quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik begin m'n foto's steeds mooier te vinden
Ben benieuwd naar de rest... over 2 weken.
En alles hier is vol Tibo.....
De broek die op de bank ligt die hij geleend had omdat ie nat was geworden.
Lege bierflesje op de salontafel.
Handdoek die over de verwarming hangt.
Zijn kant van 't bed die nu beslapen is.
Blech.
Een gave? Dan denk ik meteen aan X-men. "What's your power? I'm GAY!"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik vind het soms echt meer een vloek dan een gave.
Ik zou ook ja zeggen denk ik. Maar dan ook graag de tijd terugdraaien zodat je gewoon lekker opnieuw kunt beginnen. Hoe ideaal zou dat zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
ik vraag me al de hele dag af..
als er een sexualiteitsverandering was (zoals geslachtsverandering) zou ik dat dan doen?
soms roep ik keihard NEE! ik vind het perfect zoals het is!
maar vaak twijfel ik ook wel..
ja, vandaag zou ik ja zeggen, ik zou hetero worden.
We hebben het niet slecht in nederland als homo, maar het lijkt soms wel een grenzeloos gevecht tegen vanalles en iedereen
Oh als ik alleen de tijd al terug kon draaien dan zou ik dat zo doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zou ook ja zeggen denk ik. Maar dan ook graag de tijd terugdraaien zodat je gewoon lekker opnieuw kunt beginnen. Hoe ideaal zou dat zijn.
mij ook nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik bedoel het meer dat het (voor mij) lang niet altijd zo is dat ik blij ben dat ik ben zoals ik ben.
Mijn zus kwam iemand tegen in de trein en is er mee gaan daten. Dat mij zoiets overkomt is lang zo waarschijnlijk niet.
Hear-hear.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh als ik alleen de tijd al terug kon draaien dan zou ik dat zo doen.
Dat krijg je ervan als je mij niet spot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik ga toch bijna elke dag wel met de trein.
Hmmz klote periodequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik begin m'n foto's steeds mooier te vinden
Ben benieuwd naar de rest... over 2 weken.
En alles hier is vol Tibo.....
De broek die op de bank ligt die hij geleend had omdat ie nat was geworden.
Lege bierflesje op de salontafel.
Handdoek die over de verwarming hangt.
Zijn kant van 't bed die nu beslapen is.
Blech.
Dan moet je mij maar aansprekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je mij niet spot.
Hang je het ideaalbeeld niet te veel op aan die onwaarschijnlijke toevalligheden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik bedoel het meer dat het (voor mij) lang niet altijd zo is dat ik blij ben dat ik ben zoals ik ben.
Mijn zus kwam iemand tegen in de trein en is er mee gaan daten. Dat mij zoiets overkomt is lang zo waarschijnlijk niet.
Laat je tot vrouw verbouwen, dan ben je hetero.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vraag me al de hele dag af..
als er een sexualiteitsverandering was (zoals geslachtsverandering) zou ik dat dan doen?
soms roep ik keihard NEE! ik vind het perfect zoals het is!
maar vaak twijfel ik ook wel..
ja, vandaag zou ik ja zeggen, ik zou hetero worden.
We hebben het niet slecht in nederland als homo, maar het lijkt soms wel een grenzeloos gevecht tegen vanalles en iedereen
die dagen moeten er ook zijn...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt hier wel zo'n donker café waar een stel mannen aan de bar een biertje (of meer) drinken en zich utlaten over de (on)zin van het leven.
Mja. En het stomme is.... als ik hem nu zou bellen kan het goed zijn dat ie over 15 min hier op de stoep staat en we lief in elkaars armen in slaap vallen, handen en vingers in elkaar verstrengeld. DAT is pas frustrerend.quote:
hehehe..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat je tot vrouw verbouwen, dan ben je hetero.
ik zou er gek van wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. En het stomme is.... als ik hem nu zou bellen kan het goed zijn dat ie over 15 min hier op de stoep staat en we lief in elkaars armen in slaap vallen, handen en vingers in elkaar verstrengeld. DAT is pas frustrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |