash, maar ook in Foreinger een Mick Jones zat.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:58 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soloalbum van Mick Jones...tja...ik weet nu wel dat er niet alleen in The Clash, maar ook in Foreinger een Mick Jones zat.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:12 schreef Sartana09 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ging het goed fout met QR. Als gevolg van het alto/grunge tijdperk? De sound was flink veranderd.
Alles daarvoor was ronduit meesterlijk, dit was echt een domper.
Ik had niets met hun echt oude stijl... ik vind Make Yourself en Morning View de betere albums... Incubus veranderd wel meer van 'stijl'!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen incubus na S.C.E.I.N.C.E. en make yourself ineens kwam met
[ afbeelding ]
ook het tweede album van HED(PE) en het tweede album van One minute silence en het tweede album van System of a down, het tweede album van limp bizkit. Eigenlijk alle 2de albums van de meeste nu-metal dingen
Maar dat was dan ook geen geen album waar je naar uitkeek neem ik aan...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:15 schreef Cynic het volgende:
Chinese Democracy was niet helemaal wat ik ervan gehoopt had...
Ik kan het me goed voorstellen, Promised land was al een andere sound maar op een of andere manier heb ik hem toch grijsgedraaid.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:24 schreef schaap001 het volgende:
[..]
en ik vond Promised Land al een behoorlijke stap terug: maar met deze ben ik ook definitief afgehaakt.
ik zet Rage For Order nog maar eens op
Nee, ik had serieus gehoopt dat het een heel goed album zou worden. Maar ik had ook niet van te voren al die uitgelekte nummers gehoord, ik wacht altijd tot het album er is. En dat viel wel tegen ja...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef Sartana09 het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook geen geen album waar je naar uitkeek neem ik aan...
Je wist op voorhand al dat dat niks meer kon worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |