Het is niet sport in de zin van 'je moet lichamelijk tot het uiterste gaan' . Het is de coördinatie van je spieren en het aanvoelen wat het moeilijk maakt. Ik vind het ook niet echt in het kader sport vallen hoor. Je kunt er wel degelijk spierpijn van krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:59 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Hmm Chai ook al rijdt jij paard, wat is daar de sport aan? Het trainen van je bilspieren??
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:01 schreef stan5374 het volgende:
vrouwe die paardrijden = helemaal goed! ( 5 op de 10 vrouwe komt klaar op een paart)
man op een paart = GAY!!!
Mooi kut danquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Schaken jonge, dat is pas een sport
Uur lang doorzitten in draf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Paardrijden is tof![]()
En als je het goed doet, is het stiekem best intensief.
Uur lang zitten kijken naar een mooie meid met dikke tieten op een paard in drafquote:
Paarden horen op brood. De enige mensen die op paarden mogen rijden zijn stoere koene riddersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Chai het volgende:
Kan iemand mij nog even vertellen waarom je dan een excuus nodig hebt of waarom het stom is?
Om voorspelbare reacties voor te zijn:
- Ja het stinkt, maar als je paard rijd heb je ook genoeg geld voor een douche.
- Nee, het is niet zielig voor het paard als die in goede gezondheid verkeerd en je rechtvaardig handelt.
- Het is geen sport(/hobby) die enorm intensief is, maar daarom wordt het ookaangeraden er naast nog aan andere sporten te doen.
Daar komen ze uiteindelijk ook terecht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Paarden horen op brood. De enige mensen die op paarden mogen rijden zijn stoere koene ridders
Beest uur lang verzameld laten lopenquote:
Wat is er niet tof aan een beest van een paar honderd kilo zover krijgen dat 'ie doet wat jij wilt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Wat hebben meiden/vrouwen toch altijd met paardrijden?
Ken redelijk wat meiden die dit doen namelijk, maar wat ze er zo geweldig aan vinden?
Maar uiteindelijk ben je nog geen stoere koene ridderquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar komen ze uiteindelijk ook terecht.
Ik gaf het als voorbeeld, omdat mensen draf vaak nog wel kennen en ik wel eens de mensen die nu beweren dat het toch echt geen sport is, wel eens een uur lang wil zien doorzitten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beest uur lang verzameld laten lopen
(Vooruit, kan ook tijdens het doorzitten in draf)
Ik zorg dat mijn paard niet te vet word, maar wel lekker veel spieren heeft. Puur kwaliteitsvlees is ze.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk ben je nog geen stoere koene ridder
Goed puntquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik gaf het als voorbeeld, omdat mensen draf vaak nog wel kennen en ik wel eens de mensen die nu beweren dat het toch echt geen sport is, wel eens een uur lang wil zien doorzitten.
Bij je moeder is het me anders nog steeds niet gelukt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is er niet tof aan een beest van een paar honderd kilo zover krijgen dat 'ie doet wat jij wilt?
Jawel hoor. Moet je maar eens informeren bij een manege.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:01 schreef MOD het volgende:
[..]
Bij je moeder is het me anders nog steeds niet gelukt...
ja sorry flauw
Ik moet t ook nog es doen... eik.. kwee nie waarom![]()
Je kan zeker niet voor een middagje een paard huren ofzo?
Ga eens bij de dichtstbijzijnde manege vragen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:01 schreef MOD het volgende:
[..]
Bij je moeder is het me anders nog steeds niet gelukt...
ja sorry flauw
Ik moet t ook nog es doen... eik.. kwee nie waarom![]()
Je kan zeker niet voor een middagje een paard huren ofzo?
Wanneer rotten mensen eens op met die kutplaatjesquote:
Waarschijnlijk nooitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wanneer rotten mensen eens op met die kutplaatjes
Morgen vanaf 12:04quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wanneer rotten mensen eens op met die kutplaatjes
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
Enig vrouw hier ervaring met orgasmezadels?
Ze bestaan, het zijn niet voor niets orgasmezadels een geen zadelsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet op je kont zitten, dus als je goed zit kan dat sws niet.
Ze bestaan niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze bestaan, het zijn niet voor niets orgasmezadels een geen zadels![]()
Fijn!!!quote:
Ik vrees het ook.quote:
Grappig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef J.Stalin het volgende:
Wil iedereen die paardrijden leuk vindt nu terug gaan naar de keuken.
Lees de UI!quote:
Waarom zou je dan langer dan een half uur rijden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wistjedat allle vrouwen paardrijden puur vanwege het orgasme dat je ervan krijgt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk kun je erna je kunt douchen, maar ga gewoon eens na dat er dus zat mensen zijn die betalen om uren tussen de hopen mest op de bezwete rug van zo´n knol hobbelen. Om vervolgens zelf ook nog zo´n stal uit te mesten...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Chai het volgende:
Kan iemand mij nog even vertellen waarom je dan een excuus nodig hebt of waarom het stom is?
Om voorspelbare reacties voor te zijn:
- Ja het stinkt, maar als je paard rijd heb je ook genoeg geld voor een douche.
- Nee, het is niet zielig voor het paard als die in goede gezondheid verkeerd en je rechtvaardig handelt.
- Het is geen sport(/hobby) die enorm intensief is, maar daarom wordt het ookaangeraden er naast nog aan andere sporten te doen.
Fase? Als je echt het paardenvirus hebt blijft het altijd ergens aanwezig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:01 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je erna je kunt douchen, maar ga gewoon eens na dat er dus zat mensen zijn die betalen om uren tussen de hopen mest op de bezwete rug van zo´n knol hobbelen. Om vervolgens zelf ook nog zo´n stal uit te mesten...
Verder lijkt me niet dat in de oorsprong van het paard er rekening mee is gehouden dat er mensen op z´n rug gaan zitten. Het is dat het zo vergroeid is tussen ons mensen en dat schijnbaar elk meisje-meisje zo'n ''paardenfase'' krijgt.
Moet je voor de lol eens op een kameel gaan rijdenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin heeft een eigen paard en gaat er 3x per week heen
Ik heb er ook een keer opgezeten, lopen ging wel, maar toen hij ging rennen deed het pijn aan m'n zaakkie
Ja dat heb ik ook gedaan in Egypte, dat was nog erger jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens op een kameel gaan rijden
Dat is gewoon een gratis castratie
Een gemiddelde les is een uur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou je dan langer dan een half uur rijden?
Gemiddeld is denk ik wel half uur - uur voor de meesten.
Inderdaad dat hun nou whiners hebben van 3 cm en daardoor de hele dag wel op dat beest kunnen zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan in Egypte, dat was nog erger ja
En die besneden arabieren maar lachenstakkers
Uhm gast kijk eens in mijn fobo?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Een gemiddelde les is een uur.
En zoals al eerder gezegd...ik zal jou eens laten doorzitten op een paard met een wat hobbelige tred, een Haflinger of zo..je schreeuwt na 10 minuten om genade omdat je hele lichaam pijn doet, en je been en bilspieren in brand staan. Maar je zal wel zo'n faggot zijn die denkt dat voetballen sportief bezig zijn is.
Nou ik zei dat omdat als je gaat rijden het minimaal wel een half uur is. En als dames het alleen voor een orgasme zouden doen dan zou dat binnen een half uur wel gefixed zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar...maar....als je van paardrijden houdt waarom dan maar een half uur? Ik snap je niet...wel mooi paard trouwens.
Ik dacht volgens mij ook ogen..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:44 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Dat klopt. En ze hebben ook een mond
Katten hebben ook ogenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:03 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik dacht volgens mij ook ogen..
Damn... Dat had ik dus echt niet verwacht.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:03 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik dacht volgens mij ook ogen..
Eigenlijk alleen als je homo bent.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef Jumparound het volgende:
dus ik mag als man niet paart () rijden
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen als je homo bent.
Zo lang je niet alleen maar dressuur gaat rijden kan dat best. Als ik een heteroseksuele man was zou ik het iig wel doen, want je leert er heel veel vrouwen door kennenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef Jumparound het volgende:
dus ik mag als man niet paart () rijden
Dat wel, maar ik vind het een grote afknapper hoor, als mijn partner oid zou gaan paardrijden, of al zou rijden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang je niet alleen maar dressuur gaat rijden kan dat best. Als ik een heteroseksuele man was zou ik het iig wel doen, want je leert er heel veel vrouwen door kennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |