Lekker voor je, ik hoop dat je rijbewijs ingevorderd wordt en dat je hele hoge maandlasten krijgtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:09 schreef HeyFreak het volgende:
Vandaag dus een bekeuring gekregen. Er reden 2 auto's voor me op een 80 km/h weg die een eeuwigheid deden om op te trekken. Na een tijdje reden ze dan 90 km/h maar ik had een lange kutdag op het werk en wou naar huis.
Dus ik geef gas bij, haal de 2 auto's in en rol langzaamaan weer uit richting de 100 km/h.
Nu weet ik heel goed dat ik te hard reed met mijn 100 km/h, maar nu hebben onze vriendelijke politieagenten mij natuurlijk geklokt op het moment dat ik beide auto's inhaalde. 117 km/h waar de correctie van 4 er nog van af ging, dus 33 km/h te hard. Ook op een korte traject vermoed ik want ik reed 90 achter de auto's, haalde ze in en ging op eigen weghelft weer van het gas, anders had het niet zo'n hoge gemiddelde snelheid kunnen zijn.
Daar gaat weer (gok ik) zo'n ¤250,- ofzo naar Leeuwarden(krijg ik nog te horen via officier van justitie)
Heb net vorige week ¤ 98,- betaald voor 19 km te hard op de snelwegquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:14 schreef nightfall het volgende:
ik rijd eigenlijk altijd te hard, maar heb als ik geflits wordt op 1 of andere manier altijd mazzel dat ik dan net iets wordt opgehouden waardoor het reuze meevalt,. mja, de'r komt een dag dat ik stevig in de buidel mag tasten..
Ja ik rijd als een van de weinige mensen gewoon goed, normen en waarden, dat jij als een gek gaat inhalenquote:
Van mij mag het bedrag 3 dubbel zo hoog,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Heb net vorige week ¤ 98,- betaald voor 19 km te hard op de snelweg
Zo gaat het een paar jaar goed, dan ineens zo kort achter elkaar
Ze hebben me geklokt, terecht dat ze me bekeurd hebben. Maar wat flauw dat ze het tijdens de inhaalactie deden, anders was de boete bijna half zo hoog denk ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo kun je het toch ook uitleggen aan de OvJ?
WIe weet helpt het.
Hoezo als een gek, op een vrijwel lege, rechte weg. Ik vind die mensen die 'op de gok' gaan inhalen de grootste klapmongolen die er zijn. Op een vrijwel lege weg waar je alle tijd hebt vind ik een ander verhaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja ik rijd als een van de weinige mensen gewoon goed, normen en waarden, dat jij als een gek gaat inhalen
[..]
Van mij mag het bedrag 3 dubbel zo hoog,
Klopt, daarom zeg ik ook terecht dat ik een bekeuring kreeg, maar flauw dat ze het deden voor die korte tjid dat ik inhaalde i.p.v. de rest van de tijd waar ik veel zachter reed (ze gaven pas een paar km later een stopsignaal).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |