Je vergeet; Pijn aan je smoel na het vallenquote:
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:03 schreef wise het volgende:
Herfst =
zomeruitverkoop, nat weer, bladeren op de weg/rails, wind, truien, warme chocomelk op het terras, boerenkool met worst, sjaal, pepernoten, kerstspullen, kou, kale bomen.
heerlijk toch.
Zomer is:quote:
Is toch tof, zo'n pleepot op wielen inclusief stofzuiger geluid.quote:
eerst wilde ik zeggen "kerstspullen in de herfstquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:03 schreef wise het volgende:
Herfst =
zomeruitverkoop, nat weer, bladeren op de weg/rails, wind, truien, warme chocomelk op het terras, boerenkool met worst, sjaal, pepernoten, kerstspullen, kou, kale bomen.
heerlijk toch.
inderdaad. Eensch isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Zomer is:
Chickies in weinig kleding, lekker warm weer, bruin worden in de zon, NOG meer genieten van een koud biertje, lekker zwemmen, op zomervakantie gaan, lekker lang licht, etc etc etc.
Wat lult die gozer over de herfst![]()
Mwha, zit maar 20 minuten in de auto naar het werk (als het tegenzit).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef appelsjap het volgende:
Mensen die een scooter als vervoersmiddel gebruiken als je ook 1 uur in de file kunt staan
Neukenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Natalie het volgende:
Het geritsel van gevallen bladeren op straat
Kastanjes
Lekker met een dikke trui en een kop choco op de bank
Kaarsjes aan
kijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Natalie het volgende:
Het geritsel van gevallen bladeren op straat
Kastanjes
Kaarsjes aan
Ik wil je wel gezelschap houden, ja?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Natalie het volgende:
Ja helaas woon ik ergens andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:10 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Mwha, zit maar 20 minuten in de auto naar het werk (als het tegenzit).
Brommer ben ik er in 15 ongeacht verkeersdrukte (tsja, daar rag je overal mee doorheen hè).
Geef mij dan maar de droge auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |