abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73422857
Gewoon omdat ik het leuk vind én omdat het kan

hier mijn tweede review en wel over Bol.com

http://www.bol.com/nl/index.html

Voor DVD's, Boeken, speelgoed, electronica, en allerhande computerzooi...

Ikzelf heb daar al vele boeken en DVD's besteld, altijd goed gegaan, oké
1x een bestelling geannuleerd omdat ik een emal kreeg dat de bestelling niet op voorraad was,
maar eigenlijk was ik een beetje blij achteraf want toen heb ik De Sopranos besteld i.p.v. Weeds.

eh... Sopranos had ik trouwens niet bij Bol.com besteld omdat ik tijdens het googelen ineens op
een andere website kwam waar hij veel goedkoper was, kan natuurlijk gebeuren, dat ging ook
prima maar die is dus voor een andere keer, bij die website hadden ze niet zoveel keus als bij
Bol.com dus dat was louter toeval en mazzel voor mij.

Maar goed, ik denk eigenlijk dat iedereen Bol.com wel kent eigenlijk, dus misschien is deze review
wel volkomen overbodig, misschien ook niet. Het is best leuk om tussen de boeken en de DVD te
neuzen soms voor koopjes, maar als je precies weet wat je wilt hebben is het wel weer handig.

Maar ook gewoon ''even neuzen'' tussen de DVD's en boeken kan natuurlijk aangezien je op Bol.com
een beschrijving van het desbetreffende boek kunt vinden plus een inschrijfexemplaar én klantbeoordelingen.

O, ja, je kunt er ook tweedehandsboeken kopen en verkopen, maar daar hou ik zelf dan weer niet
zo van, ik heb wel eens een paar boeken weggegooid in het verleden, zo van nah... dat is
écht hélemaal niks maar en om zoiets tweedehands te verkopen vind ik dan weer te veel gedoe.

Een tweedehandsboek kopen doe ik dus nooit, vind ik een beetje vies
Dat is ook de reden dat ik nooit een bibliotheekboek zou lezen, je weet nooit wie er met zijn handen
aan heeft gezeten maar da's gewoon mijn afwijking dus daar moet niemand zich iets van aantrekken verder.

Service bij Bol.com is ook prima, ik heb eigenlijk nog nooit een beschadigd boek of DVD ontvangen,
maar heb wel zojuist een nieuw account aangemaakt met een nieuw emailadres, omdat mijn oude emailadres nogal vaak storing heeft.

Ik kwam er dus weer eens niet uit met mijn domme kop, want hij gaf steeds een fout aan, dus even klantenservice gebeld, en ik had weer een iets fout gedaan, nah,,, 3 minuten, opgelost slotje dus ik
heb nu een nieuwe verse account met ander emailadres, en morgen een nieuwe muismat.

Een muismat? kan je die niet even gewoon in de winkel kopen?
Tuurlijk wel, maar had ik geen zin in.

Je kunt betalen via Paypal, acceptgirokaart of Ideal.

Voordat je vragen aan mij gaat stellen, kijk eerst maar op de website
http://www.bol.com/nl/index.html

Dit is gewoon een mening dat ik alléén maar goede ervaring heb, wie slechte ervaringen heeft is
natuurlijk jammer maar daar kan ik dan weer niets aan doen, maar dan kan je hier wél je ei kwijt,
en bij goede ervaringen ook.

Heb je ooit problemen gehad met een verkeerde bestelling of beschadigde bestelling vertel het hier en
hoe het werd opgelost, dan weet ik ook meteen wat ik moet doen als het een keertje fout gaat, want
foutjes maakt iedereen natuurlijk, maar als ze daarna netjes zijn opgelost is het ook weer geen ramp.

Dawast.

Heb jij een betere of goedkopere winkel gevonden om DVD's, boeken etc. te kopen, maak dan een
eigen review.

Hier gaat het over Bol.com, maar indien er meer van dait soort winkels zijn met zo'n groot assortiment, goede service e.d. ik zou er alléén maar bij om zijn, want ik ben een ''onlineshopper''.

eng hoor die reviews schrijven maar wél leuk
pi_73422968
Ik heb er ook wel eens wat besteld maar ben op een gegeven moment overgestapt naar Bruna.nl, de reden was destijds dat het boek niet verkrijgbaar was bij Bol.com maar wel bij Bruna. Daarna eigenlijk bij Bruna blijven hangen. Die sturen me overigens ook geen reclame via e-mail, iets wat Bol.com wel doet.
Smile, it confuses people.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:49:57 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73422979
Ik ben laatst voor het eerst genaaid op het internet! Bij de tweedehandsshit van bol! Voor 5 euro een boek gekocht, nooit ontvangen...

Hun gewone shop is echter meesterlijk, qua service en snelheid. Prijzen zijn best okay!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73423028
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef Gilead het volgende:
Ik heb er ook wel eens wat besteld maar ben op een gegeven moment overgestapt naar Bruna.nl, de reden was destijds dat het boek niet verkrijgbaar was bij Bol.com maar wel bij Bruna. Daarna eigenlijk bij Bruna blijven hangen. Die sturen me overigens ook geen reclame via e-mail, iets wat Bol.com wel doet.
schrijf jij dan effe een review over bruna, want die ken ik weer niet.
pi_73423103
Heb zelf al talloze keren een bestelling gedaan bij Bol.com. Altijd netjes op tijd geleverd. Klasse.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:53:39 #6
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_73423111
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef Gilead het volgende:
Die sturen me overigens ook geen reclame via e-mail, iets wat Bol.com wel doet.
Dat kun je bij Bol volgens mij gewoon uit zetten. Ik krijg in ieder geval zelden iets van ze, dus ik zal wel ergens een vinkje uit gezet hebben.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:54:39 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73423142
Ik bestel eigenlijk voornamelijk bij amazon.com. Vandaag weer pakketje binnengekregen. 4 van de 5 boeken netjes gesealed, en de 5de was in principe ook in goede staat.
pi_73423158
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef eleusis het volgende:
Ik ben laatst voor het eerst genaaid op het internet! Bij de tweedehandsshit van bol! Voor 5 euro een boek gekocht, nooit ontvangen...

Hun gewone shop is echter meesterlijk, qua service en snelheid. Prijzen zijn best okay!
Is bol.com tussenpersoon of handel je het echt alleen met die persoon af zoals in VenA of op marktplaats?

Ik heb eik maar eentje keertje wat besteld bij bol.com. Een cdbox die daar veel goedkoper was dan in andere winkels (The Piano Collection, Tori Amos). Gewoon netjes binnen gehad met een acceptgiro kaartje.

En FANN; tweedehandsboeken . Bijna al mijn boeken zijn gekocht op boeken/rommelmarkten ik vind het echt wat hebben.

Edit; Ik vind 't een prima topic voor REV, klachten kunnen in REVFB
ijs_beer fan!
pi_73423205
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:55 schreef NanKing het volgende:

[..]

En FANN; tweedehandsboeken . Bijna al mijn boeken zijn gekocht op boeken/rommelmarkten ik vind het echt wat hebben.
ik kan er niet mee omgaan
pi_73423236
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:51 schreef FANN het volgende:

[..]

schrijf jij dan effe een review over bruna, want die ken ik weer niet.
Eerlijk gezegd is me dat iets teveel moeite voor een webshop waar ik zo heel af en toe iets bestel en dan ook alleen maar omdat ik geen tijd heb om het in een gewone boekenwinkel te kopen.
pi_73423306
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
Ik bestel eigenlijk voornamelijk bij amazon.com. Vandaag weer pakketje binnengekregen. 4 van de 5 boeken netjes gesealed, en de 5de was in principe ook in goede staat.
zijn daar geen hoge verzendkosten dan, da's een engelse website toch?
pi_73423323
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dat kun je bij Bol volgens mij gewoon uit zetten. Ik krijg in ieder geval zelden iets van ze, dus ik zal wel ergens een vinkje uit gezet hebben.
Ja, het kan prima zijn dat ik dat vinkje tijdens m'n registratie over het hoofd heb gezien. Ze vallen me ook niet zo heel vaak lastig, misschien 1x in de 2 maanden ongeveer, dus dat valt nog te overzien.
pi_73423372
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee de verzendkosten bij amazon vallen reuze mee. Tijdje terug een luxe cd gekocht voor ehh 12 euro inclusief. De cd was in NL alleen al 21 euro ofzoot.
ijs_beer fan!
pi_73423378
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:00 schreef Gilead het volgende:

[..]

Ja, het kan prima zijn dat ik dat vinkje tijdens m'n registratie over het hoofd heb gezien. Ze vallen me ook niet zo heel vaak lastig, misschien 1x in de 2 maanden ongeveer, dus dat valt nog te overzien.
ik heb hem juist expres wél aangevinkt, omdat ik dat dan wel weer handig vind om te weten of
er een aanbieding is.
pi_73423397
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nee de verzendkosten bij amazon vallen reuze mee. Tijdje terug een luxe cd gekocht voor ehh 12 euro inclusief. De cd was in NL alleen al 21 euro ofzoot.
ow...... dan gaat ik effe neuzen later
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:03:52 #16
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_73423455
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef Airlocker het volgende:
Heb zelf al talloze keren een bestelling gedaan bij Bol.com. Altijd netjes op tijd geleverd. Klasse.
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:05:49 #17
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_73423512
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:00 schreef Gilead het volgende:

[..]

Oh, met die frequentie krijg ik ook wel mail denk ik. Maar dat is meestal i.c.m. een aanbieding (geen verzendkosten ofzo), dus die zijn dan wel fijn. Ik bestel regelmatig, dus altijd fijn als het zonder verzendkosten kan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:09:47 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73423644
Je kan er niet altijd met acceptgiro betalen, maar wel met creditcard.
Ik gebruik BOL alleen voor zaken die alleen op de Nederlandse markt zijn, bestel liever bij Amazon.de, Amazon.co.uk en Amazon.com
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:13:25 #19
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_73423769
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan er niet altijd met acceptgiro betalen, maar wel met creditcard.
Ik gebruik BOL alleen voor zaken die alleen op de Nederlandse markt zijn, bestel liever bij Amazon.de, Amazon.co.uk en Amazon.com
Dit dus.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:14:07 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73423790
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef FANN het volgende:

[..]

Mjah, het gaat wel. Gewoon een zootje boeken tegelijkertijd bestellen, en dan valt het idd wel mee.

In NL zit je met vaste boekenprijzen voor Nederlandse boeken: dat kost je veel meer.
Uiteindelijk, mede door de lage dollar, is shoppen bij Amazon qua prijs goed te doen.

Ik bestel dan voornamelijk comics (wel hardcovers enzo), en als je dat vergelijkt met de prijzen bij je lokale stripboer, tja... dan ben je compleet gestoord wanneer je niet zou bestellen.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:15:03 #21
45206 Pietverdriet
pi_73423822
Sowieso, webshops waar je niet met creditcard kan betalen kunnen wat mij betreft doodvallen.
pi_73423859
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef eleusis het volgende:
Dan heb je óf vooruit betaald (tijdens de bestelling) óf de factuur betaald voordat je het boek hebt ontvangen. Als je een mailtje stuurt naar Bol.com met dit verhaal, hoef je niet te betalen.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:16:20 #23
45206 Pietverdriet
pi_73423862
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, het gaat wel. Gewoon een zootje boeken tegelijkertijd bestellen, en dan valt het idd wel mee.

In NL zit je met vaste boekenprijzen voor Nederlandse boeken: dat kost je veel meer.
Uiteindelijk, mede door de lage dollar, is shoppen bij Amazon qua prijs goed te doen.

Ik bestel dan voornamelijk comics (wel hardcovers enzo), en als je dat vergelijkt met de prijzen bij je lokale stripboer, tja... dan ben je compleet gestoord wanneer je niet zou bestellen.
Zoek nog steeds een goede online stripwinkel waar je Nederlandse strips kan bestellen en met creditcard kan betalen
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:16:39 #24
12888 Skull-splitter
pi_73423875
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Sowieso, webshops waar je niet met creditcard kan betalen kunnen wat mij betreft doodvallen.
Acceptgiro vind ik zo wel zijn voordelen hebben. Maar qua internationaal gezien: bullocks inderdeed.
(en mijn moeder maar bezorgelijk kijken als ik zeg dat ik een creditcard heb en regelmatig gebruik )
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:17:25 #25
12888 Skull-splitter
pi_73423899
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoek nog steeds een goede online stripwinkel waar je Nederlandse strips kan bestellen en met creditcard kan betalen
Keep me informed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')