Hahaha ej! ik heb geen k*t dag hoor!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie je wel, je wordt er he-le-maal vrolijk van.Doet het goed bij de kids.
Oh nee, je staat niet voor de klas. Dan zou je misschien aan iemand die je kent die wel voor de klas staat, kúnnen doorgeven dat hij het goed doet bij de kids.
Ja geniaaaaaaaalquote:
Goudse stroopwafelsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is andere koek, zou je haast kunnen zeggen!Of hebben ze geen Veenendaalsche daedelkoeck voor je meegenomen?
Ik kan niet koken EN ik hou niet van Jazzquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:15 schreef Waxxer het volgende:
(dit zet Ang3l altijd op als hij iets speciaals kookt en als mensen vragen wat het is en dat hij dat dan uitlegt)
Eh? Dan ken je me nog niet zo heel goed, Waxquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jou kennende had je ze al op toen je ouders hun koffers nog niet eens hadden uitgepakt.
je hebt er nog steeds een paarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh? Dan ken je me nog niet zo heel goed, Wax
Oh ik dacht die weet met allerlei frutseltjes en dingen complete menuutjes in elkaar te zetten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan niet koken EN ik hou niet van Jazz
Ik walg van de KFCquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:28 schreef Waxxer het volgende:
Ang3l haalt zijn vleugeltjes wel bij KFC.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh? Dan ken je me nog niet zo heel goed, Wax
Ik zit zo'n 4 dagen per week in scheveningen, roept u maarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dunno... als het hard waait, maar niet regent
Hahaha ja, ik ook, ik ben er één keer geweest ergens ooit lang geleden, en ik kreeg er heel erg het gevoel dat ik zélf in een legbatterij zat. Kip dit kip dat klip zus kip zo. Kip-kip-kip-kip-kip. Bah!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik walg van de KFC
Vind ik zo'n vieze tent! Stinkt, de mensen zijn erg vervelend, bah.
Die in Eindhoven dan he, zwervershut.
Ik heb je nummer niet meer, dus ik kan alleen per Fok! roepenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zit zo'n 4 dagen per week in scheveningen, roept u maar
Mijn vader heeft de rest opgegeten.quote:
Waxepaxjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik ook, ik ben er één keer geweest ergens ooit lang geleden, en ik kreeg er heel erg het gevoel dat ik zélf in een legbatterij zat. Kip dit kip dat klip zus kip zo. Kip-kip-kip-kip-kip. Bah!
Maaarrr ik dacht aan engel en vleugeltjes en alles en ik moet mijn mond maar eens houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |