Daar zit nogal een verschil tussen qua streek, ben afgelopen zomer in Berlijn geweest en daar vond ik de Duitsers echt 100x vriendelijker dan in de grensstreek bij mij net over de grens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:21 schreef Aresdreams het volgende:
maar het zijn duitsers... wat verwacht je van ze @ klantvriendelijkheid?
The Day That Never Comes met die Rick Wright Pink Floyd tribute?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja. Canvas heeft niet de nieuwe natuurlijk.
Geen idee, Dean. Ik vond het nummer iig niet klinken, ondanks dat ik mij open stelde voor het nieuwe werk. Leek net alsof ze een beetje prog wilde doen, wat op zich wel een leuk idee is, maar het kwam het niet uit de verf. Misschien op CD wel, maar niet bij dit optreden.
Enter Sandman was wel weer ouderwets gaaf.
sarcasme van mij?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar zit nogal een verschil tussen qua streek, ben afgelopen zomer in Berlijn geweest en daar vond ik de Duitsers echt 100x vriendelijker dan in de grensstreek bij mij net over de grens.
Tja, dat is een beetje de consequentie. "Mijn" lokale muziekzaken hebben bij lange na niet zo uitgebreid assortiment als een Musik Produktiv.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je gewoon naar een lokale muziekzaak gaat, waar ze wel 3 van de 6 versterkers hebben die jij wil uitproberen, daar kun je vaak wel in je eentje gitaren uittesten etc.
Dat is best een goed idee eigenlijk, krijg je in ieder geval een beetje een indruk van hoe verschillende versterkers spelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
Of we moeten eens een amp meeting houden
Haha, ja dan mag je wel een hele grote studio hebben denk ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:29 schreef The_Dean het volgende:
Houden we hem in de studio
Fok! Gitaristentopic Amp Meet Mega XXL All Star Jam Session opnemen
Welke is dat? Ben ook nog op zoek.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Stomme Twitpic: http://twitpic.com/kq3o4
Mooie gitaar hoor!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:24 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]en dan de Mystic Dream kleur erop
Garage Key.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Welke is dat? Ben ook nog op zoek.
En dat is nog niet eens hun beste album.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
Wat blijft 'Fistful of Metal' van Anthrax toch een heerlijk album.
Gaaf die humbucker met hotrail erin, dat zal wel klinkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:24 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]en dan de Mystic Dream kleur erop
Cool, waar heb je die gekocht?quote:
Nee, maar voor mij wel hun leukstequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat is nog niet eens hun beste album.
Ja, Feedback heeft indertijd ook ineens de Dean X series met een 40-50 euro verhoogdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:14 schreef Witchfynder het volgende:
Oh en net een Rockcase..uh..case gekocht voor mijn Deanbas en een beter latching pedaal. En een Squier Vintage Modified Jazz mogen testen. Ondanks de brakke amp klonk het erg goed en speelde het heerlijk. Wel best zwaar. Damn it, gaat me ooit weer 359,- kosten.
Oh en de Dean Edge 4 is nu 399,- ipv 349,- dus ik was optijd. Zelfs met de modificaties is hij voor mij nog goedkoper dan dat
.
Ja, daar staat 'ie niet meer online.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Feedback
Tenminste, daar heb ik 'm vandaan
Mijn toetsenbord past net niet, is net te breed... Maar ze hebben bij Feedback meer dan dat er online staat hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, daar staat 'ie niet meer online.29 euro lijkt me namelijk een prima prijsje. En je toetsenbord kan er mooi onder.
Haha, klaar tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:41 schreef morgane het volgende:
Gitaarmat, je kan zeker wel gelijk hebben over Musik Produktiv hoor!
Ik ben er maar een paar keer geweest en heb nooit echt 'grote' dingen gekocht. Alleen een versterker, maar toen was ik echt nog beginner (en nu vast ook) en heb er niet eens veel uitgeprobeerd, ik wist toch al welke ik wou hebben.
Die versterkermeet laat ik aan me voorbij gaan, ik denk dat niemand 'altijd al eens op een Line 6 Spider II heeft willen spelen'maar voor een gitaarnewbie als ik is het een prima ding
Als je kunt maken, moet je het ook doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Tijd van schalen met alleen blauwe M&M's is ook alweer ouderwets zie ik.
Maar aan de andere kant, het zal KISS ook niet zijn
http://metalkrant.nl/?message=643&page=2
Just because you can doesn't mean you should.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je kunt maken, moet je het ook doen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef Cynic het volgende:
Fuck it, ik heb hem toch gewoon maar besteld:
[ afbeelding ]
en een bijbehorend versterkertje natuurlijk
Welke?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef Cynic het volgende:
Fuck it, ik heb hem toch gewoon maar besteld:
[ afbeelding ]
en een bijbehorend versterkertje natuurlijk
Dual Terror.quote:
super vette band ja! ik ben trouwens laatste tijd helemaal weg van motorpsycho... ook echt het luisteren waard.quote:
Nicequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
super vette band ja! ik ben trouwens laatste tijd helemaal weg van motorpsycho... ook echt het luisteren waard.
en vandaag me les paul naar gitaarbouwer brengen, p90 erin, zwarte plastics en helemaal laten afstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |