Dat is dan weer erg overdreven langzaamquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:24 schreef -0- het volgende:
Met 100 langs een file trappen is anders ook vrij achterlijk.
Zo'n situatie kom ik ook regelmatig tegen maar dan ga ik maximaal +20-30 langs de file.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
Een vriend van me liet een keer in de file z'n tepel zien aan een vrachtwagenchauffeur, terwijl hij er overheen wreef. Hij moest lachen en toeterde.
Ik dacht dat je dit bedoelde met malloten in de file.
20 - 30 harder dan dat de file rijdt. Komt bij deze file over het algemeen neer op 60 km/h. Vaak genoeg meegemaakt dat mensen toch die filevrije strook opschoten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:29 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is dan weer erg overdreven langzaam
Of bedoel je op het fietspad ernaast?
Ah op die manier, dan had ik het verkeert begrepenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef -0- het volgende:
[..]
20 - 30 harder dan dat de file rijdt. Komt bij deze file over het algemeen neer op 60 km/h. Vaak genoeg meegemaakt dat mensen toch die filevrije strook opschoten.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
Een vriend van me liet een keer in de file z'n tepel zien aan een vrachtwagenchauffeur, terwijl hij er overheen wreef. Hij moest lachen en toeterde.
Een vriend van mij heeft een keer ze blote pik tussen het raamkozijn vn ze auto gedaan en toen keihard dichtgedraaid. Een vrachtwagenchauffeur moest lachen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
Zat er wel aardig wat druk achter, die ramen zitten best hoog.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:21 schreef Conflict het volgende:
Een vriend van mij is een keer gaan schijten vanuit zijn auto, gewoon door het raamje. Een vrachtwagenchauffeur moest lachen en zijn ramen wassen.
En toen moest er een vrachtwagenchauffeur lachen!?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef Sackboy het volgende:
Een vriend van me stopte z'n piemel in de uitlaat van de auto voor ons terwijl we in de file stonden.
Nee een taxichauffeur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:02 schreef Equites het volgende:
[..]
En toen moest er een vrachtwagenchauffeur lachen!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |