Wat, wat, wat ..... ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik haat het, ik haat het, ik haat het......
Strijken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik haat het, ik haat het, ik haat het......
Welkom thuis in de AKQ SCquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
eindelijk thuis
Wat zijn de maximale afmetingen van ruimbagage?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit mijn San Francisco tripje voor te bereiden, en er staat op de KLM site iets van een maximum afmeting van koffers.... 158 (l + b + h), maar dat kan toch bijna niet?Dat is handbagageformaat lijkt me
* iamredleader kijkt naar strijkplank en de daar aanwezige strijkvoorraad *quote:
Je bent hem vast aan het opleiden als bankier?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat kleine overhemdjes van Jair
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je bent hem vast aan het opleiden als bankier?
Of je daar blij mee moet zijn hangt af van het type kist waar je mee vliegt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ingechecked. Rij 4C.....
Dan kun je iig je benen kwijt in het gangpad. Als die stewardozen er maar niet met het karretje tegen aan rammen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
fokker 70
Ook zij komen op de kortere vluchten niet meer langs?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dankzij de matige service van de KLM hoef je je daar niet al te druk om te maken
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:56 schreef iamredleader het volgende:
Om de avond leuk af te sluiten, 2 foto's van Jair![]()
Met Tinuviel samen, lekker vrolijk![]()
[ afbeelding ]
En hij kan nu ook Fok!ken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo, jij spreekt je talenquote:
Buitenlandse dienstreizen hebben soms een voordeel.quote:
Schaatsen.quote:Net terug van mn eerste avond schaatsen dit seizoen.
Ging wel weer aardig, alleen 1 keer aangetikt waardoor ik onderuit ging, dan ben je gelijk zeiknat.
paar rondjes later gingen er 2 naast me onderuit en lag ik bijna weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |