Valt wel mee,... dat is in Kotor en Mass Effect ook eigenlijk wel eerlijk gezegd. Vind de pauze optie weer heerlijk. Ik raak goed hyped overigensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef murp het volgende:
alleen dat combat ziet er nogal houterig uit
Best cool! Maar ik begrijp wat je bedoeld. Bioware maakt betere trailers,.. dit komt opzekers door het EA sausje. Los daarvan vertrouw ik deze developers blind!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:43 schreef Nosh het volgende:
Benieuwd naar, al vond ik deze trailer wel echt hopeloos.
J-RPG's spelen altijd geweldig op een console,... maar daar horen ze ook thuis vind ik. Wat meer PC RPG's doen het ook steeds beter. Oblivion was super! Maar dit is toch wel een die-hard PC titel denk ik zo,... beetje de opvolger van Baldurs Gate denk ik zo? Toch zie ik dat de control-scheme er erg goed uit zien op een console,... dit spel is naar mijn idee een RPG met op mini schaal RTS elementen! Erg cool om alle characters te besturen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:41 schreef Sneeze het volgende:
Ik heb hem ge pre-ordered voor de pc. Maar nu twijfel ik of ik hem niet beter voor de PS3 kan aanschaffen. Speelt dat een beetje, een RPG op een console?
Spel lijkt mij ook heel cool! Komt ook ineens als een verrassing voor me. Komt volgens de meeste sites omdat het oorspronkelijk aangekondigd was als PC game,... vraag me af hoeveel mensen weten dat deze ook voor de consoles uitkomt.quote:
Veertien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel lijkt mij ook heel cool! Komt ook ineens als een verrassing voor me. Komt volgens de meeste sites omdat het oorspronkelijk aangekondigd was als PC game,... vraag me af hoeveel mensen weten dat deze ook voor de consoles uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |