Ja dus, die in Lijnden, afslag S106, met het Holiday Inn op de achtergrondquote:
juistquote:
Het is een overblijfsel van het oude viaduct dat daar vroeger liepquote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef redunzl het volgende:
heel vreemd, ik meende de omgeving te herkennen maar kom er zelden.
zie het stonehenge kusntwerk voor het eerst
Ik kom er wel soms en herkende het juist totaal nietquote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef redunzl het volgende:
heel vreemd, ik meende de omgeving te herkennen maar kom er zelden.
zie het stonehenge kusntwerk voor het eerst
aha, goed ideequote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een overblijfsel van het oude viaduct dat daar vroeger liep
Dat dacht ik ook, een paar boompjes op een rotonde of gestapelde stenen wordt zo wel erg moeilijk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:15 schreef chufi het volgende:
Het wordt er niet makkelijker op
Laten we proberen om toch zoveel mogelijk herkenbare shots te maken .
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:06 schreef piotr_h het volgende:
Kerk van Buiksloot, gezien vanaf de Spyridon Louisweg.
Ik heb er ooit een trouwpartij bijgewoond.
En wat dacht je hiervan!!!![]()
![]()
![]()
Inwoners van onder meer Den Haag, Utrecht en Eindhoven kunnen hun huis vanaf dinsdag bekijken op Google Streetview. Het internetbedrijf breidt de dekking van de dienst fors uit.
Met Street View kunnen gebruikers op een plattegrond van Google rondkijken vanaf straatniveau. Het bedrijf heeft de afgelopen maanden vrijwel alle straten in en rond dertig steden meter voor meter gefotografeerd.
In maart lanceerde Google Street View al in Amsterdam, Rotterdam en Groningen. Daar komen nu onder meer Utrecht, Den Haag, Eindhoven, Den Bosch, Tilburg en Leeuwarden bij. De Randstad is vrijwel volledig opgenomen.
De nieuwe foto's worden in de loop van de nacht online gezet, en zijn dan dinsdagochtend te zien.
Ik heb m'n auto gevonden in Utrecht, maar ik zie aan het Tsjechische tolvignet en het blad aan de boom dat de opnamen van dit voorjaar / zomer moeten zijn.quote:ik zag aan een bepaalde vuilcontainer bij ons in de straat dat de opname van mei/juni vorig jaar is
aha, interessantquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:09 schreef piotr_h het volgende:
[..]
Ik heb m'n auto gevonden in Utrecht, maar ik zie aan het Tsjechische tolvignet en het blad aan de boom dat de opnamen van dit voorjaar / zomer moeten zijn.
De auto wordt 'als puzzel aangeboden' op GEC vanavond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |