Mijn klacht:Ze is niet alleen een enorme slet, maar haar muziek is nu helemaal ongeloofwaardig.quote:Anouk bekende eerder al dat ze niet zonder seks kan. Maandag gaf ze tussen neus en lippen toe dat ze wel eens een paar hete uurtjes beleefde met een gigolo.
Anouk huurde gigolo in
(Novum) - Anouk deed eerder al uit de doeken dat ze niet zonder seks kan. De rockdiva gaf maandagochtend tussen neus en lippen toe dat ze wel eens een paar hete uurtjes met een gigolo heeft beleefd. Anouk was te gast bij de ochtendshow van Giel Beelen, waar ze onder meer sprak over haar nieuwe grote liefde.
Giel vroeg Anouk op de man af wat er waar is van het gerucht dat ze ooit een gigolo huurde. Dat verhaal slingerde de zangeres zelf de wereld in. "Ik heb wel eens in een interview gezegd dat ik na een lange relatie niet zat te wachten op een andere relatie. Liever dan even een tijdje aanrommelen en een gigolo huren, dan heb je ook al het geouwehoer niet", vertelde ze maandag.
Beelen, die zich ooit in zijn radioshow liet pijpen door een callgirl, nam hier geen genoegen mee en vroeg of 'hij dan ook twintig centimeter heeft hangen'. "Nou ja, size does matter", antwoordde Anouk. "Dat kun je tegenwoordig allemaal uitkiezen. Ja, daar kijk je toch naar, je moet wel weten wat je bestelt natuurlijk."
Anouk en Postman Remon Stotijn zetten vorig jaar mei een punt achter hun relatie na acht jaar huwelijk. Inmiddels is ze al een paar maanden gelukkig met rapper Unorthadox, die ze jaren geleden leerde kennen tijdens de opnamen voor de videoclip bij het nummer 'Michel'. De rapper, die zes jaar jonger is dan de 34-jarige rocker, prijkt zelfs op haar arm. Anouk liet in dikke, zwarte letters Dox op haar pols tatoeëren.
bron
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:05 schreef tisauch het volgende:
Tssssssssk, je had maar wat graag die man-whore willen zijn.
dit dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:05 schreef tisauch het volgende:
Tssssssssk, je had maar wat graag die man-whore willen zijn.
Dit is DE KLACHT!1!1!1!111!1quote:Sub-klacht: Muziek van Anouk is niets mis mee.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:06 schreef Gilead het volgende:
Ik vind Anouk juist heel echt, beter dan de Marco Borsato's en Ilse de Lange's van de vaderlandse popmuziek.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:12 schreef speknek het volgende:
Giel Beelen en Anouk in een nieuwsbericht. Mijn eten wil tegelijkertijd door m'n keel als door m'n anus naar buiten spetteren, en blijft daardoor gelukkig op z'n plek zitten.
Wat ben je lekker subtiel op de late avond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:12 schreef speknek het volgende:
Giel Beelen en Anouk in een nieuwsbericht. Mijn eten wil tegelijkertijd door m'n keel als door m'n anus naar buiten spetteren, en blijft daardoor gelukkig op z'n plek zitten.
Ze was fake geweest als ze er over gelogen had. Haar interesseert het geen reet wat de rest van de wereld er van vind en ze zegt gewoon wat ze denkt. Weinig fake aan imho.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:12 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ik vind 'r een fake trut. Doe me dan Ilse de Lange maar
Wat maakt het trouwens uit dat ze betaalde voor seks? Dat ze dat toegeeft vind ik wel weer stoer en hoeveel kerels zouden niet de hele avond de drankjes van een vrouw betalen in ruil voor seks? I know I wouldDat komt toch op hetzelfde neer?
Óf ze zegt dat om haar image te cultiveren. Da's mijn indruk in elk geval.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ze was fake geweest als ze er over gelogen had. Haar interesseert het geen reet wat de rest van de wereld er van vind en ze zegt gewoon wat ze denkt. Weinig fake aan imho.
Hm, zou kunnen, ik heb in ieder geval niet dat beeld van haar. Toen ze lang geleden op pinkpop werd bekogeld ging ze ook gewoon in bh verder, dat was niet echt een weloverdachte actie om haar imago kracht bij te zetten, maar dat deed ze gewoon omdat ze zo is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:20 schreef Flurry het volgende:
[..]
Óf ze zegt dat om haar image te cultiveren. Da's mijn indruk in elk geval.
Dat zei ze ook bij mij!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:22 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een kutwijf: we hadden afgesproken om dat geheim te houden.
Dat is ook waar... zou 'r wel eens tegen willen komen op een feestje om te zien wat het isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Gilead het volgende:
[..]
Hm, zou kunnen, ik heb in ieder geval niet dat beeld van haar. Toen ze lang geleden op pinkpop werd bekogeld ging ze ook gewoon in bh verder, dat was niet echt een weloverdachte actie om haar imago kracht bij te zetten, maar dat deed ze gewoon omdat ze zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |