Kloptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:41 schreef Kalkoen_ het volgende:
Waarom moeten scholen überhaupt IE gebruiken , het leven was zo véél beter als alles naar firefox ging
Wat hebben systeembeheerders daaraan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zou als administrator een browser installeren die zich wel aan de standaarden probeert te houden... Firefox, Chrome, Safari, Opera....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Nortonquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:46 schreef Kalkoen_ het volgende:
Er zat niet meer dan 264 mb of ram op de meeste school computers + norton was geïnstalleerd dus IE8 Draaide nogal met moeite op school
Het probleem is dat de meeste mensen niet weten wat een browser is , als ze alles op de school waar ik op zit naar Firefox zouden vervangen , vond ik het niet zo erg , maar de meeste leerlingen zullen in de war raken want ze de blauwe 'E' niet kunnen vinden , dus moeten aan al die duizend leerlingen zowat uitgelegd worden welke knopje ze wel moeten klikken ...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zou als administrator een browser installeren die zich wel aan de standaarden probeert te houden... Firefox, Chrome, Safari, Opera....
Vreet ruim 80MB aan ram + windows (XP) die met moeite draait + MS Office en IE(8) die nog moeten worden opgestart ...quote:
Mag wel, pc sluit dan ook goed afquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ik janus die kk pc'\s op schoolo ook altijd uit met du knop.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mag wel, pc sluit dan ook goed af![]()
Of houd je em 5 seconden ingedrukt? (waarom dan?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |