Alleen op het gebied van film en muziek ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:44 schreef Biogarde het volgende:
Daar ben ik het ook mee eens. Al is het een beetje in strijd met onze NLD wetgeving wat betreft downloaden. Dus wat dat betreft snap ik het wel.
I know.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alleen op het gebied van film en muziek ja.
Niet op het gebied van software.
Volgens de rechter dus niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:44 schreef Biogarde het volgende:
Al is het een beetje in strijd met onze NLD wetgeving wat betreft downloaden.
Zal allemaal best. Neemt niet weg dat ik nog steeds legaal films en muziek binnen mag halen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Volgens de rechter dus niet.
En die rechter heeft er verstand van, zeg maar.
Euhhmmmm ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Volgens de rechter dus niet.
En die rechter heeft er verstand van, zeg maar.
dit. Lekker kuiken van usenetquote:
Ik ben nog geen enkel spel tegen gekomen waar ik een reclame van Brein in gezien heb....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:49 schreef Ereinion het volgende:
Ach, wat is hypocriet? The Piratebay onbereikbaar maken zorgt er alleen voor dat je wat meer moeite moet doen om dezelfde download te vinden, ik ga er in ieder geval niet minder om downloaden. Waarom zou je daar niet over mogen klagen? Het is niet dat omdat iets illegaal is je daarom maar deemoedig al het hinderlijk gedrag van zo'n Brein moet accepteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]@ Spoiler: Het zal me niks verbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Oh noes.....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
@ Spoiler: Het zal me niks verbazen
Zo lang de mogelijkheid er is... en geef nou toe, niemand koopt sneller internet om sneller youtube filmpjes te kijken en windows updates te downloaden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ja maar hij doet het ook, dus mag ik het ook.
Ik heb me blauw betaald aan de hardware, dus dan mag ik dowloaden.
Ik vind het zo duur dus ik download het maar.
Kansloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |