quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:19 schreef dubidub het volgende:
Mensen die op FOK! gaan huilen over mensen die op hyves gaan huilen omdat negerzoen nu zoen heet
Hier ging het al fout.quote:
Laagopgeleide mongool...Denk eerst eens na voordat je anderen gaat nablatenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het is niet alleen klagen tegen over het woord, het is ook klagen over de imbeciele regeling om het geen negerzoen MOGEN te noemen. Het is toch voor de zotten om dit met discriminatie te linken?
Oneens met klacht
Het was een publiciteitsstunt van de negerzoenenfabrikant himself.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het is niet alleen klagen tegen over het woord, het is ook klagen over de imbeciele regeling om het geen negerzoen MOGEN te noemen. Het is toch voor de zotten om dit met discriminatie te linken?
Oneens met klacht
Dat maakt het niet minder belachelijk. Onterechte klacht. Zoenen zijn stom, Negerzoenen daarintegen! ±9quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Het was een publiciteitsstunt van de negerzoenenfabrikant himself.
Klopt, maar ik had het even over neo-mullen die zonder kennis van zaken weer eens dom zat te blaten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder belachelijk. Onterechte klacht. Zoenen zijn stom, Negerzoenen daarintegen! ±9
Inderdaad, een nieuwsitem missen maakt mij een laagopgeleide mongool.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:22 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Laagopgeleide mongool...Denk eerst eens na voordat je anderen gaat nablaten
Negerzoenrel was marketingtruc
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het even over neo-mullen die zonder kennis van zaken weer eens dom zat te blaten.
Volgens mij staat je toetsenbord op de verkeerde instelling, nietwaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |