Dit. En waarom gaat die kerel naar school om te pitten ipv gewoon thuis door te blijven slapen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:36 schreef MouzurX het volgende:
Waarom begint dat college dan ook al om 9 uur ?
Ik verbeter je eventjes okéquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef EvanStone het volgende:
Mensen die met een kater niet naar college zijn pas falers.
Dat is wel funest... Zuipen OK, maar als je ook nog niet naar colleges blijft gaan dan ben je gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef EvanStone het volgende:
Mensen die met een kater niet naar college zijn pas falers.
Leuke toekomst, tot je 67ste van 8 tot 5 werken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:59 schreef Yoewie het volgende:
Als hij zijn toekomst op die manier wil verkloten, moet 'ie dat zelf weten.
Toch nog iemand die het begrijpt op de uni! En dan heb ik het niet over TS.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef iP0wn het volgende:
Er zat vandaag een gast naast mij te slapentijdens college. Hij zag eruit als 20 bier om 4 uur.
Terwijl de docent heel enthousiast van 9 tot 11 lesgeeft, en die gast die zit er dus met z'n brakke kop bij.
Om 11 uur: "Nou ik ga weer verder slapen thuis, doei"
Waar gaat het heen met Nederland?
Ach dat zeggen ze altijd. Ik vind het een vreselijke term, en een slap excuus om je weken aan een stuk te laven aan drankquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:07 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Dat is toch het studentenleven?
Wat een saai leven zul jij hebben...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ach dat zeggen ze altijd. Ik vind het een vreselijke term, en een slap excuus om je weken aan een stuk te laven aan drank
Ow nee hoor. Als ik zin heb ga ik lekker bier drinken... Ik plak daar alleen niet het tenenkrommende etiket 'studentenleven' opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:10 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Wat een saai leven zul jij hebben...
Ohhh, jij onderscheidt je natuurlijk van de kudde, koel man!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ow nee hoor. Als ik zin heb ga ik lekker bier drinken... Ik plak daar alleen niet het tenenkrommende etiket 'studentenleven' op
Ik onderscheid me nergens van, alleen van zielige pukkelige rokende provinciale eerstejaars die zich onder het mom van 'studentenleven' de vernieling in zuipenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ohhh, jij onderscheidt je natuurlijk van de kudde, koel man!
Tegendraads zijn, gaaf!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik onderscheid me nergens van, alleen van zielige pukkelige rokende provinciale eerstejaars die zich onder het mom van 'studentenleven' de vernieling in zuipen
'Studentenleven'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |