Gewoon omdat ik het leuk vind én omdat het kan
hier mijn tweede review en wel over Bol.com
http://www.bol.com/nl/index.html Voor DVD's, Boeken, speelgoed, electronica, en allerhande computerzooi...
Ikzelf heb daar al vele boeken en DVD's besteld, altijd goed gegaan, oké
1x een bestelling geannuleerd omdat ik een emal kreeg dat de bestelling niet op voorraad was,
maar eigenlijk was ik een beetje blij achteraf want toen heb ik De Sopranos besteld i.p.v. Weeds.
eh... Sopranos had ik trouwens niet bij Bol.com besteld omdat ik tijdens het googelen ineens op
een andere website kwam waar hij veel goedkoper was, kan natuurlijk gebeuren, dat ging ook
prima maar die is dus voor een andere keer, bij die website hadden ze niet zoveel keus als bij
Bol.com dus dat was louter toeval en mazzel voor mij.
Maar goed, ik denk eigenlijk dat iedereen Bol.com wel kent eigenlijk, dus misschien is deze review
wel volkomen overbodig, misschien ook niet. Het is best leuk om tussen de boeken en de DVD te
neuzen soms voor koopjes, maar als je precies weet wat je wilt hebben is het wel weer handig.
Maar ook gewoon ''even neuzen'' tussen de DVD's en boeken kan natuurlijk aangezien je op Bol.com
een beschrijving van het desbetreffende boek kunt vinden plus een inschrijfexemplaar én klantbeoordelingen.
O, ja, je kunt er ook tweedehandsboeken kopen en verkopen, maar daar hou ik zelf dan weer niet
zo van, ik heb wel eens een paar boeken weggegooid in het verleden, zo van nah... dat is
écht hélemaal niks maar en om zoiets tweedehands te verkopen vind ik dan weer te veel gedoe.
Een tweedehandsboek kopen doe ik dus nooit, vind ik een beetje vies
Dat is ook de reden dat ik nooit een bibliotheekboek zou lezen, je weet nooit wie er met zijn handen
aan heeft gezeten maar da's gewoon mijn afwijking dus daar moet niemand zich iets van aantrekken verder.
Service bij Bol.com is ook prima, ik heb eigenlijk nog nooit een beschadigd boek of DVD ontvangen,
maar heb wel zojuist een nieuw account aangemaakt met een nieuw emailadres, omdat mijn oude emailadres nogal vaak storing heeft.
Ik kwam er dus weer eens niet uit met mijn domme kop, want hij gaf steeds een fout aan, dus even klantenservice gebeld, en ik had weer een iets fout gedaan, nah,,, 3 minuten, opgelost slotje dus ik
heb nu een nieuwe verse account met ander emailadres, en morgen een nieuwe muismat.
Een muismat? kan je die niet even gewoon in de winkel kopen?
Tuurlijk wel, maar had ik geen zin in.
Je kunt betalen via Paypal, acceptgirokaart of Ideal.
Voordat je vragen aan mij gaat stellen, kijk eerst maar op de website
http://www.bol.com/nl/index.html Dit is gewoon een mening dat ik alléén maar goede ervaring heb, wie slechte ervaringen heeft is
natuurlijk jammer maar daar kan ik dan weer niets aan doen, maar dan kan je hier wél je ei kwijt,
en bij goede ervaringen ook.
Heb je ooit problemen gehad met een verkeerde bestelling of beschadigde bestelling vertel het hier en
hoe het werd opgelost, dan weet ik ook meteen wat ik moet doen als het een keertje fout gaat, want
foutjes maakt iedereen natuurlijk, maar als ze daarna netjes zijn opgelost is het ook weer geen ramp.
Dawast.
Heb jij een betere of goedkopere winkel gevonden om DVD's, boeken etc. te kopen, maak dan een
eigen review.
Hier gaat het over Bol.com, maar indien er meer van dait soort winkels zijn met zo'n groot assortiment, goede service e.d. ik zou er alléén maar bij om zijn, want ik ben een ''onlineshopper''.

eng hoor die reviews schrijven maar wél leuk