Die comments bij de betreffende blogpost... Hi-la-ri-sche shit, mensen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij heeft Domien gewoon de Buma in zn zak. Het blijft verdacht hoeveel hij op die zanger lijkt.
Ik las in een linkje dat Coen had getwitterd dat de TH-fans elkaar nu ook al doodwensen vanwege het veelvuldig versturen van dezelfde mailtjes. Gunstige ontwikkeling, zijn we zo van al die fans af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die comments bij de betreffende blogpost... Hi-la-ri-sche shit, mensen!
Vorig jaar was ik op een festival in België alwaar die snuiters ook optraden. De hoeveelheid meisjes (leeftijd tussen 6 en 16) in TH-shirts was echt gi-gan-tisch... Die moordpartij kan dus nog wel een tijdje duren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik las in een linkje dat Coen had getwitterd dat de TH-fans elkaar nu ook al doodwensen vanwege het veelvuldig versturen van dezelfde mailtjes. Gunstige ontwikkeling, zijn we zo van al die fans af.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef Timo20 het volgende:
Die buma stemra moet echt bij wet verboden worden![]()
![]()
Als er iemand vals zijn bij het vechten, dan zijn het vrouwen wel. Wees dus niet verbaasd als het sneller gaat dan je dacht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op een festival in België alwaar die snuiters ook optraden. De hoeveelheid meisjes (leeftijd tussen 6 en 16) in TH-shirts was echt gi-gan-tisch... Die moordpartij kan dus nog wel een tijdje duren.
kom je nu meequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:02 schreef Noortje. het volgende:
Was ik weer even. Leren lukt niet meer, mijn hoofd zit vol.
Hoe dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom je nu meewat moet je leren?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoe dat?
Nederlands literatuur, 5 hoofdstukken (totaal meer dan 80 blz.). Heb er vandaag al 30 bladzijden gelezen en het lukt nu echt niet meer, maar ik wil eigenlijk de laatste 10 nog afmaken.
Die blijft leukquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gaat hem echt niet worden.
Ga dan ook slapen, trusten!
trustequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gaat hem echt niet worden.
Ga dan ook slapen, trusten!
het gaat, zoals gewoonlijk, weer nergens overquote:
geweldige track!quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:03 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
oke, dit liedje dan...daarna ben ik slapies doen![]()
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:45 schreef Againzender het volgende:
Zit ik te kijken naar Thomas Dekker, begint mijn computer spontaan Here's where the story ends van The Sundays te spelen
quote:Ben je er al weer aan toe? Een week na het half uur HAKKUH!, nu een kleine flashback.
Mark Oh - Love song
Critical Mass - Happy generation
Charly Lownoise & Mental Theo - Streetkids
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Sersjee het volgende:
Even een verlate "![]()
Gentleman's excuse me
![]()
". Gewoon, omdat het kan.
Kut, gemistquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Sersjee het volgende:
Even een verlate "![]()
Gentleman's excuse me
![]()
". Gewoon, omdat het kan.
Heul tof ja!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Florence + The Machine
Rob heeft gewoon gelijk in dezequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef broer het volgende:
Rob die zegt dat het nummer van Mika 'zo ontzettend lelijk' is, en dan het gelach van Bert op de achtergrond.
Kaartjes van Mika zou je gratis moeten krijgen , van de gehoorbeschadeging die er van krijgt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:25 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
Mika
![]()
![]()
ga niet meer smssen voor kaartjes...ik kan onderhand een eigen kaartje kopen voor het geld wat ik wegesmst heb
Zaterdag is ze bij Lieve Paul !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef Brennel het volgende:
Try![]()
![]()
![]()
Then I see you standing there, wanting more from me, and all I can do is try...
En alweer afgebroken
ben toch al halfdoofquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kaartjes van Mika zou je gratis moeten krijgen , van de gehoorbeschadeging die er van krijgt.
Zaterdag ben ik niet thuisquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zaterdag is ze bij Lieve Paul !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |