quote:
o, das netjes!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben al 6 weken gestopt, ga morgen de 7de week in
plies bioootch...je weet dat toch nep is..quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
plies bioootch...je weet dat toch nep is..
o, kut er staat geen PIPO![]()
sorry
Met, zonder is niet goed voor mijn omgevingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, das netjes!![]()
met of zonder hulp van pleisters and shit?
jensen heeft geen showmeer dus raakt ze ook aan lagerwalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
hahahaha ik las net dat open wond Kelly als hoer werkt in het Gooi bij Boccaccio.![]()
ik dacht dat ze wel een carriere zou hebben na BB![]()
ben jij al gestopt danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
stopt toch dan.. tis slecht voor je
nah, het ligt er aan. Als het we op de 1e en 2e pagina zijn dan wil ik het nog weleens teruglezen. Anders niet. ik bedoel belangrijke dingen die aan mij gericht zijn worden toch gePMd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daarom, doe je niet eens meer teruglezen in zelfde topic
ja met kopen. ik biets nu van iedereen.quote:
Doen ik!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oei! Spannend! Wel laten weten hoor!
Ja, Baltar is ook wel leuk volgens mij jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou een baltsende baltsar is ook wel leuk wellicht
ben je dan niet te genieten? o god dat zal wat worden als ik ga stoppen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Met, zonder is niet goed voor mijn omgeving![]()
Dat is inderdaad zoals hij het ongeveer zei.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij wilt je niet kwijt alszijnde vriend. Als je echt een stel word en het loopt op stront uit, dan is het ook echt uit. Hij vindt je zeker te leuk om uit zijn leven te hebben.
Maar ja, ik weet ook niet het hele verhaal so don't go about me.
as u were
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |