Ja, dat kun je nu wel zomaar doen, maar wat weet je dan niet meer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp.
Wat en hoe ik me voel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat kun je nu wel zomaar doen, maar wat weet je dan niet meer?
best wel :|quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Heeft het leven ook allemaal op elkaar lijkende stukjes?
Vaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
best wel :|
hoevaak kun je verliefd worden op een hetero bijv.
maarja
Omdat liefde ons onderscheidt van de dieren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
Why does everything have to be a love thing?
Je bent eerst een eeuwigheid bezig om inzicht te krijgen en vervolgens blijft een heleboel onbeantwoord.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Heeft het leven ook allemaal op elkaar lijkende stukjes?
Te vaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
best wel :|
hoevaak kun je verliefd worden op een hetero bijv.
maarja
ik vraag me al de hele dag af..quote:
Dieren hebben het makkelijk. Hun overleven bestaat uit eten, voortplanten en slapen. Momenteel denk ik dat ik niet eens die drie dingen kanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat liefde ons onderscheidt van de dieren.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dieren hebben het makkelijk. Hun overleven bestaat uit eten, voortplanten en slapen. Momenteel denk ik dat ik niet eens die drie dingen kan.
Zegt hij, die leuk gesetteld is en zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dus, en nu wil ik zeggen dat het ook heel leuk kan zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we dát niet vergeten! Kom óp!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zegt hij, die leuk gesetteld is en zo
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik vind het soms echt meer een vloek dan een gave.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vraag me al de hele dag af..
als er een sexualiteitsverandering was (zoals geslachtsverandering) zou ik dat dan doen?
soms roep ik keihard NEE! ik vind het perfect zoals het is!
maar vaak twijfel ik ook wel..
ja, vandaag zou ik ja zeggen, ik zou hetero worden.
We hebben het niet slecht in nederland als homo, maar het lijkt soms wel een grenzeloos gevecht tegen vanalles en iedereen
maar niet altijd hoor!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik vind het soms echt meer een vloek dan een gave.
Waxxer, je bent een leuke en grappige jongen, maar zulke dingen zijn zo zout in de wonde he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dus, en nu wil ik zeggen dat het ook heel leuk kan zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we dát niet vergeten! Kom óp!
laten we maar net doen alsof het maandag morgen isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Steve het volgende:
Oh de vorige was dicht Dan heeft f5'en weinig zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |