Als gevolg van mijn poging tot zingen:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:29 schreef -Menn0- het volgende:
Heb al verzoekjes liggen voor onder andere (even een kleine greep uit het txt bestandje met verzoekjes)
Jason Mraz - You and I both + Sleeping to dream
Jack Johnson - Bubble Toes + Flake + No other way + Questions
Gus Black - Paranoid
City & Colour - The Girl
Ik denk dat jij wel Oya Le Le van K3 wil horenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
Dan wil ik wel iets van uh....waar hebben we het over eigenlijk?.
Dan wel de nieuwe versie met Josje natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:22 schreef Metalfreak het volgende:
Ik denk dat jij wel Oya Le Le van K3 wil horen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan wel de nieuwe versie met Josje natuurlijk.
ja, dat eigenlijk sowieso, maar ja, tijdsdruk en niet echt strak kunnen spelen helpt niet echt mee natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kan je denk ik beter even rustig voor gaan zitten om het ietsje netter en strakker te doen, dan heb je meteen een veel beter idee van zo'n nummer.
Daar krijgen ze karakter van!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef Witchfynder het volgende:
Sheesh, het is echt baggerweer en dan laat de school hiernaast de brugklassers buiten gymmen. En dan verbaast zijn wanneer volgende week halve klassen thuis zitten.
Huh? Binnen gymmen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef Witchfynder het volgende:
Sheesh, het is echt baggerweer en dan laat de school hiernaast de brugklassers buiten gymmen. En dan verbaast zijn wanneer volgende week halve klassen thuis zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ook het eerste uur dan, zit je de hele dag met dat koude gevoel op schoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef Witchfynder het volgende:
Gecondoleerd dude.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:50 schreef Aresdreams het volgende:
ik had het liefst vandaag geen vrij... maar ja, uitvaart hoort er ook bij...
Tof!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |