Als er nu nog eens honderd mensen zoals ik op deze aardkloot bij mij in de buurt rondliepen dan zat de tent vol.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:40 schreef NBT het volgende:
Ja het loopt vast storm in een disco op dinsdag?![]()
honderd mensen zoals jij? goddank niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als er nu nog eens honderd mensen zoals ik op deze aardkloot bij mij in de buurt rondliepen dan zat de tent vol.
En misschien zijn die er ook, maar zitten die niet op KLB.
Die zitten wel ergens anders op FOK! en daarom kan FOK! zich veroorloven open te zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als er nu nog eens honderd mensen zoals ik op deze aardkloot bij mij in de buurt rondliepen dan zat de tent vol.
Begin een "ik wil naar de disco op dinsdag"-hyve ofzo, misschien vind je wel gelijkgestemden. En niet in een dorp wonen helpt ook, hier is altijd wel een kroeg open. Je kunt altijd naar de Wooquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
who?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Begin een "ik wil naar de disco op dinsdag"-hyve ofzo, misschien vind je wel gelijkgestemden. En niet in een dorp wonen helpt ook, hier is altijd wel een kroeg open. Je kunt altijd naar de Woo
De Woo...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Begin een "ik wil naar de disco op dinsdag"-hyve ofzo, misschien vind je wel gelijkgestemden. En niet in een dorp wonen helpt ook, hier is altijd wel een kroeg open. Je kunt altijd naar de Woo
Nee, tent van het corps, voel je je vast thuisquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
De Woo...
Dat is toch die "hippe" tent, vol met doorgesnoven BN'ers en ander semi-wannabee-tuig?
Niet in een fatsoenlijke stad, maarja, als je in een of ander kutdorp woont kan ik me voorstellen dat er alleen een paar "regulars" zitten.quote:Nee dankje. Ik bezoek liever een normale tent. Of een cafe.
Maar in cafe's zitten alleen kansloze zuiplappen door de week die willen biljarten. Vrouwen negeren dat soort tenten.
Euh.. nee, dat doen we helemaal niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
We leven toch in een 24-uurs economie?
De tent was niet dicht, maar toen ze je jullie aanzagen komen hebben ze snel de muziek en het licht uitgezet en zijn ze allemaal snel achter de bar gekropen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Daar aangekomen viel ons het volgende op: De tent was dicht.
Net zoals vroeger bij schoolreisje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:17 schreef zovty het volgende:
[..]
De tent was niet dicht, maar toen ze je jullie aanzagen komen hebben ze snel de muziek en het licht uitgezet en zijn ze allemaal snel achter de bar gekropen.
Alsof je niet een keertje tot 3 uur uit kan gaan om de volgende dag te gaan werkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Mensen werken meestal doordeweeks.En in het weekend niet. Daarom zijn de meest gebruikelijke uitgaansavonden vrijdag en zaterdag.
Tuurlijk wel. Maar in praktijk blijken er weinig mensen te zijn die dat doen. Dus draaien ze verlies en is het beter om gewoon gesloten te zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Alsof je niet een keertje tot 3 uur uit kan gaan om de volgende dag te gaan werken
Heb je wel gehoord. Niet liegen en niet stoer proberen te doen, siert je niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb het woord disco al jaaaren niet meer gehoord.
Je hebt toch geen stront in je ogen of wel soms.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:28 schreef valek het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord. Niet liegen en niet stoer proberen te doen, siert je niet.
En nu?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je hebt toch geen stront in je ogen of wel soms.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |