Ja, eerstegraads docent Engels ofzo. Je start waarschijnlijk enthousiast, maar al heel snel word je een zuur besje dat de jaren tot haar pensioen telt en uitziet naar 4 weken in Cornwall in augustus, omdat je helemaal gepwnd wordt door volksstammen onwillige leerlingen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:41 schreef kissthethames het volgende:
Ik doe ook een WO studie maar ik ga er tenminste iets nuttig mee worden, een echt vak waar ik mensen mee help.
Welk vak dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:47 schreef kissthethames het volgende:
Nee nee een regulier middelbare schoolvak. LO leraren zijn altijd gefaalde sportes
Overigens blijft filosofie de basis van alle wetenschap. Zonder verwondering kom je nergens, en zulke pragmatische ingestelde personen als TS willen dat nog weleens vergeten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:55 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Die Philosophen haben die Welt nur verschieden interpretiert; es kommt aber darauf an, sie zu verändern." - Karl Marx
Ik ga idd lesgeven en idd Engels. Maar ik weet hoe het lerarenvak is. Ik weet dat leerlingen ongemotiveerd kunnen zijn. maar dat boeit me niet, er zitten er altijd bij die wel gemotiveerd zijn. En op havo/vwo meer dan vmbo, daarom ga ik hen ook lesgeven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:49 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, eerstegraads docent Engels ofzo. Je start waarschijnlijk enthousiast, maar al heel snel word je een zuur besje dat de jaren tot haar pensioen telt en uitziet naar 4 weken in Cornwall in augustus, omdat je helemaal gepwnd wordt door volksstammen onwillige leerlingen...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:57 schreef kissthethames het volgende:
En ja een filosoof 'denkt'. maar dat leer je bij elke WO studie.
Dat is je reinste bullshitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:57 schreef kissthethames het volgende:
[..]
Ik ga idd lesgeven en idd Engels. Maar ik weet hoe het lerarenvak is. Ik weet dat leerlingen ongemotiveerd kunnen zijn. maar dat boeit me niet, er zitten er altijd bij die wel gemotiveerd zijn. En op havo/vwo meer dan vmbo, daarom ga ik hen ook lesgeven.
En elke dag is anders, dat kan je niet stellen van een kantoorbaan.
En ja een filosoof 'denkt'. maar dat leer je bij elke WO studie. En daarbij komt: wat voor vak doe je dan, waar je denkt. Je krijgt echt niet betaalt om te 'denken'hoor.
Jij faalt hier even weinig hardquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:57 schreef kissthethames het volgende:
[..]
Ik ga idd lesgeven en idd Engels. Maar ik weet hoe het lerarenvak is. Ik weet dat leerlingen ongemotiveerd kunnen zijn. maar dat boeit me niet, er zitten er altijd bij die wel gemotiveerd zijn. En op havo/vwo meer dan vmbo, daarom ga ik hen ook lesgeven.
En ja een filosoof 'denkt'. maar dat leer je bij elke WO studie. En daarbij komt: wat voor vak doe je dan, waar je denkt. Je krijgt echt niet betaalt om te 'denken'hoor.
De lesstof blijft hetzelfde, er zullen kinderen bij zitten die het niet snapen, en kinderen die het wel snappen. School opent elke dag om dezelfde tijd, en elke dag rond dezelfde rijd koffiepauze. Sounds like a normal day at the office.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:57 schreef kissthethames het volgende:
[..]
Uhm ja daar gaat het niet over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:03 schreef Daniel1976 het volgende:
intelligentie en opleiding zijn helemaal niet per definitie onlosmakelijk met elkaar verbonden.
In mijn dagelijks leven (ict) heb ik vrij weinig aan pikkies die net van de uni afkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |