quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:03 schreef Soempie het volgende:
We hebben gelijk gespeeld. Dat kan blijkbaar in deze klasse.
Ik heb twee sets gespeeld. 1 ervan verloren en de ander dik gewonnen.Alleen m'n opslag was echt ruk, verder ging het wel goed.
Ja, ik weet het door het werken met buitenlanders in nederland, veel minder leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Buitenlandse dienstreizen hebben soms een voordeel.
[..]
Nee, ik denk van niet, maar ik hoop wel weer op natuurijs, dat is zo lekkerquote:Schaatsen.![]()
Wat denk je. Komt er een Elfstedentocht deze winter?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:03 schreef Soempie het volgende:
We hebben gelijk gespeeld. Dat kan blijkbaar in deze klasse.
Ik heb twee sets gespeeld. 1 ervan verloren en de ander dik gewonnen.Alleen m'n opslag was echt ruk, verder ging het wel goed.
Het eten is voor mij het grootste pluspunt. Borsjt smaakt lekkerder in het buitenland dan in NL.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, ik weet het door het werken met buitenlanders in nederland, veel minder leuk
Natuurijs rules.quote:Nee, ik denk van niet, maar ik hoop wel weer op natuurijs, dat is zo lekker
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, ik denk van niet, maar ik hoop wel weer op natuurijs, dat is zo lekker
Geen Noren?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]Inderdaad
En dan toch maar eens overwegen of ik een smak geld wil uitgeven aan kunst- of hockeyschaatsen
Ik kan niet schaatsen op noren, helaas. Heb het heel lang geprobeerd, maar ik sta zo scheef als ik weet niet wat. En toen heb ik vorig jaar de kunstschaatsen van m'n schoonzusje mogen gebruiken enquote:
Maar zijn die dingen zo duur dan? en evt via marktplaats?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan niet schaatsen op noren, helaas. Heb het heel lang geprobeerd, maar ik sta zo scheef als ik weet niet wat. En toen heb ik vorig jaar de kunstschaatsen van m'n schoonzusje mogen gebruiken enik kon schaatsen
![]()
je moet online een formulier invullen (uiterlijk tot 3 dagen voor vertrek) en als je nog meer moet doen krijg je dat in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Dat vertrekformulier, krijg je dat in het vliegtuig op de terugweg naar Nederland, of krijg je het al bij binnenkomst in de USA?Kan alleen maar dingen vinden over wat je moet doen als je het vergeten bent in te leveren
Ik ken het probleem. Zwakke enkels.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan niet schaatsen op noren, helaas. Heb het heel lang geprobeerd, maar ik sta zo scheef als ik weet niet wat. En toen heb ik vorig jaar de kunstschaatsen van m'n schoonzusje mogen gebruiken enik kon schaatsen
![]()
Op zich valt het wel mee hoor, volgens mij heb je voor 60 euro schaatsen. Maar voor mij is dat toch een aardig bedragquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar zijn die dingen zo duur dan? en evt via marktplaats?
Ja, dat ESTA, die hebben we net al ingevuld, en we mogen erinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je moet online een formulier invullen (uiterlijk tot 3 dagen voor vertrek) en als je nog meer moet doen krijg je dat in het vliegtuig.
Wanneer vertrek je?
Leuk he. De USA denkt nog steeds dat iedereen die van buiten komt gevaarlijk is en iedereen die in de USA leeft geen gevaar vormt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat ESTA, die hebben we net al ingevuld, en we mogen erin
Maar ik lees overal over een vertrekformulier dat je absoluut niet mag vergeten in te leveren bij vertrek uit de USAMaar ik lees nergens waar je dat formulier dan krijgt. Is niet hetzelfde als die ESTA toch?
We vertrekken 16 november pas, maar zijn gewoon vast dit soort irritante Amerikaanse aangelegenheden aan het regelen
Was 1 van de vragen niet of je naar Amerika ging met terroristisch doeleinden? Welke zot zegt daar nou ja opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk he. De USA denkt nog steeds dat iedereen die van buiten komt gevaarlijk is en iedereen die in de USA leeft geen gevaar vormt.
Juist. Jij snapt het.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was 1 van de vragen niet of je naar Amerika ging met terroristisch doeleinden? Welke zot zegt daar nou ja op
Mooiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Nou dat doe ik dus eigenlijk nietMaar ik begrijp wel wat je bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |