quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:55 schreef Gert het volgende:
Om de aandacht op de cruciale klimaatconferentie in Kopenhagen zichzelf te vestigen om de omzet op peil te houden nam Greenpeace de bekende naaktfotograaf Spencer Tunick onder de arm op een originele locatie: een wijngaard in de Mâcon-wijnstreek. De klimaatopwarming kredietcrisis dreigt ook de wijnproductie fondsenwerving in de war te sturen.
(Algemeen Dagblad., 6 okt 2009)
Inderdaad. Zoals jij het herschreven hebt, komt het dichter bij het echte nieuws...quote:
Heb het ook in FOT geplaatst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:04 schreef Scooby_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals jij het herschreven hebt, komt het dichter bij het echte nieuws...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die oude man links heeft een erectie. Daar wil ik even de aandacht op vestigen.
De man voor hem is er dan ook beducht voor. Hij lijkt regelmatig om te kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die oude man links heeft een erectie. Daar wil ik even de aandacht op vestigen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:17 schreef Ruud het volgende:
Valt erg tegen, kwalitatief gezien. Alleen foto 4 is wel aardig.
Ik heb niet het idee dat dit de officiële foto's zijn...? Maar meer foto's gewoon van de hele happening er om heen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind overigens die naaktgroepsfoto's van in Amsterdam beter gelukt
Dit lijkt meer op de try outs inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet het idee dat dit de officiële foto's zijn...? Maar meer foto's gewoon van de hele happening er om heen...
Dat klopt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet het idee dat dit de officiële foto's zijn...? Maar meer foto's gewoon van de hele happening er om heen...
Ja, die arme wijnboeren idd.. die hebben het meeste te lijden onder de klimaatveranderingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:55 schreef Gert het volgende:
[knip]
De klimaatopwarming dreigt ook de wijnproductie in de war te sturen.
(Algemeen Dagblad., 6 okt 2009)
<Tja, het is toch algemeen bekend dat wijnboeren koude en regen willenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, die arme wijnboeren idd.. die hebben het meeste te lijden onder de klimaatverandering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |