Weinig aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe Joss Stone.
Gaaf! Hebben ze geen XML of iets om te abonneren in iTunes? Kan alleen White Noise en Ekstra Weekend vinden...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ow, en wat bookmarken we dan? Nou: http://download.omroep.nl/podcast/radio3/
laten we die gewoon opnemen in de OPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ow, en wat bookmarken we dan? Nou: http://download.omroep.nl/podcast/radio3/
GMTAquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:14 schreef on_air het volgende:
Hoe heerlijk ik het nummer ook vind, nu ik langer dan anderhalf uur achtereen 3FM kan luisteren, hoor ik 'em toch wel veel voorbij komen...
En draai het origineel maar gewoon! Eva is tof.
uw ogen werken nog correct, mevrouw.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:06 schreef on_air het volgende:
Lees ik nou. bij Gavin de Gay en Cascade??
Het doet me pijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
uw ogen werken nog correct, mevrouw.
En #298. Wat een slechte muziekdag op 3FMquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4471
Bijna 300 keer gedraaid. Tijd om die plaat es uit Dalet te gooien.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
Middag
Aanbieding voor de mensen hier: Green Day staat volgende week in het Sportpaleis in Antwerpen. Heb ik daar gisteren nog een kaartje voor weten te krijgen (), blijkt vandaag dat ik misschien ook nog een kaart voor Ahoy kan krijgen
Das veul beter voor mij
![]()
Geïnteresseerden hier?
Tot zover mijn spam
Boriszquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef borisz het volgende:
Mogge
Colleges ook weer overleefd. Tijdens managment accounting hadden we een gastcollege van een paar gasten van KPMG
. Was wel lollig
.
La Chouffre hierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:21 schreef themauster het volgende:
Die RUST!![]()
*themauster luistert ook wat anders bij het eten onder het genot van een herfstbock*
Proost!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:21 schreef themauster het volgende:
Die RUST!![]()
*themauster luistert ook wat anders bij het eten onder het genot van een herfstbock*
Dan maar liever Anouk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Valt meteen op hoe treurig het met Britney gesteld is...
Het draaien van Mercedes Sosa heft dat allemaal op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
K3, Britney Spears... weer een dampend begin van deze MetMichiel.
Dat maakt idd wel het nodige goed en de plaat van Waylon vind ik zelf ook best wel tof.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het draaien van Mercedes Sosa heft dat allemaal op.
K3 kan ik nog trekken, Britney moet stoppen met muziek maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
K3, Britney Spears... weer een dampend begin van deze MetMichiel.
Sluit mij graag aan bij het laatste, maar K3 vind ik echt heul slechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
K3 kan ik nog trekken, Britney moet stoppen met muziek maken.
ik vind Britney dus stiekem wel leuk! Als in haar muziekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
K3 kan ik nog trekken, Britney moet stoppen met muziek maken.
Sommige Britney-nummers zijn nog wel leuk idd, maar enkele andere zijn gewoon zoooooo extreem fout.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik vind Britney dus stiekem wel leuk! Als in haar muziek
If U Seek Amy vind ik op het randje van briljant zitten. Maar echt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik vind Britney dus stiekem wel leuk! Als in haar muziek
Best wel. Het is alleen behoorlijk herfst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Make it Mine. Ook al zo'n fijne zomerplaat
ja hoorquote:
Meen je niet?! daarom liggen al die bladeren dus al op straat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best wel. Het is alleen behoorlijk herfst.
Werd ie voor de derde keer vandaag gedraaid??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Make it Mine. Ook al zo'n fijne zomerplaat
Je had iig wel een hele fijne requestquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Noortje. het volgende:
Ik wist niet of ik nou op de radio was of niet, beetje naar.
Maar nu wel fijne plaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Werd ie voor de derde keer vandaag gedraaid??De keuze is weer reuze bij 3FM
.
Ik voorspel nog minimaal 1 draaibeurt voor vandaagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Werd ie voor de derde keer vandaag gedraaid??De keuze is weer reuze bij 3FM
.
nee hoor, dat houdt het spontaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Noortje. het volgende:
Ik wist niet of ik nou op de radio was of niet, beetje naar.
Ja klopt, maar ik zat wel de hele tijd te denken of het nou wel of niet was, want de andere keren dat ik op 3fm kwam was ik gebeld met het bericht 'Je komt zo op de radio als dit nummer af is etc' en dan hoorde ik ook wat er op de radio was, maar nu hoorde ik ook niets dus ik snapte het niet.quote:
Ja, het is nu helemaal duidelijk welke deun je bedoelt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
nu hebben we de nieuwe van K3 gehoord en dr zit een bekende deun in...help ons...hi gaat zo: laaalalalalaa lalal lalala lalalalaaaaaaaaaaaaalalala laaaLALALALA LALALA
O, die met "la".quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
nu hebben we de nieuwe van K3 gehoord en dr zit een bekende deun in...help ons...hi gaat zo: laaalalalalaa lalal lalala lalalalaaaaaaaaaaaaalalala laaaLALALALA LALALA
dank je welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O, die met "la".![]()
Maar ik hoor er behoorlijk The Riddle van Nik Kershaw (of Gigi d'Agostino) in.
quote:
Mwah, de mute-knop is er niet voor niets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
De nieuwe clip van Shakira mag er wezen! Oja, het liedje is ook wel aardig (niet geheel onbelangrijk).
Nu je het zegt hoor ik het ook jaquote:
Hehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, de mute-knop is er niet voor niets.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:19 schreef borisz het volgende:
Ist bij Ekdom Cliff & consorten aangevraagd? 40 jaar Monty Python is een goede reden morgen anders.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
agh jah, hij weet wie zn vijand is
Ohhhh, dat is zeker een goede redenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:19 schreef borisz het volgende:
Ist bij Ekdom Cliff & consorten aangevraagd? 40 jaar Monty Python is een goede reden morgen anders.
wat doe je met je wii als je hem niet misbruiktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:36 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat ondertussen ff haar wii misbruiken, dus ff wat minder aanwezig hier
Dan staat die rustig naast m'n tvquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat doe je met je wii als je hem niet misbruikt
Bij mij is die eigenlijk direct gevallen, na 2 keer luisteren ofzo viel die al...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
De plaat van Robbie W.. Ik weet het niet hoor, maar het kwartje wil maar niet vallen.
het refrein vooralquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
De plaat van Robbie W.. Ik weet het niet hoor, maar het kwartje wil maar niet vallen.
Dat is behoorlijk snelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij mij is die eigenlijk direct gevallen, na 2 keer luisteren ofzo viel die al...
Wat ga je doen op de wii ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:36 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat ondertussen ff haar wii misbruiken, dus ff wat minder aanwezig hier
quote:RT @iFloris: Vraag 21: U heeft al de hele middag een auteursrechtelijk beschermd liedje in uw hoofd, mag dat? #buma #fail
Wii Fit en Wario Landquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat ga je doen op de wii ?WII Sports resport?
*proest*quote:
Het zou me niets verbazen dat het overgrote deel van de JvT-fans nu pas begrijpen dat Buma niet een nieuw door JvT verzonnen woord is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de Jeugd Van Tegenwoordig - Buma In Me Zak. Voorspelbaar.
Ach ja, veel andere nummers zijn er niet gemaakt met BUMA in de titel...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de Jeugd Van Tegenwoordig - Buma In Me Zak. Voorspelbaar.
wies daquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:54 schreef Sersjee het volgende:
Floor Buma zal hier vast niet blij mee zijn trouwens.
Oud-speler van Telstar, nu trainer van Sporting Krommenie. Kom op zeg, da's basiskennisquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:54 schreef Sersjee het volgende:
Floor Buma zal hier vast niet blij mee zijn trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alphabeat
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Ik zat net te denken dat we al een tijdje geen nieuws meer over Alphabeat gehoord hebben. Prettige gedachte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Ah, een remix van Alphabeat. Klinkt best goed!
Al best een tijd terug dat ik dit nummer voor het laatst gehoord heb trouwens...
Nou, ze komen er weer aan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat we al een tijdje geen nieuws meer over Alphabeat gehoord hebben. Prettige gedachte.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oud-speler van Telstar, nu trainer van Sporting Krommenie. Kom op zeg, da's basiskennis
ok... dat zegt me dus nog niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alphabeat
![]()
[..]
Oud-speler van Telstar, nu trainer van Sporting Krommenie. Kom op zeg, da's basiskennis
ik heb nog NOOIT van die kerel gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben ik gelukkig niet de enigequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb nog NOOIT van die kerel gehoord
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb nog NOOIT van die kerel gehoord
Zit er nou niet met zn allen doorheen te tetteren, dit is weer een nieuwe aflevering van "Opa vertelt..."quote:
[..]
De Man van Staal, wie kent hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
dat weet ik toch ook welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik plaats die spoiler er niet voor niets bij.
edit: en bedankt, Marc!
toepasselijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:06 schreef themauster het volgende:
Haha mijn buren heten Buma van achternaam die man was ooit de dorpsagent
Graag gedaan. Dat weet jequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik plaats die spoiler er niet voor niets bij.
edit: en bedankt, Marc!
wie weetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:08 schreef Marc63 het volgende:
Als de hele buurt weer kan meegenieten omdat mn onderbuurman zn radio te hard zet, zou ik daar dan de Buma op af kunnen sturen?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zit er nou niet met zn allen doorheen te tetteren, dit is weer een nieuwe aflevering van "Opa vertelt..."
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:06 schreef themauster het volgende:
Haha mijn buren heten Buma van achternaam die man was ooit de dorpsagent
Ergens moet ik nog een Panini-plaatje van hem hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
De Man van Staal, wie kent hem niet
was ie dikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t zou pas eng zijn ls zijn vrouw Stemra heet, en dan heb je mevrouw Buma-Stemra![]()
ik had vandaag een man in de winkel voor een nieuwe bril, en die heet P. Latje....is dat wat voor de Coen en Sandershow?![]()
neeh...dun. Mn collega had een oogmeting bij hem gedaan, alles in de puter gezet, en ik haal zijn gegevens erbij om n bril te verkopen, en het viel me meteen opquote:
Er zijn ook mensen die van de achternaam Platje heten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t zou pas eng zijn ls zijn vrouw Stemra heet, en dan heb je mevrouw Buma-Stemra![]()
ik had vandaag een man in de winkel voor een nieuwe bril, en die heet P. Latje....is dat wat voor de Coen en Sandershow?![]()
vast welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zo Az vandaag gaan we het intro goed raden
Zoals cultheld Melvin!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die van de achternaam Platje heten.
VanVelzen? Tsss...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
vast wel
Deze nieuwe van Van Velsen is ook best leuk
ik was eenquote:
die man is natuurlijk wel the bombquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
net als meneer N.A. Palm die hadden we een paar weken geleden
Ik weet niet eens meer hoe het gegaan is, maar die cultheld van je heeft De Graafschap er vorig jaar een keer flink bijgenaaid. Kostte De Graafschap punten waarmee ze aan het eind van het jaar de nacompetitie hadden ontlopen. Ik vind em dus geen held...quote:
krijg je vast Buma op je dakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Marc63 het volgende:
Als Jamie Cullum wel aanslaat in Nederland, waarom is er dan niemand die de muziek Julian Velard hier wil uitbrengen?
ik ga ookquote:
Heb em dankzij Ekdom ontdekt en we draaien em bij Amsterdam Wordt Wakker ook wel eens.quote:
Gerard trekt mensen ook mee volgens mij, goudmijn zo'n vent!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:18 schreef themauster het volgende:
Trouwens wel tof dat Domien komende vrijdag weer EW doet vind de combi Gerard en Domien ook erg goed
Ekdom heeft een aanstekelijk enthousiasme. Vooral voor muziek natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard trekt mensen ook mee volgens mij, goudmijn zo'n vent!
Heet Ed "Struijlaart"?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
100ste follower van stud muffins worden? (je krijgt iet zegt ie) http://twitter.com/edstruijlaart
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:36 schreef themauster het volgende:
Tokio Hotel komt eraan ik doe de radio maar weer uit
En jij zeker maar zoeken en zoeken op twitterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heet Ed "Struijlaart"?!Ik dacht dat ie "van de Stud Muffins" heette!
gefeli jij bent de 100stequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heet Ed "Struijlaart"?!Ik dacht dat ie "van de Stud Muffins" heette!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Probeer me al een uur naar de douche te slepen (heb gebasketbald enzo), maar nu gaat het me dan toch eindelijk lukken!
Rara hoe kan dat?
Michiel draaide ze ook wel eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:42 schreef themauster het volgende:
Domien is volgens mij ook de enige die Tokio Hotel wil draaien
nou je het zegt een pruikje op nageltjes lakken en wat rare kleding en het is emquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij heeft Domien gewoon de Buma in zn zak. Het blijft verdacht hoeveel hij op die zanger lijkt.
beetje zn ogen nog met kohlpotloodquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:46 schreef themauster het volgende:
[..]
nou je het zegt een pruikje op nageltjes lakken en wat rare kleding en het is em
Die comments bij de betreffende blogpost... Hi-la-ri-sche shit, mensen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij heeft Domien gewoon de Buma in zn zak. Het blijft verdacht hoeveel hij op die zanger lijkt.
Ik las in een linkje dat Coen had getwitterd dat de TH-fans elkaar nu ook al doodwensen vanwege het veelvuldig versturen van dezelfde mailtjes. Gunstige ontwikkeling, zijn we zo van al die fans af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die comments bij de betreffende blogpost... Hi-la-ri-sche shit, mensen!
Vorig jaar was ik op een festival in België alwaar die snuiters ook optraden. De hoeveelheid meisjes (leeftijd tussen 6 en 16) in TH-shirts was echt gi-gan-tisch... Die moordpartij kan dus nog wel een tijdje duren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik las in een linkje dat Coen had getwitterd dat de TH-fans elkaar nu ook al doodwensen vanwege het veelvuldig versturen van dezelfde mailtjes. Gunstige ontwikkeling, zijn we zo van al die fans af.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef Timo20 het volgende:
Die buma stemra moet echt bij wet verboden worden![]()
![]()
Als er iemand vals zijn bij het vechten, dan zijn het vrouwen wel. Wees dus niet verbaasd als het sneller gaat dan je dacht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op een festival in België alwaar die snuiters ook optraden. De hoeveelheid meisjes (leeftijd tussen 6 en 16) in TH-shirts was echt gi-gan-tisch... Die moordpartij kan dus nog wel een tijdje duren.
kom je nu meequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:02 schreef Noortje. het volgende:
Was ik weer even. Leren lukt niet meer, mijn hoofd zit vol.
Hoe dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom je nu meewat moet je leren?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoe dat?
Nederlands literatuur, 5 hoofdstukken (totaal meer dan 80 blz.). Heb er vandaag al 30 bladzijden gelezen en het lukt nu echt niet meer, maar ik wil eigenlijk de laatste 10 nog afmaken.
Die blijft leukquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gaat hem echt niet worden.
Ga dan ook slapen, trusten!
trustequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gaat hem echt niet worden.
Ga dan ook slapen, trusten!
het gaat, zoals gewoonlijk, weer nergens overquote:
geweldige track!quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:03 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
oke, dit liedje dan...daarna ben ik slapies doen![]()
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:45 schreef Againzender het volgende:
Zit ik te kijken naar Thomas Dekker, begint mijn computer spontaan Here's where the story ends van The Sundays te spelen
quote:Ben je er al weer aan toe? Een week na het half uur HAKKUH!, nu een kleine flashback.
Mark Oh - Love song
Critical Mass - Happy generation
Charly Lownoise & Mental Theo - Streetkids
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Sersjee het volgende:
Even een verlate "![]()
Gentleman's excuse me
![]()
". Gewoon, omdat het kan.
Kut, gemistquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Sersjee het volgende:
Even een verlate "![]()
Gentleman's excuse me
![]()
". Gewoon, omdat het kan.
Heul tof ja!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Florence + The Machine
Rob heeft gewoon gelijk in dezequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef broer het volgende:
Rob die zegt dat het nummer van Mika 'zo ontzettend lelijk' is, en dan het gelach van Bert op de achtergrond.
Kaartjes van Mika zou je gratis moeten krijgen , van de gehoorbeschadeging die er van krijgt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:25 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
Mika
![]()
![]()
ga niet meer smssen voor kaartjes...ik kan onderhand een eigen kaartje kopen voor het geld wat ik wegesmst heb
Zaterdag is ze bij Lieve Paul !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef Brennel het volgende:
Try![]()
![]()
![]()
Then I see you standing there, wanting more from me, and all I can do is try...
En alweer afgebroken
ben toch al halfdoofquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kaartjes van Mika zou je gratis moeten krijgen , van de gehoorbeschadeging die er van krijgt.
Zaterdag ben ik niet thuisquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zaterdag is ze bij Lieve Paul !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |