oei, begint het te rammelen aan heterofront (bij hem dan?)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Aww! Die knappe hetero ex-collega mailt me net dat ie me mist![]()
Neuh joh. Maar hij vond me een erg leuke collegaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
oei, begint het te rammelen aan heterofront (bij hem dan?)
Dat is dan maar een mooie opsteker voor je, na maandagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh joh. Maar hij vond me een erg leuke collega
En, is hij ook leuk dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh joh. Maar hij vond me een erg leuke collega
volgens mij begrijp je nu ook beter de zorgen van Ang3lquote:
Aaaabsoluut.quote:
Dat weet ik toch allemaal niet meer...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaabsoluut.
Heb hier toch wel eens een foto van hem geplaatst?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaabsoluut.
Heb hier toch wel eens een foto van hem geplaatst?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet meer...
Jij post zoveel foto's van mooie mannen....
Dadelijk krijg je nog een 2de carrierequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Hee,
Door je nieuwe foto's kreeg ik helemaal de kriebels om jou ook eens op de foto te zetten.
En ik ben aan het denken om toch een cursus/opleiding voor fotografie te gaan doen, en dan moet je ook andere soort foto's hebben als alleen mode. Dus wilde ik met emotie aan de slag!De volgende! Kennis van me die al geregeld wat dingetjes doet met d'r eigen "bedrijfje" zag de foto's op Hyves .... en dus ga ik zaterdag 24 Okt nara een oude verlaten smederij voor een nieuwe sessie
Als 30+ C&A model?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dadelijk krijg je nog een 2de carriere
Ja dat ik gisteravond met een collega gekrikt hebquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, heb ik nog wat gemist![]()
![]()
quote:
heb het even gelezen, samen onder de auto gelegen of inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat ik gisteravond met een collega gekrikt heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |