Uhm nee, dat klopt niet. Verder komt dit gewoon doordat TS haar lichaam voor een aantal minuten aan een stralingskanon heeft blootgesteld en de huid daar geirriteerd (verbrand in volkstaal) door is geworden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Mirjam het volgende:
vergeet niet dat het warm is, en als je het warm hebt, wordt je huid ook rood
wordtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Mirjam het volgende:
ik ben altijd rood als ik onder de zonnebank vandaan kom.
vergeet niet dat het warm is, en als je het warm hebt, wordt je huid ook rood
Grammatica it is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
backfire +1
verder mag mierenneuken over spelling wel ergens anders.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zou het de volgende keer even aangeven, en wat korter gaan...
En nu even lekker smeren met aftersun/bodylotion...
Dan kun je beter gewoon niet onder de zonnebank gaan, spaart tijd, geld voor de zonnebank én geld voor zonnebrandquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef Enfermera het volgende:
Wat dacht je van je gewoon met een factortje 30 insmeren voordat je onder die ultragevaarlijke straling gaat?![]()
Maar daar gaat het nu niet over he. TS vraagt advies over zijn rode huid.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:08 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Dan kun je beter gewoon niet onder de zonnebank gaan, spaart tijd, geld voor de zonnebank én geld voor zonnebrand
En zo is het.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Uhm nee, dat klopt niet. Verder komt dit gewoon doordat TS haar lichaam voor een aantal minuten aan een stralingskanon heeft blootgesteld en de huid daar geirriteerd (verbrand in volkstaal) door is geworden.
Verder mensen die zonnen of trots naar de zonnebank gaan, ik ga toch ook niet trots roepen dat ik rook?(Beide veroudert de huid, en zorgt voor vlekken en kanker).
wauw, iemand die heel professioneel via een huidanalyse voorschrijft hoe je kans loopt op huidkanker, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:54 schreef Rovenaar het volgende:
de medewerker heeft met mij een hele huidanalyse doorlopen waarbij hij zelf 16 minuten voorschreef. Hij kwam vrij professioneel over, ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |