abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73568237
Lekker Marie, dat gedommel in bed met een kletsende klimmende pulkende Maarten

Iris ligt nu wel weer lekker te tukken. Het suffe is dat ze er af en toe wel een lange nacht tussendoor doet en dan weet je dat ze het dus kan en lang niet altijd doet... maar goed, ze is ook nog maar net 2 maanden dus wie weet gaat ze het wel steeds vaker doen.
Fake it till you make it...
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 10:58:21 #299
5428 crew  miss_sly
pi_73568497
Knappe Merel met haar mooie snoetje

Lekker nog even dommelen in bed, zo gezellig ook al komt er van slapen niet veel meer.

Stiemie, fijn dat Esmee doorgeslapen heeft!
Nijna, jammer dat Iris dat dan weer niet gedaan heeft.

Senna kwam afgelopen nacht twee keer ipv een, maar dat is pas de vierde keer sinds ze geboren is, dus helemaal niet erg. Ze gaat tegenwoordig om een uur of 7 in bad en naar bed (nog wel in slaap voeden) maar op die manier hebben we wel weer een stuk avond terug. Ook wel gezellig, we hebben gisteravond gezellig samen een filmpje gekeken. Was nog niet gelukt sinds ze geboren is

Over dat doorslapen: mijn zusje zei dat haar jongste (5 maanden) van het cb nog niet mag doorslapen van 7-7 bijvoorbeeld; hij moet minstens een late voeding krijgen nog. Hoe zijn de adviezen bij anderen hier?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73568571
miss, volgens het cb hier zou ik de flessen van Tess wat korter op elkar mogen geven zodat ze van 21 tot 7 zou kunnen slapen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73568709
Merel! Wat goed van jou. Pas je wel op je mooie gezichtje?

Mikoxx, lekker zwemmen! Veel plezier!

Stiemie, wat een heerlijke nacht!
Iris, niet zo nachtbraken, hoor. Je lijkt Kobus wel.

We hebben hier ook lekker lang op bed gelegen, krantje lezen en Ko oefende het rollen op mijn buik. (lekker makkelijk want die is nogal rond. ) Gezellig is dat, echt een gezinnetje ben je dan!

Wat fijn, zo'n filmavondje, Miss. Hier komt Ko nog wel vaak vind ik zelf, om 2.00, om 5.00, om 6.00 Toen hij om 6.30 weer kwam heb ik hem maar bij me genomen. Maar toen hebben we uiteindelijk nog tot half 9 geslapen.

Wij gaan zo naar een rommelmarktje. Hoop dat ze nog iets leuks hebben.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')