Tof, weet de inbreker meteen in welke gat hij je moet verwennen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:11 schreef Biels het volgende:
Ik heb ook gewoon een honkbalknuppel naast mijn bed voor dit soort gelegenheden.
Waarom meteen weer zo?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tof, weet de inbreker meteen in welke gat hij je moet verwennen.
Vooral dit.quote:
Ik delete je post wel danquote:
Niet meer, was wel heel ernstig, hij had geen dag later in het ziekenhuis moeten liggen, dan had hij het niet overleefd, maar nu gaat het goed gelukkig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:10 schreef Adolecens het volgende:
Wel kut van je man overigens, niks ernstigs?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tof, weet de inbreker meteen in welke gat hij je moet verwennen.
Ik ken alleen Fok! waar op dit tijdstip nog mensne wakker zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vooral dit.
Als je toch al niet kan slapen, zoek dan dingen op waarmee jij je kan vermaken. Gaat de tijd in ieder geval sneller door tikken.
Dat is ook zo, vrijdag komt hij gelukkig thuis, hoewel hij dan nog amper iets kan doen maar het gaat om het idee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
Hee meis, het is normaal dat je je nu angstig voelt in deze situatie. Maar probeer jezelf overeind te houden in het besef dat er op dit moment niets anders in je huis en omgeving aan de hand is, dan wanneer het altijd al was als ook je partner bij je was.
Het zijn spannende tijden, maar jullie komen er vast weer bovenop.
Overdag is er veel afleiding, kun je ook bij iedereen aankloppen... de nacht kent zijn beperkingen daarin.
Gelukkig!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet meer, was wel heel ernstig, hij had geen dag later in het ziekenhuis moeten liggen, dan had hij het niet overleefd, maar nu gaat het goed gelukkig.
En jullie hebben gelijk, ik fok mezelf gewoon op, heb een grote fantasie, vaak heel leuk maar nu niet zo.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ken alleen Fok! waar op dit tijdstip nog mensne wakker zijn.
Knappe inbreker als hij hier de camera's kan verzetten, die staan op ongeveer 4 meter hoogte met moerbouten vast aan de muren en op palen ( we hebben er 4)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:19 schreef MASD het volgende:
Was bij ons toen ook zo.Had een inbreker de camera verzet zodat hij er niet op kwam te staan. Gelukkig zat mij deur op slot en is er alleen van mijn huisgenoot gestolen. Ik zou nog even nachecken of de positie gelijk is.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:21 schreef Sautor het volgende:
Nu ga ik ook allemaal rare geluiden horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |