Ik zet 'm op 'washanger', dus dat moet idd wel goedkomen. U is geweldig, mag dichtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:04 schreef kahaarin het volgende:
Ja, in principe wel, alleen kan de witte was vaak heter gedroogd worden dan de bonte. Als je er rekening mee houdt, dus niet het hete programma kiest, dan is het geen punt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zet 'm op 'washanger', dus dat moet idd wel goedkomen. U is geweldig, mag dicht!
Jij mag blijven, je bent m'n held van de dag!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik niet toch? Topic wel denk ik.
Graag gedaan.
Dus omdat jij er problemeen mee hebt gehad, moet hij het ook maar niet doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou kleding nooit in de droger doen, slechte ervaring mee
Eej, da's toch gewoon een sympathieke opmerking! Ik heb intussen wel ervaring met die droger, dat ding is gewoon goed. Bedankt edoch voor je medelevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:19 schreef No_Pain het volgende:
[..]
Dus omdat jij er problemeen mee hebt gehad, moet hij het ook maar niet doen
Omdat als de wasmachine klaar is, ik het direct in de droger doe en ik doe geen bonte en witte was in de wasmachinequote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:19 schreef No_Pain het volgende:
[..]
Dus omdat jij er problemeen mee hebt gehad, moet hij het ook maar niet doen
Het afgeven van kleuren komt door de combinatie zeeppoeder/wasmiddel en warm water, bij het drogen valt dat wel mee, als je een felrood truitje hebt dat afgeeft op je huid als het regent (Komt echt voor!) dan ga ik er van uit dat je die niet in de wasmachine stopt bij je andere kleren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat als de wasmachine klaar is, ik het direct in de droger doe en ik doe geen bonte en witte was in de wasmachine![]()
En ik weet niet of dat wel allemaal goed gaat. Wat nou als een felrood truitje naast een wit truitje ligt en ze zijn allebei nog nat?
Dat is echt zo'n rare vrouwentik. Alsof die kleuren maar besluiten even te wandelen van het ene truitje naar het andere truitje. Als dat zo was, zouden een rood en een groen truitje, samen een bruin truitje worden. Of rood en blauw samen paars.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat als de wasmachine klaar is, ik het direct in de droger doe en ik doe geen bonte en witte was in de wasmachine![]()
En ik weet niet of dat wel allemaal goed gaat. Wat nou als een felrood truitje naast een wit truitje ligt en ze zijn allebei nog nat?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het afgeven van kleuren komt door de combinatie zeeppoeder/wasmiddel en warm water, bij het drogen valt dat wel mee, als je een felrood truitje hebt dat afgeeft op je huid als het regent (Komt echt voor!) dan ga ik er van uit dat je die niet in de wasmachine stopt bij je andere kleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |