Njema problema.quote:
Het vriest toch nog niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond voor het eerst mijn winterjas weer aangetrokken, was heerlijk warm op de fiets
Nu pas?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond voor het eerst mijn winterjas weer aangetrokken, was heerlijk warm op de fiets
Watjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nu pas?Ik draag hem al 2 weken..
Koud sochtends.
I knowquote:
Lekker.quote:
Een paar weken terug zag ik in de kroeg iemand die verdacht veel leek op mij een paar jaar terugquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:57 schreef iamredleader het volgende:omfg die vent lijkt gewoon een beetje op mij!
Zoiets heet een spiegel, hangt wel eens achter de barquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een paar weken terug zag ik in de kroeg iemand die verdacht veel leek op mij een paar jaar terug! Zelfs tot op de manier van aan de bar zitten toe!
Nu heb ik in mijn callcenterdagen al wel eens een meneer aangesproken als mevrouw of andersom. Ook heb ik al wel eens een verkeerde achternaam genoemd. Maar ik heb eigenlijk wel altijd minstens een van de twee goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Erg? Probeer heel erg.
2- noemde mevrouw Spijkers meneer van Mulken.
Mijn spiegelbeeld heeft korter haar, is minder dik en heet geen Mischaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoiets heet een spiegel, hangt wel eens achter de bar
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn spiegelbeeld heeft korter haar, is minder dik en heet geen Mischa
En ik had ze allebei in een keer raakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu heb ik in mijn callcenterdagen al wel eens een meneer aangesproken als mevrouw of andersom. Ook heb ik al wel eens een verkeerde achternaam genoemd. Maar ik heb eigenlijk wel altijd minstens een van de twee goed
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoiets heet een spiegel, hangt wel eens achter de bar
Ja en? Was vanochtend om 07:30 op kantoor, heb tot 19:40 doorgewerkt, en moet nu nog wat kleine dingetjes doen voordat ik kan/mag douchen en naar bed gaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker.
Maar euh Red. Het is al 21.15 geweest hoor.
Dat doe ik morgenochtend wel, met Jair in de wipper naast mequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, genoegd ge SOK-ed....
terug naar de strijkplank
Vandaar ook de vraag. Je gaat normaal al slapen op 21.15.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja en? Was vanochtend om 07:30 op kantoor, heb tot 19:40 doorgewerkt, en moet nu nog wat kleine dingetjes doen voordat ik kan/mag douchen en naar bed ga
Helaas pindakaas, vandaag is even een hele lange dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
Vandaar ook de vraag. Je gaat normaal al slapen op 21.15.
Vragen over vliegen #10 (e-tickets, bagage, belasting etc)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit mijn San Francisco tripje voor te bereiden, en er staat op de KLM site iets van een maximum afmeting van koffers.... 158 (l + b + h), maar dat kan toch bijna niet?Dat is handbagageformaat lijkt me
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit mijn San Francisco tripje voor te bereiden, en er staat op de KLM site iets van een maximum afmeting van koffers.... 158 (l + b + h), maar dat kan toch bijna niet?Dat is handbagageformaat lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |